Auteur Topic: Schippersstraat 34/2, Betty (dagshift)  (gelezen 73769 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 34/2, Betty (dagshift)
« Gepost op: 23 maart 2016, 22:40:44 »
Betty
21 jr
Roemeens
Normale bouw
kleur haar: donker bruin
service: NMC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren, PMC
prijs: 50,00 euro
tijd 30 min.

Vanmiddag weer vol goede moed in het skw geweest. Ik had mijn eerste keuze al snel gemaakt. Voorheen was ik al vaker met deze dame even wezen informeren...maar vandaag toch naar binnen. Eenmaal binnen kwam ik er snel achter dat deze dvp, een positieve uitzondering is op vele andere dames. Ze begroette me al door een flinke en echt tongzoen….daar waar je anders langzaam begint.

 Eenmaal op bed hebben we eerst lekker door gezoend, daarna lekker met elkaar gespeeld, kon ik haar vingeren, beffen. Met het befffen ondervond ik al dat zij een zeer gevoelige clit heeft...die ze ook graag laat likken...dus Lassie kon lekker zijn gang gaan!!! Daarna hebben we nog in verschillende standjes geneukt.

 Desondanks dat ik er toch echt van overtuigd was dat ik in de toekomst bij haar terug ga komen, gaat zij vanaf komende zondag voor een maand met vakantie….dus ik ben benieuwd naar de reacties van anderen!!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/2, Betty (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2019, 17:56:48 »
Samen met buurvrouw Gabriella en de "zusjes" van SS38, zal Betty vanaf zondag a.s. met vakantie zijn !
De terugkomst is voorzien voor begin maart.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2019, 01:58:07 »
Betty is terug gesignaleerd, nu op SS38/3 !

Met dank aan Mocata ! (cfr. zijn bericht onder "Wandelen in het skw" van gisteren).

*  Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2019, 02:20:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2019, 16:39:24 »
Betty is terug gesignaleerd, nu op SS38/3 !

Met dank aan Mocata ! (cfr. zijn bericht onder "Wandelen in het skw" van gisteren).

*  Adres aangepast.

Zoals een hele tijd geleden voorspeld werd dus! Waarschijnlijk ondertussen ergens anders aan het werk geweest.

't Zijn er goei die terugkomen! Nu ze niet meer in hetzelfde huis staat dan Gabriëlla kan ik er misschien ook eens binnen "wippen"   :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2019, 22:49:29 »
Dat zou ik zeker eens doen als ik van jou was , Kippenneuker ! Betty is een goeike hoor !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 24 juni 2019, 23:16:33 »
Betty is een goeike hoor !
Allez lap, blijkbaar weer een goeike dat in de dagploeg zit en niet 's avonds en 's nachts.  :lol_hitting:
Kan er eens gene collega dit mokkeltje net zo lang gaan neuken tot de avondshift bezig is ???  :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 24 juni 2019, 23:31:19 »
Ik lees net op een ander forum dat ze alweer weg is ????

« Laatst bewerkt op: 25 juni 2019, 18:18:29 door bet(d)weter »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2019, 23:32:45 »
Betty is een goeike hoor !
Allez lap, blijkbaar weer een goeike dat in de dagploeg zit en niet 's avonds en 's nachts.  :lol_hitting:
Kan er eens gene collega dit mokkeltje net zo lang gaan neuken tot de avondshift bezig is ???  :lol_hitting:

Uren aan een stuk neuken is niet voor mij weggelegd. We zullen anders een gangbang doen  , dat houd madam wel een tijdje zoet !

En daarbij , de nachtshift zit vole hete miekes. Of heb jij die ondertussen allemaal al eens geprobeerd ? ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 25 juni 2019, 13:38:06 »
... de nachtshift zit vole hete miekes. Of heb jij die ondertussen allemaal al eens geprobeerd ? ;)

Ze echt allemaal uitproberen, dat zal wel een utopie bljven.  Er komen regelmatig nieuwe bij, en het is ondraaglijk moeilijk voor mij om het raam voorbij te lopen van degenen die ik al geschoten heb en die ik goed vond.

En ik vind dat we 't leven niet te moeiijk moeten maken  :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 28 juni 2019, 18:08:29 »
Betty is dus opnieuw verdwenen...
Ik heb vandaag van een goeie klant van haar vernomen dat ze familiale problemen zou hebben: haar kind zou meer aandacht opeisen, en dat is wel degelijk een probleem waar meerdere dvp's- die beroepshalve dikwijls lange tijd van huis weg zijn- mee te maken krijgen.
Ik ken er zo enkelen die al lange tijd uit het skw verdwenen zijn...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 28 juni 2019, 19:13:52 »
dat is wel degelijk een probleem waar meerdere dvp's- die beroepshalve dikwijls lange tijd van huis weg zijn- mee te maken krijgen.
Dat is natuurlijk het leven he. Wij kennen hen enkel als poep-poes maar achter elk van die meisjes schuilt een mens met familie enz.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/3, Betty (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 12 december 2019, 16:21:42 »
Betty is dus opnieuw verdwenen...
Ik heb vandaag van een goeie klant van haar vernomen dat ze familiale problemen zou hebben: haar kind zou meer aandacht opeisen, en dat is wel degelijk een probleem waar meerdere dvp's- die beroepshalve dikwijls lange tijd van huis weg zijn- mee te maken krijgen.
Ik ken er zo enkelen die al lange tijd uit het skw verdwenen zijn...
dat is wel degelijk een probleem waar meerdere dvp's- die beroepshalve dikwijls lange tijd van huis weg zijn- mee te maken krijgen.
Dat is natuurlijk het leven he. Wij kennen hen enkel als poep-poes maar achter elk van die meisjes schuilt een mens met familie enz.
Betty is terug opgedoken, nu op SS34/2. :welcome:
Aangezien ze om de hoger vernoemde reden regelmatig opnieuw verdwijnt, raad ik de liefhebbers aan niet te lang de kat :wildcat  uit de boom te kijken, maar haar poesje maar onmiddellijk te gaan verwennen !  bab7

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 34/2, Betty (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2019, 02:14:36 »
Chapeau dat een meisje zulke familiale omstandigheden de nodige aandacht schenkt en niet blindelings verdrinkt in geldgewin. Er zitten echt goeie meisjes bij, het zijn niet allemaal alleen maar geldwolfjes.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 34/2, Betty (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 15 december 2019, 14:22:07 »
Als ik het goed begrepen heb gaat Betty met Kerstmis twee weekjes naar het thuisland en dan zou ze terug naar het SKW komen.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 34/2, Betty (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 13 juli 2020, 17:38:13 »
Ze werkt momenteel tussen 10u en 16u, op SS34/2 :kissass