Auteur Topic: GIULIA  (gelezen 3473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA
« Gepost op: 25 maart 2016, 23:14:54 »
Het was namelijk tijd voor Giulia. Giulia is half Italiaanse en half Roemeense. Ze is een vriendin van Alexia en ik had haar beloofd om een kamer met haar te doen. En belofte maakt schuld, hoewel mijn voorkeur eigenlijk uitging naar Alice. De volgende keer ga ik echt met deze dame. Wat een plaatje!!!
Met Giulia had ik vandaag al een aantal gesprekjes gehad en ze is een leuke meid in de omgang. Ook kwa uiterlijk ziet ze er goed uit. Een mooi slank figuurtje met een lekker kontje en een maar mooie B-cups. Na even wat gebabbeld te hebben, hebben we een kamer opgezocht. We zijn daar begonnen met knuffelen en zoenen. Helaas doet ze niet aan tongzoenen. Ook zij gaf me een blowjob en daarna kwam ze bij me on top. Op de een of andere manier werkte dat niet zo goed tussen haar en mij en zijn we verder gegaan in missio. Het viel me op dat ze erg nauw was, wat overigens geen probleem was, integendeel.

Naam : Giulia
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, Kussen.
Cijfer: 7,5

[attachimg=1]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.