Auteur Topic: NICOLE  (gelezen 19841 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Gepost op: 9 april 2016, 23:22:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]

[attachimg=10]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2016, 21:01:22 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]

[attachimg=10]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2016, 15:22:41 »
Vandaag liep er een nieuwe meid met de naam Nicole. Op de website stonden nog geen foto's van haar, maar toen ik haar zag, kwam ze me heel bekend voor. Ze heeft hiervoor in Totalclub Osnabrück gewerkt en ook in La Vita in Wallenhorst. Ook heeft ze in het verleden in Pauschalclub Münster en Bochum gewerkt en nu voor het eerst in Dortmund. Nicole is een Dame van al 28, maar ze lijkt jonger (op de website staat 23 en je zou het haast nog geloven ook). Ze is een erg mooie dame om te zien. Enig nadeel zijn haar A-cupjes. Niet zo zeer het formaat, maar wel hoe ze erbij hangen. Verder een plaatje om te zien. Ik kwam haar tegen in het restaurant, want ik wilde na mijn saunagang even een paar glazen drinken. Ze was op dat moment wat aan het eten met Christina en een andere vrij nieuwe dame in Dortmund Ana. Christina begroette mij en er volgde een kort gesprek en ik vroeg of ik plaats mocht nemen bij de dames. Ze vonden het geen probleem. We hebben met z'n vieren wat gesproken en wat geouwehoerd. Toen de dames uit waren gegeten vroeg ik Nicole of ze met mij naar een kamer wilde. Op de kamer zijn we begonnen met waar we geëindigd waren in het restaurant. We bleven met elkaar praten en dollen en we vergaten helemaal de tijd. Op een gegeven moment vroeg ze of ik nog seks wilde, maar ik zei haar dat het goed was zo en dat ik me uitstekend vermaakte zo met haar. Ik zei dat ik bij de volgende kamergang wel seks zou hebben met haar.

Die tweede kamergang kwam er ook, hetzij een paar uur later. Weer had ik haar ontmoet in het restaurant met hetzelfde gezelschap. Nu was er ook een voetbalwedstrijd op en Ana en Christina waren voor de thuisploeg, Dortmund. Ze vroegen mij voor wie ik was en zei voor Liverpool, waardoor er een discussie ontstond. Ik vroeg Nicole voor wie zij was en het bleek dat zij ook voor Liverpool was. Blijkbaar speelde ze het spelletje mee ;) Christina en Ana gaven ook allebei aan dat hun echte favoriete club Real Madrid was, waarop ik zei dat ik voor Barcelona was en ook Nicole bleek voor Barca te zijn. Het werd weer een leuk geouwehoer. Nadat de dames klaar waren met eten en ouwehoeren, ging ik net als de vorige keer met Nicole een kamer opzoeken. Ook nu bleven we nog even napraten, maar al gauw gingen we toch over op belangrijke zaken.
Ik wist dat Nicole een beperkt service pakket heeft. Ze (tong)zoend niet en ook klaar komen in haar mond is geen optie. Nicole begon met een blowjob, die lekker stevig is. Je kunt merken dat ze dit niet voor het eerst doet. Ik heb haar lekker haar gang laten gaan, want ik voelde dat het wel goed zat. Tijdens haar blowjob heb ik met mijn vingers met haar poesje kunnen spelen. De volgende keer ga ik deze ook zeker likken. Misschien dat ik haar een orgasme kan bezorgen ;) Na een minuut of 15 kwam ik voor de vierde keer vandaag klaar. Het had wat meer tijd nodig dan de eerste 3 orgasmes, maar Nicole heeft haar job goed gedaan. Als haar service pakket, net als Juanna, wat uitgebreider was met tongzoenen, zou ze een betere score hebben. Dat is ook de reden dat ze niet in saunaclubs werkt, want ik heb haar dat nog gevraagd, waarom zo'n mooie knappe dame niet in een saunaclub werkt. Ze gaf zelf aan dit wel eens geprobeerd te hebben, maar omdat ze niet alle service verleent, is het erg moeilijk in zo'n club om klanten te krijgen. Toch had ik twee leuke sessie met haar.

Naam: Nicole
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 46Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 9/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2016, 12:18:13 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2016, 12:19:27 »
Echt wel een lekkere poep dat ze heeft he :-\ ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #5 Gepost op: 19 november 2016, 00:03:31 »
Echt wel een lekkere poep dat ze heeft he :-\ ;D

Die tekst kan door een Hollander of een Vlaming heel verschillend opgevat worden  ::)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 15 januari 2017
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2017, 23:13:43 »
De vierde dame was Nicole, een erg leuk Roemeens pocket poppetje. Samen met Jessika en Ylis de mooiste dame van de dag. Haar service is standaard, PZC en NMC, geen (tong)zoenen, FT, anaal, etc., maar wat ze doet, doet ze goed. Daarnaast is ze erg leuk in de omgang en je kunt een leuk praatje met haar maken. Met Nicole vandaag mijn eerste orgasme gehad, na een goede blowjob en daarna missio.
Haar standaard service is ook de reden dat ze in flatrate clubs werkt. Ook Nicole heeft twijfels over wat er straks gaat gebeuren, wanneer de flatrate clubs verboden zijn.

Naam: Nicole
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 46Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Beoordeling: 3½/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2017, 08:04:17 »
Ze is weer verkast naar totalclub Osnabrueck: http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-nicole/