Auteur Topic: MAYA  (gelezen 36908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MAYA
« Gepost op: 25 april 2016, 13:35:13 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2017, 16:44:44 »
Daarnet met een Maya geneukt die fysiek heel hard op deze meid lijkt. Alleen: de mijne was 24 jaar jong en heeft enkele tattoos. Itt de Maya in dit topic.

Hoe dan ook: heel mooie meid. Service oké zonder meer. Kwak is wel gesmeten.

Uitgebreider verslag volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2017, 20:32:00 »
Afgelopen vrijdag heb ik een eerste keer gekamerd met Maya.

Ik was in de latere namiddag rustig aan het genieten van een fris gekoelde Desperado's toen ik het gezelschap kreeg van Maya, een mooie meid met een vlotte, interessante babbel. We hebben zeker een half uur gezellig gekeuveld aan de bar, vooraleer ik zelf moest aangeven dat ik met haar op kamer wou gaan.

Naast intelligent en interessant was Maya ook een mooie meid, dus het was maar logisch dat dit tot een kamergang kwam.

Eens op kamer, kon ik Maya haar hardware gegevens wat nader bestuderen. Deze 24 jaar jonge meid, dochter van een Russische moeder en een Roemeense vader, heeft een mooi gezichtje, halflang blond haar en bruine ogen. Ze is zo'n 1,65m groot, is slank gebouwd, heeft een heel lekkere kont en (helaas) kleine, platte borstjes. 5 niet al te grote tattoos maken het geheel af.

Maya haar service was voldoende zonder meer. Zoenen beperkte zich tot zoentjes op de mond. De pijpbeurt verkoos ze met condoom te doen (heb ik ook mee ingestemd) en was verdienstelijk, zonder het spectaculair te willen noemen. Neuken in 2 standjes: missio en hondjes was heel goed, gevarieerd en lekker. Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens hondjes.

Herhalingsgevaar? Klein. Ik vind Maya een mooie, en vooral ook heel interessante dame, maar haar service is me, net als haar borsten, net iets te plat ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2017, 13:39:05 »
In de relaxruimte lag ze in een zeteltje tegenover mij, niet onaardig om naar te kijken, wat vroeger had ik haar ook al opgemerkt en geklasseerd onder mooi, vriendelijk, gezellig maar niet op de stunner lijst.
We raakten aan de praat en was wel gezellig, ze vleidde zich wat later in mijn armen en we keuvelden verder over allerhande topics. Gemeenschapelijke interesses bleken veelvoudig aanwezig en hadden zo ook een gezellige tijd. Op sommige momenten zelfs het soulmate gevoel wat me even een confronterend gevoel gaf.

Na een uurtje ofzo moest ik dan zelf maar eens aangeven voor een kamertje. Het passie gehalte was weer hoog en heb dan ook intens genoten van deze meid.
Het tongzoenen was vol passie, ook aan mij vroeg ze of ik een blowjob met of zonder prefereerde, ik liet de keus aan haar en ze verkoos zonder (of gunde me de eer zonder ;).

Wat is dat hier toch in H7, meiden lijken net iets meer persoonlijker dan in andere clubs.

Houdt van Franse Chansons by the way

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2017, 16:22:00 »
Aanwezig. En ze blijft een onwaarschijnlijk lekkere kont hebben :-\.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2017, 16:32:59 »
Aanwezig. En ze blijft een onwaarschijnlijk lekkere kont hebben :-\.

Maya de bijna nog een keer zeker
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2017, 15:08:38 »
Gisteren voor de 1e keer met Maya gekamerd.
Aardige meid neemt de tijd. Hele tijd met mij gepraat en toen onze eigen weg gegaan. Later na kwam ik haar weer tegen en de gok gewaagd.
Wist dat het beetje een gok kon zijn met haar maar het erop gewaagd. Heb verder ook niets gevraagd dus liet mij verrassen.
Geen tongzoenen, pmc, vaak stoppen om weer glijmiddel te gebruiken. Verder wel lekker actief en tijd ook netjes volgemaakt.

Het zal voor mij de volgende keren met praten bij haar blijven want kameren zie ik niet meer zo snel gebeuren.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #7 Gepost op: 1 oktober 2017, 15:38:30 »
Ik had een knipoogje gegeven naar deze dame en wat later vleidde ze zich in mijn armen. Het zou nog een minuutje duren vooraleer we beiden beseften dat we elkaar eerder getroffen hadden.
Het was zowat 6 maandjes geleden en ik moet zeggen Maya is nog een stuk knapper geworden.
Het was weer zeer aangenaam vertoeven met haar en de details van vorige keer kon ze nog zeer goed bovenhalen.
Ik kan het prima vinden met deze pientere dame.

Pre- en aftersales de max voor mij. De kamer alles er op en er aan. Is voor mij meer de liefde bedrijven ipv een stukje fun en neuken.

Herhaling : Ik vrees van wel.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #8 Gepost op: 1 oktober 2017, 17:13:39 »
 Ben op het moment in H7 met patjax en aloewe. Verrassing voor mij dat Maya er is heel lang niet meer gezien. Kom net van de kamer met haar. Super meid, neemt de tijd, alles goed.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #9 Gepost op: 5 maart 2018, 21:30:30 »
De foto's van Maya zijn niet van de Maja die nu in H7 is. Is een andere Maya dus.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2018, 19:40:29 »
De foto's van Maya zijn niet van de Maja die nu in H7 is. Is een andere Maya dus.

Klopt de Maja waar vele overgeschreven hebben inclusief ikzelf is deze: https://www.girls-willich.de/Girls/8464816

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #11 Gepost op: 22 april 2018, 10:51:23 »
Na het verkenningsrondje besloot ik om wat drinken te gaan halen en even lekker buiten in het zonnetje te gaan liggen. Na een tijdje kwam er een dame even poolshoogte nemen bij mij en ze introduceerde zich als Maja uit Roemenië.
Gezellig met haar wat zitten ongedwongen zitten kletsen en het gevoel was goed bij deze dame.
Uiteindelijk kwam de kamer vraag, maar ik was hier nog niet aan toe maar beloofde haar later op die met haar te gaan.

Uiteindelijk later op deze dag verder kennis gemaakt met Maja.
We hadden een kamer boven maar deze was erg warm.
Verdere kamer details laat ik achterwege omdat ze dat niet fijn vindt als je daar overschrijft, maar moe en voldaan kwam ik van de kamer af na wat stagnatie door de warme kamer.
Ik kan Maja omschrijven als een mooie, lieve en aardige dame die goede service geeft en daarom is voor mij het hhg 100%. Thnx Maja
Voor de liefhebbers van Maja, volgende maand gaat ze voor een maand terug naar Roemenië.



Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
MAYA
« Reactie #12 Gepost op: 12 juni 2018, 16:40:50 »
Onlangs kennis gemaakt met Maja aan het zwembad van de H7, een knappe Roemeense van 26 jaar oud.
Een slank postuur met kleine borstjes maar een mooie volle kont die mag wel naast me komen liggen aan het zwembad.
Maja is een zeer relaxte meid met een erg lichte huidskleur voor een Roemeense verder spreekt ze vloeiend Engels.

Een interessante dame die ontzettend leuk in de omgang is en geen pusher, ik heb zeker een dik uur met haar aan het zwembad gelegen.
Veel met haar mogen knuffelen en zelfs zoenen voor de betaalde kamergang kwam.
De kamergang was dan zoals ik al verwachten zeer goed ze is een 100% GFE dat heb ik zelden meegemaakt bij een Roemeense.
Misschien is het omdat er bijna niks te doen was maar een tijdje naar de kamergang ook nog ruim een half uur met haar gelegen in de Kino.
En ook hier weer zaken die verder gingen dan handje vasthouden ik had bijna moeite om zonder haar naar huis te gaan.
Dus wat dat betreft als ik al eens terug zou gaan naar de H7 zou het vooral om deze dame zijn.