Auteur Topic: REBECCA  (gelezen 11751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Gepost op: 26 april 2016, 01:01:38 »























"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2016, 10:59:57 »
Oeps ... brilletje ...  oei oei...

Dadelijk effe checken...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2016, 09:01:43 »
Toch geen zusje van Crystal?? :lol

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #3 Gepost op: 27 april 2016, 12:44:03 »
Toch geen zusje van Crystal?? :lol

Helaas gisteren niet gespot, maar er zijn natuurlijk ook de nodige dames huiswaarts gevlogen voor Orthodox Pasen komende zondag en maandag...

Ik had anders best wel eens "zoek de 10 verschillen" willen doen...  :blonde :shakekontje :bonken

N.B.
Wie weet wordt zelfs de voorzitter nog getriggerd om eens richting Heaven 7 te rijden... ???
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2016, 15:28:52 »
De mooie jonge meid met het brilletje.

Rebecca heeft een mooi figuur en lief gezicht.
Toen we kennismaakten zuchtte ze wat, moe zei ze. Ik dacht oei geen best begin. Maar we kregen toch een kleine babbel en verhuisden nadien naar de kamer.
We verwenden elkaar rechtstaand en doken dan in bed. De tube glijmiddel lag al klaar. Oei ik hoop dat het geen klodder wordt.

Ik kuste haar zachtjes en zij verwende mij zachtjes. Ik nam mijn tijd om dit mooie lijfje eens te verkennen. Neuken vroeg ze en ik antwoordde negatief. Ik genoot van het strelen en kussen en ging nog even door. Geen plekje liet ik onbenut ze kronkelde en kreunde zachtjes.
Haar grotje was ondertussen vochtig, ze nam een condoom en er moest geneukt worden. Missio en diep naar binnen, glijmiddel was niet nodig.
We zoenden zacht en neukten traag. Ik stond op springen maar had de controle zodat ik het tempo kon regelen. Het tempo ging omhoog, het bed daverde. Rebecca had nog steeds haar sexy brilletje op. De genade stoot kwam eraan en ik loosde met volle kracht mijn schot.
Even paniek in de ogen van R, alles voelde zo echt dat ze dacht dat we het condoom verloren waren. Dit was niet het geval.
45min op de kamer, we maakten het uurtje nog vol, ze was opgewekter dan voor de kamer.

Graag volgende keer weer met deze sexy juffrouw.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2016, 08:10:05 »
=> FKK Sharks
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum