Auteur Topic: Rio - Grobbendonk - Olga (Ru)  (gelezen 10871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Rio - Grobbendonk - Olga (Ru)
« Gepost op: 24 januari 2011, 20:11:04 »
Wie ooit in deze zaak komt, en het geluk heeft om Russische Olga (heten die Russinnen nu allemaal Olga) moet er maar eens aan denken om met haar naar kamer te gaan.
Olga heeft deze zomer haar borsten laten vergroten, nu ik val niet op al dat nep gedoe maar het is mooi gedaan, mooi (waarschijnlijk duur) en ze voelen noch natuurlijk aan. Nu ja dat ter zijde.
Toen ik de eerste maal met Olga naar de kamer ging draaide ze me in de wachthal (plaatsje waar he op je sleutel moet wachten) meteen een tong alsof we een verliefd koppel waren. De aanzet was alvast goed.
In het naar boven gaan ik ik het niet laten haar wat te plagen met enkele aanrakingen op de gevoelige plekjes, deze werden meteen beantwoord. Het leek wel dat ook zij er zin in had en dat was el een tweede positief punt.
Op de kamer, nog voor de wasbeurt werd er nog uitbundig geTZ, lekker diep nat gewoon lekker.
Tijdens het TZ trokken we elkanders kleren uit, ze trok met naar de lavabo en waste me grondig, neen niet zo een kattenwasje zoals zo vaak maar netjes alles wassen afspoelen en drogen, zodat ook alle zweetgeurtjes weg waren.
Ze streelde mijn kleine jonge die meteen liet zien dat ook hij dat aardig vond.
Olga ging op de bedrand zitten en hapte gretig toe, ze pijpte me lekker en stopte na een tijdje, ze wou naar het condoom grabbelen maar ik vond het nog wat vroeg. Ik duwde haar op de rug, legde haar in een gemakkelijk houding zodat haar hoofd op het hoofdkussen lag, en kuste haar nogmaals. Die TZ werd meteen beantwoord.
Ik likte haar nek, die bleek zeer gevoelig, haar oorlelletjes haar borsten en tepels en langzaak maar zeker daalde ik af naar haar Russische grotje.
Met mijn tong haar wat plagend, eerst over haar schaamlipjes, dan net naast onder en boven haar clitoris, echt wat spelend en plagend.
Toch merkte ik al wat reactie op, tijd om het gevoelige plekje op de juiste mannier te beroeren, soms met mijn tong even binnen dringen dan weer over het gevoeligste plekje.
Ik bracht een vinger tegen haar kutje, het was lekker nat, wou uittesten of ze wou gevingerd worden of dat ze dat liever niet had. Toen ik mijn wijsvinger tijdens het likken zachtjes tegen de opening drukte, duwde zij haar bekken zodat mijn vinger naar binnen schoof. Dit is een techniek die ik al vaker heb toegepast, als het meisje echt geen vinger in haar poesje wil zal ze zich voorzichtig terug trekken, als man weet je dan genoeg en raad ik aan om ermee te houden. Sommige meisjes doen gewoon niets, dan is het moment daar om even wat verder te gaan en weer de reactie af te wachten, je zal snel ondervinden of het wel dan niet kan.
Olga wou mijn vinger duidelijk in haar, ik zocht even naar dat ruwere sponzige gedeelte en stimuleerde dit zachtjes, ondertussen bleef ik haar klitje likken.
Ik ben hier een hele tijd mee bezig geweest tot ze op een bepaald moment begon te schokken en te hijgen. Even stokte haar ademhaling ze hield mijn hoofd vast en drukte het tegen haar aan. Dan moest ik ophouden. Dit leek wel echt een orgasme, maar ik beeld me niets in, het kon evengoed toneel zijn geweest. Die vrouwen uit het vak weten wel hoe ze een man in de maling kunnen nemen, en er zal er wel eens eentje klaar komen hoor, maar wees gerust dat het een minderheid is.
Nu was het haar beurt, ze graaide naar haar handtas en toverde een flesje olie tevoorschijn, daarmee heeft ze een tijdje kleine Zeppos zeer vakkundig behandeld, nadien pijpte ze me nog uitgebreid, gaf nog wat complimentjes over mijn intiem bijgeschoren zijn om uiteindelijk vakkundig het rubbertje aan te trekken.
Ze kwam boven op me zitten en bereed me als een wilde Amazone. Nadien nog genomen in Doggy en missionaris. Vooral die laatste houding was zeer intiem, ze bleef in mijn ogen kijken tijdens het neuken, en dat is toch wel heel intens. Ook werd het tijdens het neuken regelmatig nog ge TZ. Moet ik nog zeggen dat de ontlading erg intens was. Gewoon lekker het geil met een GFE er bovenop.
Olga is een lekker stuk n bed, toch als je ze op de juiste mannier weet te benaderen want ik kan me best voorstellen dat ze bij een respectloze of brute wildebras helemaal anders is.
Ondertussen heb ik haar al een 10 tal keer mogen proven, en telkens is de sme zeer aangenaam bevallen. Het enige nadeel is dat ik niet de enige ben die weet hoe goed Olga wel is, en dat ze dus vaak bezet is.
Naar eigen zeggen is ze dagelijks in De Rio vanaf de opening ongeveer, voor de nieuwkomers, De Rio gaat dagelijks open om 11uur. Maar zo vroeg geraak ik daar nooit.


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Rio - Grobbendonk - Olga (Ru)
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2011, 20:40:24 »
Hoe zou je Olga omschrijven  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Rio - Grobbendonk - Olga (Ru)
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2011, 22:10:13 »
Naam: Olga
Land/Taal: Rusland. Spreekt goed Vlaams & Russisch natuurlijk.   
Leeftijd: 35 à 39.
Lengte/Model: 1,65m en slank normaal gebouw.
Cup/Kont: C (niet echt maar zeer mooi en natuurlijk aanvoelend/ seksy smal kontje.
Haarkleur/-lengte: Blond (geverfd) kort recht opstaand (beetje).
Service: TZ zeer intens, PZC en NMC, GFE+++++ als je ze juist weet te likken.         
Prijs: 75 euro voor een date waar geen uur op staat kan 30min zijn maar evengoed 75min exl. kamerprijs.

Eerder Girl next door type
Drinkt vooral water
Rookt (jammer)