Auteur Topic: GOEDKOOP IS DUURKOOP  (gelezen 12615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GOEDKOOP IS DUURKOOP
« Gepost op: 16 mei 2016, 19:59:33 »
Vandaag in Mc-Sex geweest. De reden was Dana (Ex-Totalclub en ex-PT Dorsten).

[attachimg=1]

Op de website stond dat ze vandaag aanwezig zou zijn. Bij binnenkomst vroeg ik hier naar en liet het aan de Thekefrau zien op mijn telefoon. Helaas was Dana er niet en ze wees naar een aantal foto's op de muur. Alleen de dames op de foto's zouden vandaag aanwezig zijn. Ik heb toen het pand verlaten en ben naar K8 gereden, een andere pauschalclub. Ik had gezien dat Mandy daar schijnt te werken en K8 is 5 minuten rijden vanaf Mc-Sex.

[attachimg=2]

Misschien had ik daar meer geluk. Bij aankomst naar haar gevraagd, maar ook Mandy was niet aanwezig. Wat nu? Ik zat te denken aan Pauschalclub Dortmund, hoewel ik eigenlijk eens een budgetclub wilde proberen. Pauschalclub Dortmund is wel wat duurder, maar ik ken de dames en weet wat hun service is. Ik heb zelfs het adres in mijn Tomtom ingegeven en ging op weg naar Dortmund, maar op het laatste moment heb ik toch besloten om naar Mc-Sex te gaan. De dames op de foto's zagen er voor een deel wel aardig uit. Ik had gezien dat Violetta er tussen stond

[attachimg=3]

en die heb ik in het verleden wel eens gezien in Pauschalclub Dortmund. Nooit mee gekamerd overigens. Ik stond weer voor de deur bij Mc-Sex en de thekefrau herkende me natuurlijk. Ik vertelde haar dat ik bij K8 geweest was en het me daar ook niet beviel. Ik heb toen een 3-Stunden-Ticket gekocht voor 5 tientjes. Een dagkaart durfde ik niet aan en dat bleek een goede keuze achteraf. Thuis kwam ik er achter dat er ook een 1-Stunden-Ticket is voor 35 Euro. Dat had ik nog beter kunnen doen.

De club ziet er erg simpel uit, zeker als je het vergelijkt met de Pauschalclubs B/D/M of Saunaclubs. Een rij simpele lockers, die wanneer je er een beetje ruw mee omgaat, omvallen. 2 simpele douches, maar de werking was wel goed. Dat kan niet gezegd worden van de sauna. Het eetgedeelte is wel ruim en het eten wat ze vandaag hadden was niet slecht voor een club als dit. Uiteraard is het in Saunaclubs een stuk beter.
Boven bevindt zich de “bar” en ontmoetingsruimte. De bar stelt weinig voor en de ontmoetingsruimte is totaal niet sfeervol. Een erg koude bedoeling. Ik ben gaan zitten in 1 van de 5 banken. Op dat moment waren er een stuk of 4 mannen van Turkse afkomst en een man van Afrikaanse afkomst aanwezig. 1 van de Turken zat naast Ada en er was nog een ander meisje, dat alleen op de bank zat, Sherin (hoewel ze zich later voorstelde als Maria). Beide dames zagen er niet zo uit als op de foto's. Op de foto's zien ze er nog redelijk uit, maar in het echt vallen beide dames heel erg tegen. Toch waren dit de 2 minst lelijke dames. Verder liepen er nog 3 donkere dames, waarvan ik over eentje nog getwijfeld heb om een kamer mee te nemen. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik niet zo van donker houd en vandaag helemaal niet in de mood was voor donkere dames. Daarnaast liep er nog een donkerblonde dame met veel te veel kilo's en een lelijk gezicht, dus die viel ook al af. Violetta bleek er niet eens te zijn... De informatie die ze je geven klopt ook nog eens niet...
Toen ik in de bank zat begon ik behoorlijk te twijfelen. Er zat niet echt wat tussen, wat mij bekoorde. Ik heb er zelfs aan gedacht om na een half uur zonder een kamer te hebben gehad te vertrekken.
Ik liep naar de bar om een colaatje te bestellen. De dame achter de bar zag er wel leuk uit én bekend. Haar naam is Ani

[attachimg=4]

en ik ken haar nog van Pauschalclub Dortmund. Destijds heb ik veel lol met haar gehad, maar nooit met haar een kamer genomen. Nu werkt ze hier achter de bar. Ik heb een tijdje met haar gepraat, totdat Ada voorbij kwam lopen.

Ada
Ik heb voor Ada gekozen, omdat zij de minst lelijke van het stel was. We zijn gelijk naar een kamer gegaan. Even een praatje maken is er hier dus niet bij. Op de kamer begon Ada gelijk met een blowjob met condoom. Ik had het zo gauw niet eens in de gaten dat ze er al een condoom om had gedaan. Ze zij dat ze verkouden was en dat het beter voor haar en mij was om er een condoom om te doen. Ik vond het prima, ook omdat ik niet zoveel vertrouwen had in de hygiëne van deze club en de dames. Mijn lid werd gelukkig wel hard en Ada wilde dat ik haar in missio nam. Het viel me toen pas op dat ze behoorlijk slappe en lelijke borsten had, maar ook de rest van haar lichaam vond ik niet mooi. Alles had niet de juiste verhouding. Het zal lastig worden om van deze dame opgewonden te raken en ik probeerde te fantaseren over Diana,

[attachimg=5]

die ik 2 dagen eerder had meegemaakt in Dolce Vita. Dit hielp gelukkig, want na een minuut of 10 kreeg ik een orgasme. Daarna de kamer snel verlaten en afdouchen. Dit is echt zo'n afwerkclub, waar je nooit een band zult krijgen met de dames.

[attachimg=6]

Naam : Ada
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Italiaans en Spaans
Leeftijd : 27
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : volslanl, 50 Kg, maat 38/ B-cup maar erg hangend
Service: PMC, NMC
Presales: 1/10 (geen, ze wilde gelijk naar de kamer)
Aftersales: 1/10 (geen, na de kamer heeft ze geen oog meer voor je)
Cijfer: 2/10

Na Ada heb ik wat gegeten en daarna een colaatje genomen bij Ani, de enige dame waarmee ik nog een beetje kon praten. Als ik met haar een kamer zou kunnen doen, had ik dat zeker gedaan, hoewel ik weet dat haar service ook zeer standaard is. Ze ziet er in elk geval een heel stuk beter uit dan de line-up van vandaag.

Sherin (maar ze noemde zich Maria)
Eigenlijk had ik er helemaal niet meer zo'n zin in. Toch heb ik nog 1 kamer gedaan met Sherin. We zijn heel even op een bank gaan zitten en ze stelde zich voor als Maria. Ik weet dat het Sherin is op de website ivm haar tattoo op haar rechter arm. Op de foto's ziet ze er redelijk uit, maar in het echt valt ze erg tegen. Een erg pokdalig gezicht en ook bij haar kloppen de verhoudingen niet. Daarnaast loopt (of sloft ze eigenlijk) op pumps die haar zeker 3 maten te groot zijn, waardoor haar sexappeal (als ze die al had) nog verder daalt. Een echt gesprek heb ik met haar niet kunnen voeren, omdat haar Duits erg basic is en ze geen andere talen kent.
Op de kamer wilde zij ook met een blowjob beginnen met condoom en ook dit keer wilde ik het zelf ook. Voordat ze begon met haar blowjob wilde ze mijn lid hard maken door er aan te schudden. Misschien dat ze dacht dat er appels aan groeien? Ik heb het tafereel een paar minuten aangekeken en zei haar dat het misschien beter was als ze me zou pijpen ipv schudden. Ze deed toen maar het condoom erover, maar ondanks dat ze me pijpte kwam er weinig leven in. Er zat weinig variatie in bij haar en het was allemaal een beetje ongeïnteresseerd wat ze deed. Ik heb de sessie dan ook maar afgebroken en daarna gelijk gedoucht en het pand verlaten.

[attachimg=7]

Naam : Sherin (maar ze noemde zich Maria)
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits maar zeer minimaal
Leeftijd : 22
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : volslank, 50 Kg, maat 38/ B-cup
Service: PMC, NMC
Presales: 3/10 (een echt gesprek kwam niet op gang, omdat ze alleen een beetje basic Duits kon)
Aftersales: -/10 (geen idee, want ik ben gelijk naar huis gegaan)
Cijfer: 1/10

Ik ben misschien 2 uur binnen geweest. Achteraf had ik beter naar Pauschalclub Dortmund kunnen rijden. Dan was ik het dubbele kwijt geweest, maar had ik tig keer meer fun gehad.
Mc-Sex is net als MacDonalds. Een snelle wip (hap) met onsmakelijke dames (sponzige hamburgers) en na een paar uur heb je zin in iets fatsoenlijks. Om de ironie compleet te maken, ben ik op de terugrit nog langs die Mac geweest en nu ik bijna klaar ben met schrijven, begin ik alweer honger te krijgen in een goede maaltijd, maar ook in een mooie DVP met een goede service ;)

Goedkoop is dus inderdaad duurkoop!

Dit bedoelen ze waarschijnlijk met een pauschalclub of partytreff. Snel even je van je kwakje af helpen en op naar de volgende. Dit heb ik ook al zo ervaren in Totalclub Osnabrück, hoewel in iets mindere mate en de dames daar zijn over het algemeen een stuk knapper dan in deze club.
Pauschalclub Bochum/Dortmund/Münster valt ook onder het genre pauschalclubs/partytreffs, maar ik moet zeggen dat in deze clubs het er over het algemeen toch anders aan toe gaat. Een aantal dames heeft inderdaad een beetje een afwerk mentaliteit, maar ik ken heel veel dames die een zeer goede service geven, zoals die ook in een saunaclub wordt gegeven. Daarnaast lopen er ook een aantal zeer mooie dames rond. Zeer lelijke exemplaren, zoals ik die vandaag heb aangetroffen, kom je er zelden tegen.

Ik heb Mc-Sex en dus een echte budgetclub (€ 50,-- voor 3 uur en € 70,-- voor de hele dag, hoewel ik me niet kan voorstellen dat je hier een hele dag wilt verblijven) nu 1 keer meegemaakt en een volgende keer zal er waarschijnlijk nooit in zitten, tenzij ik 100% zeker weet dat Dana aanwezig is. Wel wil ik nog een keer naar Dorsten. Misschien dat Dana daar binnenkort weer werkzaam is. Als iemand iets weet over haar, laat het me dan even weten.

Zo, en nu eerst even wat fatsoenlijks eten en volgende week wordt het gewoon weer een Saunaclub (Samya, H7 of Aca). Pauschalclub Dortmund heb ik voor volgende maand in de planning staan.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 13 augustus 2016
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 18:46:08 »
Na zo'n 3,5 uur verbleven te hebben in LoveToxic http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20785.msg82535.html#msg82535 toch besloten om niet te verlengen in deze club. Ik heb me prima vermaakt in LoveToxic, maar het is geen club om je de hele dag te vermaken. Daarnaast bevielen me de kamers niet zo. Deze worden alleen met een gordijntje afgesloten, waardoor er voortdurend pottenkijkers komen gluren.

Ik wist dat er veel “oude” meiden uit Partytreff Dorsten aanwezig waren, zoals Emma, Simona, Dana en Roxana. Ik had een paar maanden gelden al plannen om deze dames in Dorsten te gaan bezoeken, maar toen kwam ik er achter dat ze massaal weg zijn gegaan.  Emma, Simona, Dana, Roxana en Miriam zijn dus naar Mcsex gegaan. Alexandra en Cosmina zijn daar ook even geweest en later naar Pauschalclub Dortmund gegaan. In Dorsten bleef dus niet meer veel over, bleek later toen ik deze club bezocht.

In McSex was ik 3 maanden geleden al eens geweest. Ik dacht toen dat Dana daar al werkzaam was, maar ze bleek er niet te zijn. Ik had een 3-uurs-kaart gekocht, maar ben er maat 2 uur geweest. De club is vervallen, de sauna doet het niet en de dames die er toen waren, waren lelijk. Toch zou ik nu weer de club gaan bezoeken en ik heb zelfs een dagkaart genomen. Vooraf wel gevraagd of alle dames aanwezig waren en die bleken allen aanwezig te zijn. Daar ging het mij om. Van de club zelf wist ik at de rest bagger was. Ook het eten, wat de vorige keer nog meeviel, was slecht dit keer. Het enige wat me goed smaakte was de verjaardagstaart van Emma, die die dag jarig was.

Goed, € 90,-- afgetikt, jawel. De club is duurder geworden... Me omgekleed en me gehezen in versleten berevel. Even de sauna gecontroleerd voordat ik naar boven ben gegaan. Deze bleek het nog steeds niet te doen. Boven stond Anni

[attachimg=1]

net als de vorige keer achter de bar. Bij haar een colaatje besteld en verder gelopen. In de versleten banken zaten een paar beren, maar druk was het nog niet.

Dana
Ik ging zitten op een vrije bank en een minuut of vijf later kwam Dana binnen lopen. Ze nam plaats tegenover me en ik ben opgestaan en heb plaats genomen naast haar. Er volgde een kort gesprek van amper een minuut en we zijn naar een kamer vertrokken. Daar moest ik gelijk gaan liggen, waarna ze een condoom om mijn nog slappe lid frummelde. Ze begon met een blowjob en dat deed ze niet eens zo onaardig. Ze ging gelukkig niet met haar rug naar me toe liggen, zodat ik haar goed kon zien hoe ze zich over mijn lid bekommerde. Deze begon al aardig op sterkte te komen, waarna ze aangaf dat ik haar moest nemen. Ik nam haar in missio. Ik moet zeggen dat ik Dana in het echt knapper vind dan op de foto's en in missio kon ik haar nog beter in me opnemen. Helaas kon ik niet tot een orgasme komen, hoewel ik er dicht tegen aan zat. Ik stelde voor om later nog een kamer met haar te gaan doen.

Dana en Violetta
Een aantal kamers later heb ik inderdaad een 2e kamer met Dana gedaan, maar dit keer in gezelschap van Violetta. Een triootje dus. Beide dames stelden het voor, dus ik dacht waarom niet. Dana begon eerst met een blowjob, terwijl Violette er een beetje nutteloos bij zat te kijken. Daarna was het de beurt aan Violette. Kwalitatief iets minder dan Dana. Dana zelf kwam naast me liggen en begon met haar handen over me heen te wrijven. Ik vroeg op ze mijn tepels wilde bewerken en dat deed vrij goed. Hierdoor werd ik erg opgewonden en kreeg ik mijn eerste en enige orgasme in deze club vandaag.
Wat ook leuk was met deze dames, is dat ik daarna nog een tijdje een leuk gesprek had op de kamer. Meestal gaan de dames gelijk van de kamer als ze klaar zijn, maar nu toch even leuk kunnen bebbelen.

[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

Naam: Dana
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55Kg, maat 36/ A-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 6

[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

Naam: Violleta
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 5

Roxana
De 2e dame was Roxana. Roxana kende ik al van Pauschalclub Dortmund. Met haar had ik in het verleden een paar leuke sessies. Wel standaard, maar wel PZC. Ze was toen erg spontaan.
Roxana kwam ook de ruimte binnen en ging in een sofa zitten. Ik kwam naast haar zitten, maar ze reageerde een beetje geïrriteerd en afstandelijk. Ze wilde gelijk naar een kamer en begon gelijk met een blowjob, die erg ongeïnteresseerd was. Ook haar heb ik even in misio genomen, maar met zoveel desinteresse werkt het bij mij niet.

Later op de avond heb ik haar nog een massage gegeven in de sofa, maar ook dat hielp niet echt. Ze bleef enigszins afstandelijk, hoewel minder dan eerder op de avond.

[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]

Naam: Roxana
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ A-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 4

Emma
De 3e dame was Emma. Zij nodigde mij uit om bij haar te komen zitten in de Sofa. Met haar een minuut of vijf gesproken en ze leek wat toegankelijker dan de andere dames. Op de kamer gaf ook zij een blowjob met condoom en ik ook haar heb ik in missio genomen. Hierbij lag ze ongeïnteresseerd onder me, waardoor ik weer geen orgasme had. Ik werd er gewoon niet opgewonden van en heb het maar afgebroken. Ik had verwacht dat ze gelijk de kamer weer af wilde, maar we hebben zeker nog een minuut of 10 met elkaar gesproken. Hierbij vertelde ze mij dat ze allen PMC en NMC deed. Dat is ook de reden dat ze alleen in dit soort clubs werkt. In een Pauschalclub of een saunaclub zou ze nooit aan de bak komen. Emma ziet er knap uit, zoals meerdere dames vandaag, maar door haar beperkte service, zal het nooit een topper worden.

[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]

Naam: Emma
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits
Leeftijd: 24
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ B-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 5

Ada
Eigenlijk had ik helemaal geen interesse in Ada, maar ook zij nodigde mij uit op de bank. Ze ging op haar buik op mijn schoot liggen, waardoor ik haar billen kon masseren. Na een tijdje stelde ze voor om een kamer te gaan doen. Ik had hier eigenlijk geen zin in, maar ze zei dat ze alleen een beetje wilde relaxen, dus toch met haar naar een kamer gegaan. Daar wilde ze alleen even een durje doen van 20 minuten. We hebben daarom ook niet met elkaar gesproken. Aan het eind vroeg ze overigens wel of ik haar € 20,-- wilde geven. Dacht het niet!

[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]

Naam : Ada
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Italiaans en Spaans
Leeftijd : 33
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : volslanl, 50 Kg, maat 38/ B-cup maar erg hangend
Service: PMC, NMC
Cijfer: 2/10

Simona
De laatste dame van vandaag zou Simona worden. Ze was aan het dansen op Roemeense muziek samen met Emma. Het bleek dat Emma vandaag jarig was en dat wilden de dames nu even vieren. Uiteraard feliciteerde ik Emma ook en de dames bleven een tijdje dansen en dronken allerlei alcoholische drankjes. Op een gegeven moment stond Simona achter de DJ tafel om een ander plaatje op te zetten. Ik vroeg of ze straks tijd had voor mij en ze antwoordde dat ze eerst wilde dansen. Dat dansen duurde zeker een half uur en ook andere beren hadden interesse in haar. Ze gaf aan hen aan dat ik de eerste zou zijn. Toen kwam er een groep Turken binnen. De een nog vadsiger dan de ander. Echt een stel ongure types bij elkaar. Simona is op een gegeven moment stiekem met de meest vette en vadsigste Turk er vandoor gegaan. Ze zijn naar bove gegaan naar een open ruimte en daar had ze veel plezier blijkbaar om deze zeekoe het aangenaam te maken. Ik kon er nog geen 5 seconden naar kijk, brrrr.....
Toch wilde ik graag een kamer met haar, want ze ziet er optisch erg leuk uit. Toen ze later weer terug kwam, vroeg ik of het nu mijn beurt was. Ze wilde weer eerst even dansen en begon me daarbij uitdagend te teasen. Daarna ging ze weer bij de groep Turkse zeekoeien zitten, om verolgens weer met zo'n vadsige vent aan de haal te gaan. Toen had ik er genoeg van. Van haar maar ook de hele club.

[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]

Naam : Simona
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 2/10

Ik was niet de enige die het tegen vond vallen. Ik kwam die dag aan de praat met een andere Nederland, die ook vaak naar de Pauschalclubs gaat, maar ook naar Partytreff Dorsten. Dat was ook de reden dat hij hier was, omdat hij een aantal dames van die club kent die nu hier werken. Hij vond de club erg slecht en zei dat hij hier nooit meer weer zal komen.

Daarnaast kwam ik nog aan de praat met 2 Duitsers. Zij waren blijkbaar nog nooit in een flatrate club geweest, maar alleen in saunaclubs. Ook zij vonden de dames zeer ongemotiveerd. Ze hebben met z'n tweeën 1 kamer genomen met 3 dames en daar is iets niet geod gegaan. Ik kwam ze tegen in de kleedruimte en ze waren zich alweer aan het aankleden. Ze waren nog geen uur binnen op dat moment. Ze werden er uitgestuurd door de Thekefrau. Wat ze precies op de kamer hebben gedaan weet ik niet, maar ze beklaagden zich wel over de mentaliteit van de dames en de club zelf vonden ze ook een puinzooi. Hier zouden ze nooit weer komen en ze gingen weg opzoek naar een andere club, waarschijnlijk een saunaclub.

Verder waren er in de club alleen Turken. Blijkbaar houden zij van dit soort clubs. Gauw even een meid palen en de kamer weer af na 5 minuten. Dat zie je ook in saunaclub Mondial. Veel Turken, die korte kamers doen. Het is niet mijn stijl, hoewel ik Club Mondial nog niet eens zo slecht vind. Als je daar een leuke dame treft, kun je er veel lol hebben. Wel zijn sommige dames verbaasd als je langer dan 20 minuten op een kamer wilt blijven.

McSex heb ik nu voor de tweede keer meegemaakt. De club zelf blijft bagger en vandaag was het eten ook nog niet eens te pruimen. De dames zien er nu een heel stuk beter uit, maar de service laat te wensen over. De enige die ik nog redelijk vond, was Dana. De enige dame met een krappe voldoende. De rest viel me tegen en dat kwam met name door de ongeïnteresseerde seks. Ik wordt ik niuet warm van en daardoor krijg ik geen orgasme. Vandaag dus maar 2 keer een orgasme gehad, 1 keer in LoveToxic en 1 keer hier in McSex. Ik denk dat dit ook de laatste flatrate club is die ik bezocht heb. Alleen naar de Pauschalclubs zal ik blijven gaan en voor de rest kom ik alleen nog maar in FKK- en sauanclubs. Goed, ik ben daar gemiddeld het dubbele kwijt op een dag, maar ik heb plezier voor 10. Uiteindelijk ben ik dan goedkoper uit, want dan ga ik met een smile naar huis en nu geïrriteerd...

Resumé, McSex kan ik iedereen ontraden of je moet van ongeïnteresseerde sex houden en het liefst vertoeven in een puinzooi.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.