Auteur Topic: Dani (Bulgaarse)  (gelezen 119549 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2016, 23:11:52 »
Sonja  ;D t4533 :58: t4517

Problem solved  ;D
Ja, want ik heb Dani gereserveerd  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2016, 23:21:13 »
 :-\ Wat? niet mijn Dani?  :-\ en Sonja dan?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #17 Gepost op: 13 oktober 2016, 05:15:35 »
Sonja  ;D t4533 :58: t4517

 :sign0065:
 :014:
 :sign0103:

 :nofuck
 :wildcat :wildcat :wildcat

 :98:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2016, 07:31:46 »
Sonja  ;D t4533 :58: t4517

 :sign0065:
 :014:
 :sign0103:

 :nofuck
 :wildcat :wildcat :wildcat

 :98:

 :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2016, 01:27:09 »
Yesterday I saw my Dani again. It was nice that she recognized me, although I met her just once and that was almost 2 months ago. The first time with her I had a very nice room with her, but today was even beter. Later more ;) ;D

Btw, she owes me still a cup of coffee, so I will look for her now ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vrijdag 14 oktober, een fijn weerzien met Dani
« Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2016, 23:11:34 »
Na de act van Vanessa, begon het behoorlijk te kriebelen bij me en het werd tijd dat ik Dani weer ging opzoeken. Op dat moment kwam ze net de bar binnen gelopen met een vriendin en ging ze aan de bar zitten. Ik ben gelijk naar haar toegelopen, want als ik een dame iets beloof, kom ik het ook na ;) Aan de bar met haar een kort gesprekje gehad, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Eerst hebben we ons samen even gedoucht en daarna zijn we rustig begonnen op de kamer. Heerlijk tongzoenen met Dani, wat nu met (nog) meer gevoel aanvoelde dan de eerste keer. Dani heeft een prachtig gebit (wat zeker niet alle dames kunnen zeggen), maar haar voortanden staan iets naar voren, waardoor af en toe onze tanden elkaar raakten. De eerste keer met haar had ik dat vaker dan nu, maar ondanks dat is het tongzoenen met Dani heerlijk. Gaande weg voelden we elkaar ook beter aan waardoor het op het laatst niet meer gebeurde.

Eén van de redenen (of misschien wel de hoofdreden) dat ik Dani fysiek erg aantrekkelijk vind, is vanwege haar billen. In de bar heb ik hieraan al even mogen voelen en ze voelen heerlijk groot en strak. Echt een mooi gevormd achterwerk. Dani is niet superslank en zeker geen pocket Bulgaartje, maar dik is ze ook niet. Gewoon een mooie meid met een normaal postuur met misschien 1 of 2 kilootjes te veel voor sommige beren, maar dat vind ik juist aantrekkelijk. De meeste dames met een heerlijk achterwerk  hebben vaak een kilootje meer ;) Een mooi voorbeeld van een super mooie dame met een kilootje meer is Kate Upton, hoewel haar accent meer bij haar borsten ligt.

[attachimg=1]

Ik kan er in elk geval behoorlijk van genieten, van dat mooie achterwerk van Dani. Wie ook begon te genieten, was Dani zelf. Met name toen ik haar vingerde, terwijl ze mij pijpte. Haar poesje werd behoorlijk nat en na een tijdje stelde ik voor om haar oraal te bevredigen. Ook nu was ze meer aan het genieten dan de vorige keer, maar helaas kwam het niet tot een orgasme. Gelukkig deed ze ook niet alsof en bleef gewoon eerlijk dat het er nu niet in zat, maar dat ze het wel lekker vond. Ik vind het leuk als een dame ook een orgasme krijgt, maar het is geen must. Enkele favorietjes van mij, zoals Anni en Cora uit PC Dortmund of een Lia uit Heaven 7, hebben ook nooit een orgasme bij mij gehad. En toch ben ik graag bij deze meiden.

We hebben de sessie voortgezet in 69, totdat ik op volle sterkte was. Toen moest er een condoompje overheen, maar waar zijn de condooms? Ze was helemaal vergeten condooms in haar tasje te doen en omdat ik haar eerste klant van vandaag was, kwam ze er nu pas achter. Ik kon aan haar merken dat ze het vervelend vond, maar ik zei haar dat het geen probleem was en dat zoiets kan gebeuren. Vlug ging ze van de kamer af en leende een condoom van een vriendin van haar. Toen ze weer terug was moest ze me wel weer even op temperatuur brengen, maar dat deed ze vol overgave waarna het condoom erom kon. Ik twijfelde of ik Dani in doggie of in missio zou nemen. Uiteindelijk gekozen voor missio, omdat ze ook geweldig kan (tong)zoenen. Een volgende keer wil ik haar zeker eens in doggie proberen met een mooi uitzicht op haar billen.

Na de daad hebben we nog een minuut of tien met elkaar gesproken en waarbij ze nog een sigaretje rookte. Dat Dani rookt, is misschien het enige minpuntje aan haar, hoewel ze gelukkig geen tabaksmaak heeft tijdens het zoenen. Voor de tijd, maar ook na de tijd, spoelt ze haar mond met mond water. Vandaar dat ze ook een prachtig gebit heeft  ;) Zolang een dame maar niet ruikt en smaakt naar tabak, vind ik het prima, zeker omdat het overgrote deel van de dames rookt. Enkelt kom ik een dame tegen, die niet rookt en dan heeft ze gelijk een pluspunt bij mij.

Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik met Dani op de kamer ben geweest. Ik denk om en nabij een uur en misschien wel iets langer. Ik heb niet op de klok gekeken. Bij dames die ik nog niet zo goed ken, doe ik dat vaak wel. Bij dames die ik al langer ken en die ik vertrouw doe ik dat niet meer. Die weten hoe lang ik op kamer wil en dat is ook een stukje vertrouwen wederzijds. Met Dani heb ik helemaal niet aan de tijd gedacht, omdat het met haar al heel natuurlijk aanvoeld. Ik heb ook niet het idee, dat ze me probeert te flessen. Ik denk dat Dani ervaren genoeg is, om te weten dat dat op de langere termijn niets oplevert. Bij mij scoort ze hierdoor belangrijke pluspunten. In deze vreemde wereld, waar illusie, list en bedrog toch een behoorlijk aandeel hebben, is het prettig te ervaren dat het ook anders kan. Ik hoop dat ze zo blijft zoals ze nu is, een leuke gezellige dame met een prima service en die je correct behandeld.

&feature=youtu.be

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #21 Gepost op: 27 december 2016, 17:00:50 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #22 Gepost op: 27 december 2016, 17:09:49 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?
Ze staat niet op de AWL  ;D ;)

Effe bellen naar SixSens en je weet het  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #23 Gepost op: 27 december 2016, 17:21:56 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?
Ze staat niet op de AWL  ;D ;)

Effe bellen naar SixSens en je weet het  ;)

Bellen is geen garantie. Ze geven vaker niet dan wel mee of een meid al dan niet aanwezig is. Gewoon gaan, en is ze er niet: 1 van de andere toppertjes pakken 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #24 Gepost op: 27 december 2016, 17:27:22 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?
Ze staat niet op de AWL  ;D ;)

Effe bellen naar SixSens en je weet het  ;)

Bellen is geen garantie. Ze geven vaker niet dan wel mee of een meid al dan niet aanwezig is. Gewoon gaan, en is ze er niet: 1 van de andere toppertjes pakken 8).
+1  ;D

Kijk, dat durfde ik niet eens te zeggen ..... je gaat niet naar een club voor één griet  ;D
Bij deze, dank je KP, je wordt nog ooit een echte viespeuk  :lol :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #25 Gepost op: 27 december 2016, 17:29:04 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?

1ste kerstdag was ze niet aanwezig.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #26 Gepost op: 27 december 2016, 18:20:32 »
Weet iemand of Dani deze week aanwezig is in Sixsens? Of is ze in Urlaub?
Ze staat niet op de AWL  ;D ;)

Effe bellen naar SixSens en je weet het  ;)

Bellen is geen garantie. Ze geven vaker niet dan wel mee of een meid al dan niet aanwezig is. Gewoon gaan, en is ze er niet: 1 van de andere toppertjes pakken 8).
+1  ;D

Kijk, dat durfde ik niet eens te zeggen ..... je gaat niet naar een club voor één griet  ;D
Bij deze, dank je KP, je wordt nog ooit een echte viespeuk  :lol :dance2

Was ik dat dan al niet?? :-\ ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANI (Vrijdag 27 januari 2017)
« Reactie #27 Gepost op: 4 februari 2017, 21:11:00 »
In de bar zat Dani aan de toog, in gezelschap met veel rakkers. Ik liep direct naar haar toe en gaf haar een paar zoenen. We hadden een leuk praatje met elkaar en tussendoor begonnen we innig te (tong)zoenen. Hierop kwamen vele reacties van de rakkers om ons heen ;) Maar we stoorden ons er niet aan :D Met Dani gaat het altijd relaxt. Ze is een dame die niet snel de kamervraag stelt. Ook dit keer gaf ik het voorzetje. Ze stelde voor om een kamer met een douche te gaan nemen, zodat we samen zouden kunnen douchen. We gingen naar boven, naar de receptie om een sleutel op te halen. Hoewel het in de club niet al te druk was, moesten we toch wachten op een sleutel. Kanariepiet stond ook al te wachten met z'n meisje en dus zou de eerste vrij kamer niet de onze worden. Gelukkig duurde het wachten niet te lang.

We zouden kamer 12 krijgen en deze bevindt zich boven het bargedeelte. Dani verontschuldigde zich over deze kamer en ze zei dat deze niet zo mooi was en dat deze kamer ook geen douche had helaas. Ik zei haar dat ik niet kwam voor de mooie kamers in Sixsens, maar wel voor haar. Toch wilde ik me even douchen, omdat ik een beetje nagezweet heb van de stoomcabine en de jacuzzi, maar ook omdat ik een klein presentje in mijn locker had voor Dani. Af en toe geef ik dames met wie ik het zeer goed kan vinden een presentje. Op die manier wil ik ze zeggen dat ze specialer zijn voor mij dan de vele andere dames.

Ik kwam de kamer weer op en gaf het presentje aan Dani. Verbaasd nam ze het in ontvangst en opende het. Daarna bedankte ze me met vele zoenen. We hebben toen nog even wat met elkaar gesproken en de sfeer was lekker relaxt. Dani voelde zich ook relaxt en lekker ontspannen. Zo heb ik een dame het liefst, een meid die zich ontspannen en op haar gemak voelt. Met dat soort dames heb ik vaak de beste en mooiste sessies. Alles mag en niets moet en in een rustig tempo. Dat is precies de kamergang die ik met Dani dit keer heb gehad met een heerlijk orgasme aan het eind. GFE+

Na de tijd hebben we nog een tijdje nagepraat en we hebben het uur zeker overschreden, maar daar maakte ze geen probleem van. We hebben het oa nog gehad over Susi/Melanie. Dani zei dat ze haar wel goed kende en dat ze uit dezelfde stad komen in Bulgarije. De volgende dag had ik plannen om een kijkje te gaan nemen in saunaclub Life, om te kijken of Susi/Melanie daar nog zou werken.

Het leuke aan Dani is ook dat ze voor en na de kamergang tijd voor je neemt. En ik vind Dani een geweldige meid, omdat ze puur is, gewoon zichzelf. Een girl-next-door-type. Dani mag er altijd op rekenen dat ik met haar een kamer neem, als ik in Sixsens ben.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse) zaterdag 11 februari
« Reactie #28 Gepost op: 14 februari 2017, 23:23:38 »
Na het eten zocht ik Dani op in de bar. Met haar een tijdje gepraat en gezoend. Nadat ze nog een sigaretje gerookt had, zijn we naar een kamer gegaan. Ook nu wilden we een mooie kamer met douche, maar helaas was die niet beschikbaar en kregen we een gewone kamer. Wel hebben we samen even gedoucht in de douche op de eerste verdieping. Op de kamer was het, zoals altijd met Dani, geweldig. De seks is super en bij iedere sessie voelen we elkaar beter en beter aan. Dani is een echt groeidiamantje. Hoe beter we elkaar kennen, hoe beter en leuker het wordt. De sessie was een GFE+

Later op de avond heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan. Deze sessie was helemaal onvergetelijk en tevens de langste sessie ooit met Dani. Hoe lang de sessie exact was, weet ik niet precies, maar het zal om en nabij de 2 uur zijn geweest. Dit keer heb ik de tijd niet bijgehouden, wat ik overigens bijna nooit doe bij Dani. Ik vertrouw haar hier wel in. Zij is niet het type dame, die mij daarmee zal bedonderen, sterker nog, wanneer ik voor een uur betaal, duurt de sessie altijd iets langer. Er zijn maar weinig dames, die ik ken, die dat doen. Zelfs dames in saunaclubs bij wie ik regelmatig kom, zijn zeer strict met de tijd. Hun goed recht uiteraard en je hoort me niet klagen, maar het maakt Dani nog meer speciaal. Maar nu lijkt het net alsof ik een zuinige Nederlander ben, maar dat is niet zo. Vandaag met Dani 2 sessies gedaan en dat doe ik niet vaak met een dame. En als ik het doe, dan moet het wel met een bijzondere dame zijn en dat is Dani zeker. De sessie was een GFE++

Na deze sessie hebben we nog wat aan de bar gedronken en hebben we een zeer goed en openhartig gesprek met elkaar gehad. Vandaag een echte topdag gehad met Dani, waarbij ze alle tijd nam voor, tijdens en na de sessies en alles lekker relaxt. Ik kijk al uit naar het volgende bezoek met haar en dat bezoek zal weer iets specialer worden, dat weet ik zeker.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 4 maart 2017
« Reactie #29 Gepost op: 8 maart 2017, 02:16:54 »
Na mijn klungelige ontbijtje ben ik gelijk Dani gaan opzoeken. Ze zat aan de bar met een paar Bulgaarse vriendinnen. Er kwam gelijk een grote lach op haar gezicht toen ze me zag en voor ik het wist gaf ze me een paar heerlijke zoenen. Met Dani even een tijdje bijgekletst en ondertussen wat in het rond gekeken. Er liepen wat “nieuwe” dames rond. 1 van deze dames was Monika (ex-Babylon). Een andere dame die me opviel was Janice (ex-Happy Garden). Haar had ik een week of 2 geleden nog gezien en zelfs gesproken in Happy Garden en nu dus werkzaam in Sixsens. Het viel me in Happy Garden al op dat ze veel aan het jagen was daar, maar niet echt succesvol... Misschien dat ze meer geluk heeft hier in Sixsens... Zal ze het wel op een andere manier aan moeten pakken...

Het werd tijd dat Dani en ik een kamertje gingen nemen. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we een kamer met jacuzzi zouden nemen, maar ik wilde eerst een “normale” kamer. Ik zei tegen haar dat we later op de avond een kamer met jacuzzi zouden nemen en dat was geen probleem. Op de kamer was het zoals altijd met Dani perfect. We voelen elkaar goed aan en ze voelt zich altijd erg op haar gemak. Dat maakt het altijd wel bijzonder.

Later op de avond met haar dus een kamer met jacuzzi genomen. Vooraf hebben we aan de bar een tijdje met elkaar gesproken onder het genot van een Bacardi-cola. Bacardi Razz in dit geval, wat wel apart smaakte, fruitig. Ben meer de klassieke Bacardi gewend of de Carta Oro en de Oakheart, wat kruiderige varianten, maar deze Razz versie smaakte lekker fris. We hebben elk nog een glas meegenomen op de kamer. Tijdens deze kamergang was Dani uitermate ontspannen en relaxt. Niet dat ze anders gestrest is of zo, maar nu merkte ik dat ze zich helemaal aan het ontspannen was. Misschien wel de beste kamergang die ik ooit met haar heb gehad. Deze sessie was in elk geval de langste sessie met Dani tot nu toe.

Aan het eind van de avond heb ik nog een laatste sessie met haar gehad. Ik had haar die belooft aan het einde van de 2e sessie. Gedurende de avond werd ik wat vermoeid en ben ik wat gaan uitrusten in de “Marokkaanse” ruimte. Toen ik daar een tijdje lag, zag ik toevallig Dani een beetje paniekerig voorbij lopen richting de kleedruimte. Ik ben haar achterna gegaan en toen ze me zag, kwam ze met een lach naar me toe. Ze was me aan het zoeken en omdat ze me niet kon vinden dacht ze dat ik misschien stiekem naar huis was gegaan. Ik vertelde haar dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik alleen even wat aan het uitrusten was. Dit was het enige moment van de dag, waarop ik Dani een beetje nerveus heb gezien. De rest van de tijd was ze uitermate ontspannen, zeker in mijn aanwezigheid.

Tussen de kamers door heb ik regelmatig nog even met Dani kort een praatje gemaakt, zonder dat ik haar stoorde met haar werkzaamheden. En na elke sessie nam ze tijd om even samen uitgebreid te douchen. Alles ging op een rustig tempo, dus geen gehaast. Dat maakt haar erg bijzonder.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.