Auteur Topic: Dani (Bulgaarse)  (gelezen 119410 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #45 Gepost op: 1 november 2017, 21:53:19 »
Afgelopen zaterdag weer in Sixsens geweest (uitgebreid verslag volgt). 2 zeer leuke sessies met Dani gehad. Zoals vanouds. Lekker ontspannen en lekker geil. Voor de eerste sessie hebben kort even aan de bar gezeten en wat gedronken. Tussen de eerste en tweede sessie kwam ik haar tegen in het restaurant. Ze wilde net wat gaan eten. Ik ben bij haar gaan zitten en we hebben samen wat gegeten. Na de tweede sessie hebben we samen nog een kop koffie genomen op het overdekte buitenterras (tegenover de receptie).

Behandel Dani met veel respect en je krijgt er heel veel voor terug. Dani is van Hors catégorie en er zijn er maar weinig die aan haar kunnen tippen. Rakkers die ooit met haar op kamer zijn geweest, weten waar ik over praat  ;) Wil je een top dame in een top club, dan ben je bij Dani in Sixsens aan het juiste adres.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #46 Gepost op: 24 november 2017, 22:31:15 »
Binnenkort Dani weer eens opzoeken. Heb wel zin in die mooie...

[attachimg=1]

 ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #47 Gepost op: 25 november 2017, 09:22:27 »
Vandaag Sixsens en Dani een bezoekje brengen  :-P

[attachimg=3]

[attachimg=1]

[attachimg=2]

De gezelligste club met de gezelligste meid. Wat wil een man nog meer?  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #48 Gepost op: 25 november 2017, 10:28:40 »
Vandaag Sixsens en Dani een bezoekje brengen  :-P

[attachimg=3]

[attachimg=1]

[attachimg=2]

De gezelligste club met de gezelligste meid. Wat wil een man nog meer?  ;D
Helemaal eens, al is Dani voor mij wat te gevuld, een superleuke vrouw is zij zeker en ook al doen we nooit iets met elkaar toch altijd even een groet en een vriendelijk woord.

Veel plezier tussen de vele heuvels en hobbels die je moet beklimmen in Limburg !

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #49 Gepost op: 26 november 2017, 22:32:08 »
Bij binnenkomst het Happy-Hour-inkomtarief betaald. Achter de balie stond een dame die ik ook vaak achter de bar beneden zie staan. Leuke spontane meid, met wie ik in het verleden wel eens een praatje heb gemaakt. Van Poolse afkomst geloof ik. Ze wist wie ik was en weet dat ik altijd voor Dani kom. Ze zei tegen me dat Dani in het restaurant zou zijn. Ik kleedde me dus snel om, om Dani op te zoeken. Overigens had ik zelf ook wel zin om wat te gaan eten, want had de hele dag nog niets gegeten. Ik ging eerst even langs Dani om haar te begroeten. Ze zat te eten met een aantal andere Bulgaarse dames, waaronder Stacey. Aan de tafel zat verder nog een rakker die de dames gezelschap hield. Na Dani even begroet te hebben, ging ik naar de keuken om een omelet te laten maken. Daarna heb ik me gevoegd bij Dani en Stacey.

Na het eten zijn Dani en ik een kamer gaan opzoeken. Het bleek dat alle goede kamers bezet waren. Dani twijfelde lang over welke kamer te nemen. Toen ze eindelijk een keus had gemaakt, kwam er een dame terug van een kamer die Dani veel beter beviel en dus gelijk de sleutel van die kamer genomen. Het was kamer 11, een kamer met eigen douche. Samen met kamer 7 is kamer 11 de mooiste kamer in Sixsens.

Met Dani had ik 2 zeer goede sessies vandaag. De eerste sessie een beetje kinky, waarbij ze mijn handen op de rug bond en mijn ogen blinddoekte. Erg spannend en doordat je niets ziet is de sensatie groter. De tweede sessie was meer een GFE sessie. Erg leuke tijd weer met Dani gehad en niet voor niets 1 van de beste dames die ik ken. Ze is altijd een zekerheid voor mij vwb goede seks en goed gezelschap.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #50 Gepost op: 9 december 2017, 11:09:35 »
Dani en Lena komen ook het rokershok binnen en al vrij snel begint Dani tegen mij aan te rijden en dit zorgt voor een spontane reactie ter hoogte van mijn middelste regionen. Voor de zekerheid checkt ze met haar hand even of ze het beoogde effect heeft bereikt. Een glimlach verschijnt op haar gezicht en ik stel voor om ons maar op een kamer terug te trekken. Ze vraagt of we solo gaan of er nog een tweede bijnemen. Ik zeg haar dat we ditmaal solo gaan.


Op de kamer moet ik haar eerst als goedmakertje een massage geven. Hierna neemt ze de regie over. Ditmaal gaat ze nog een stapje verder in haar rol als illusioniste. Met de nodige abracadabra en hocus pocus van the next level laat ze me continue zweven op het randje van ultiem genot tot aan het slot spektakelstuk op een stoel. Wederom heeft ze me 90 minuten betoverd met haar magie. Ze is hard op weg om een zekerheidje te worden tijdens mijn bezoekjes aan SS

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #51 Gepost op: 11 februari 2018, 16:11:39 »
Na het ontbijt met Dani eerst langs de Theke gegaan om de zak met M&M's te gaan halen en daarna een kamer met haar opgezocht. De Duitse Theke hebben we ook wat M&M's gegeven, waar ze zeer content mee was. Op de kamer was het met Dani zoals het altijd is, zeer goed. Leuke sessie, waarbij we iets nieuws wilden proberen, maar helaas lukte dat niet helemaal. Ach, een volgende keer gaan we het nogeens proberen ;)

In het begin van de avond nog een tweede sessie met Dani gehad. Lekker relaxed en heerlijke seks.

De rest van de avond was Dani dauergebucht en heb ik haar helaas niet meer gezien. Ze had financiëel een erg goede dag en dat gun ik haar wel. Het is gewoon een bijzonder leuke meid, intelligent en 1 van de weinige Bulgaarse dames die erg goed Engels spreekt. Dani geeft je voor de sessie, tijdens de sessie en na de sessie altijd een goed gevoel. Vaak dames meegemaakt die je na een sessie niet meer zien staan. Zal je niet gebeuren bij Dani en als het wel zo is, zal het waarschijnlijk aan jezelf liggen.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #52 Gepost op: 26 februari 2018, 22:14:52 »
Maar ik kwam uiteraard voor Dani en ik wilde zo snel mogelijk naar haar toe. Ik nam afscheid van Licky Luke en ging opzoek naar Dani. Die zat aan de bar met een Bulgaarse vriendin. Dani was uiteraard erg blij me te zien. We dronken samen een drankje aan de bar. Dani had een idee om een jacuzzi kamer te nemen, zodat we lekker samen konden ontspannen. Dat leek mij ook wel een goed idee, maar eerst wilde ik snel even wat eten. In Samya had ik alleen een ontbijtje gehad, wat overigens erg goed was, iets waarover ik dan wel weer positief kan zijn. Snel nam ik wat eten in het restaurant en na 10 minuten was ik alweer bij Dani. We bestelden nog een drankje, die we meenamen naar de jacuzzi kamer. Met Dani een lekkere ontspannen tijd gehad in de jacuzzi. Daar was ik wel aan toe en Dani ook. Met Dani is het altijd erg leuk en gezellig. Heerlijke seks, waarbij we beide genieten en af en toe gebeurd er weer iets verrassends, zo ook dit keer, maar dat blijft tussen Dani en mij ;) :D

[attachimg=1]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[attachimg=2]

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #53 Gepost op: 19 maart 2018, 20:05:38 »
[attachimg=1]

Aankomende zaterdag ga ik Dani weer zien. Heb er echt zin in!!!

[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #54 Gepost op: 25 maart 2018, 15:12:54 »
Vrijdag 23 maart. Rond een uur of 7 's avonds stond ik voor de deur van Sixsens, de inkom betaald en snel omgekleed. Toen ik goed en wel omgekleed was, kwam per toeval Dani de kleedruimte binnen lopen. Ze was erg verbaasd me te zien, omdat ik niet had aangekondigd dat ik zou komen. Blij verrast kwam ze me begroeten met een dikke zoen. Van de gelegenheid maakte ik gebruik om haar derriére alvast te inspecteren :-P ;D

[attachimg=1]

Ik zei haar dat ik eerst een hapje ging eten, want ik stierf van de honger. Het eten is gelukkig in Sixsens altijd goed. Dani zou in de bar op me wachten en na het eten ben ik haar gaan opzoeken. We hebben even een tijdje bijgepraat en daarna zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer weer een fantastische sessie gehad. Dani kent me goed en weet wat ik wil en dat maakt het uitermate prettig met haar. Aan een half woord heeft ze genoeg.

[attachimg=2]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

Later op de avond kwam ik Dani per toeval nog tegen in de sauna. Ze wilde toen even ontspannen en zich opwarmen. Uiteraard maakte ik van de gelegenheid gebruik en vergezelde ik haar in de sauna, wat ze uiteraard niet erg vond, maar juist leuk.

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #55 Gepost op: 2 april 2018, 20:00:54 »
[attachimg=1]

Uiteindelijk 4 kamers met Dani gedaan op mijn verjaardag. Qua duur per kamer niet veel langer dan ik normaal met Dani doe per kamer. De jaccuzikamer was lekker ontspannen en de andere 3 kamers goede seks, met soms een vleugje kinky. Daarnaast was alles uiteraard lekker ontspannen. Niet voor niets zoek ik haar altijd op, want ik weet dat het goed zit bij haar en vandaag voor deze speciale gelegenheid  ervoor gezorgd dat ze de gehele dag beschikbaar zou zijn voor mij. Dat is voor mij lekker ontspannen, maar ook voor haar. Ze heeft geen stress om klantjes te zoeken die dag en ze kan die dag doen waar ze zin in heeft, want ik laat haar daar vrij in. De enige restrictie was om niet met andere gasten naar de kamer te gaan. Het koste me wel een paar tientjes meer, maar je bent maar 1 keer jarig in het jaar zullen we maar zeggen. En het is ook een kwestie van gunnen. Ik gun Dani een goede dag, met als bijkomend voordeel dat ze zich ook helemaal kan ontspannen.

[attachimg=2]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[verwijderd door de beheerder]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #56 Gepost op: 7 mei 2018, 20:15:50 »


Vorige maand Dani weer bezocht in Sixsens, tijdens het verjaardagsfeest van de Vulkaanspesjalist en Aachen61. Zoals altijd heb ik nooit te klagen over de kamergangen met Dani, maar de eerste kamergang ging voor ons beide wel heel lekker. Dani had er op de één of andere manier erg veel zin in leek het. En ik niet minder :D Later in de avond nog een tweede kamer gedaan met Dani. Omdat ik aan de bar flink wat bier heb gedronken, ging deze kamergang een heel stuk moeilijker. Niet vanwege de alcohol, maar ik zat gewoon vol met bier. Dani heeft het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd met uiteindelijk succes. Ze heeft er dit keer flink voor moeten werken :D

Dani is tot nu toe de dame met wie ik de meeste tijd heb doorgebracht op kamer in een club en veruit de meeste tijd op kamer in Sixsens :D




Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #57 Gepost op: 8 januari 2019, 21:45:35 »
Dani is vanaf 12 januari weer in het leuke en gezelligste puntje van Nederland, Sixsens. Bijzondere dame, romig, super service en altijd correct ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #58 Gepost op: 16 juli 2019, 17:55:42 »


Hier heeft Dani wel iets van weg  :)) Alleen d'r haren zijn minder lang, maar net zo blond  :))
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.