Auteur Topic: Verversrui 07/1, Adelina (Ro- avond/nachtshift)  (gelezen 71823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/1, Adelina (Ro)
« Reactie #15 Gepost op: 29 november 2017, 06:45:29 »
Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/1, Adelina (Ro/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 29 november 2017, 12:20:37 »
Ik ben gisteren ook eens bij Adelina langsgeweest, nadat ik eerst bij Renata in de Schippersstraat nog eens was gaan spelen, ondertussen al voor de zoveelste keer.

Adelina is idd een knappe donkerblonde, prachtig lichaam, helaas naar mijn gevoel iets te harde siliconenbobbels (ik hou van puur natuur) en erg lief en vriendelijk in de omgang. Haar tieten zijn blijkbaar vrij gevoelig want al voor ik er goed en wel aan kwam, kreeg ik een, overigens heel vriendelijk, verzoekje om er 'carefull' mee te zijn. Geen probleem, ik ben altijd van de zachte aanpak.

Pussy likken had ik gevraagd, en dat was geen enkel probleem. Vrij uitgebreid, zo lang ik wou. Ze vroeg hoe ik het graag had: 69 of met haar gezicht naar mij toe. Ik koos voor optie 2, want ik was al aardig zotgepijpt bij Renata. Adelina kwam dus met haar benen wijd over me heen zitten terwijl ik op mijn rug lag, en ze bewoog regelmatig zelf met haar flamoesje over en weer zodat ik moeiteloos door de hele regio kon fietsen, van Sint Clitoris tot Anussegem. Alhoewel haar kontgaatje zelf verboden terrein bleek te zijn. Jammer.

Denkelijk vond ze dat beffen leuk, maar het stoorde mij wel een beetje dat ze al direct van in het begin genotsgeluidjes begon te maken. Zo snel gaat het meestal niet, dus de fake lag er ondanks de hele zachte vriendelijke aanpak toch wel een beetje op, temeer ook omdat haar spleet vrij droog bleef. Een leuk kutje trouwens, dat wel heel lekker smaakte. Haar schaamlippen zijn vrij strak, je kan ze erg fijn likken, maar bij een zachte zuigactie, krijg je bij haar minder respons dan bv bij Renata, wiens schaamlippen veel beter zuigbaar zijn.

Ik had mijn zak een halfuurtje eerder bij Renata behoorlijk leeg gewipt, dus ik had haar gezegd dat ze liefst wat kinky dingen kon verzinnen, want dat ik hoogswaarschijnlijk nog niet opnieuw kon finishen, zoals zij dat noemde. Geen probleem. Ze ging proberen om een plasje te doen, maar dat lukte niet. Wel streelde zij mij op een subliem zachte manier, ze haalde ook zachtjes haar nagels over mijn rug en ik kreeg er voorwaar kippenvel van. Aftrekken kan ze ook. Niet wild, maar op een of andere manier net zo anders en subtiel, dat mijn hangend staartje er zowaar terug zin begon in te krijgen.

Terwijl ik me zelf nog verwonderde dat ik ondanks de grondige ontlading bij favorietje Renata zonet, blijkbaar al terug druk op de ketel kreeg, haalde ze nogmaals haar nageltjes over me heen en ik voelde ineens dat het te laat was: een condoom aanbrengen en mijn fluit in haar duwen,was niet meer mogelijk, dus ik vroeg (beleefd als ik ben) of ik op haar borsten mocht spuiten, of op haar buik. Maar nee, dat mocht niet. Vliegensvlug had ze er een papiertje onder, ze trok ijverig en waanzinnig fijn verder af, en toen ze merkte dat ik effectief kwam, plooide zij het papiertje handig om mijn lul, en ik mocht dus bij wijze van spreken de keukenrol neuken.

Dubbel gevoel dus. Enerzijds de subtiele strelingen, en het naar mijn smaak erg fijne aftrekken, anderzijds de smetvrees, alle moeite om toch maar niet met sperma in aanraking te komen. De garagist die bang is van olie en vet.

Het was trouwens ook een heel gedoe nadien, want toen ik de laatste druppel eruit had, kreeg ik de keukenrol wel terug om me aan de lavabo te wassen en met papier af te drogen, maar zij was zelf druk bezig om de vlekken op het bed weg te werken. Dat was blijkbaar een groot probleem. Ze bleef vriendelijk, maar ik merkte duidelijk dat ze er niet happy mee was.

Nu ja, ik had natuurlijk gezegd dat ik bij Renata geweest was en dat ik wellicht niets of weinig meer te spuiten had, en ik was zelf ook wel verrast dat het terug een grote hoeveelheid was, maar toch: ik zal toch niet de enige man zijn die van haar sublieme aftrekkunstjes zo heftig klaarkomt dat het uit het papiertje loopt denk ik. En waarom niet op haar tieten? Dat is toch meteen zuiver gemaakt nadien. Uiteraard begreep ik nu ook waarom het plasje 'niet ging'. Zij beloofde dat wel, maar plasjes maken uiteraard ook natte vlekken.

De reden dat ik er wellicht niet meer terug ga, is dus zeker niet omdat ik haar niet mooi of niet lief zou vinden, ook niet omdat ik de service niet goed vond, maar gewoon omdat haar smetvrees tijdens en na mijn orgasme me toch een raar gevoel gaf. Zeg nooit nooit, misschien moet ik haar toch een volgende keer eens gewoon gaan neuken. Dat is blijkbaar haar standaard aanbod en dan hoopt ze wellicht dat alles altijd netjes in t plastiekske blijft.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Adelina (Ro/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 4 juni 2018, 19:44:30 »
Staat nu  VR 5/2 ,  dagshift.

Meestal is het niet voor lang,  2 weken of zo, dan  2 weken Bucharesti. 

doc

* Note bet(d)weter: bedankt doc; adres aangepast
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2018, 17:22:46 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1, Adelina (Ro- avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 1 februari 2020, 17:05:46 »
Adelina vorige nacht gespot op Verversrui 07/1.

*   Adres en shift aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline den duvel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1, Adelina (Ro- avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 19 juli 2020, 13:24:00 »
Is deze schoonheid al terug in het land en op haar vaste plek ?

Haar haar is eerder blond of grijs/roze ipv zwart

Ik had altijd goeie ervaringen bij haar hoewel ze niet veel zegt