Auteur Topic: Nut zonder recensies ?  (gelezen 5972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Nut zonder recensies ?
« Gepost op: 25 mei 2016, 17:59:25 »
Mij ontgaat het nut enigszins van het plaatsen van allemaal namen en foto's zonder dat daar mensen naar toe zijn gegaan en er iets over schrijven..
Tenzij het nieuwe sponsors zijn dan is het wel logisch...
Ik ben op zoek naar een goede met masseuse, dus wacht met spanning op echte recensies  :pompe

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nut zonder recensies ?
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2016, 18:44:46 »
Mij ontgaat het nut enigszins van het plaatsen van allemaal namen en foto's zonder dat daar mensen naar toe zijn gegaan en er iets over schrijven..
Tenzij het nieuwe sponsors zijn dan is het wel logisch...
Ik ben op zoek naar een goede met masseuse, dus wacht met spanning op echte recensies  :pompe
Wat nog niet is, kan nog komen.....let maar eens op!  :laydown
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Nut zonder recensies ?
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2016, 20:10:41 »
Mij ontgaat het nut enigszins van het plaatsen van allemaal namen en foto's zonder dat daar mensen naar toe zijn gegaan en er iets over schrijven..
Tenzij het nieuwe sponsors zijn dan is het wel logisch...
Ik ben op zoek naar een goede met masseuse, dus wacht met spanning op echte recensies  :pompe
De volgende op de foto's is zeer zeer goed, zeg maar dat sm het heeft gezegd (niveau Carmen2)

Het kan ook zo ...
Deze is zeer zeer lekker .... ze zuigt als een nilfisk en doet je in de zevende hemel belanden ..... geeft je meer dan waar voor je geld en doet je alle hoeken van de kamer zien ......


Of het kan zo .... één blik op die stoot en je weet dat je levend opgevreten wordt ....
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Als ik mag kiezen, dan de foto, maar dat is enkel mijn mening ..... met recensies is nog leuker ..... ;)


En sjeufkes plannen .... wacht maar af  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Nut zonder recensies ?
« Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2016, 21:13:46 »
Mij ontgaat het nut enigszins van het plaatsen van allemaal namen en foto's zonder dat daar mensen naar toe zijn gegaan en er iets over schrijven..
Tenzij het nieuwe sponsors zijn dan is het wel logisch...
Ik ben op zoek naar een goede met masseuse, dus wacht met spanning op echte recensies  :pompe
De volgende op de foto's is zeer zeer goed, zeg maar dat sm het heeft gezegd (niveau Carmen2)

Het kan ook zo ...
Deze is zeer zeer lekker .... ze zuigt als een nilfisk en doet je in de zevende hemel belanden ..... geeft je meer dan waar voor je geld en doet je alle hoeken van de kamer zien ......


Of het kan zo .... één blik op die stoot en je weet dat je levend opgevreten wordt ....
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Als ik mag kiezen, dan de foto, maar dat is enkel mijn mening ..... met recensies is nog leuker ..... ;)


En sjeufkes plannen .... wacht maar af  ;D

Ja lekker dan! Mij een beetje gek maken met foto's en schunnige teksten en dan mag ik zeker zelf uitzoeken waar ik die bitch kan vinden?? O0
 ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Nut zonder recensies ?
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2016, 21:19:25 »


Ja lekker dan! Mij een beetje gek maken met foto's en schunnige teksten en dan mag ik zeker zelf uitzoeken waar ik die bitch kan vinden?? O0
 ;D
We houden je op de hoogte  ;D :lol
Meer nog, sjeufke zal je spoedig updaten erover  :blonde :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal