Auteur Topic: Nadine (Bulgaarse)  (gelezen 14327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stap1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Nadine (Bulgaarse)
« Gepost op: 26 mei 2016, 21:00:32 »
Nadine is een knappe brunette, slank, bruin lang haar, bruine ogen.
Na wat kletsen aan de bar, afgesproken 50 voor halfuur, met TZ en PZ.
Op de kamer kwamen heel kleine A cupjes tevoorschijn, voor mij geen probleem, ze heeft een mooi figuur en fraai strak kutje.
Het eerste kwartier was redelijk, rustig zoenen, beffen pijpen. Maar echt geil was het niet. Toen het echte werk met cd begon, sloeg de stemming om. Nadine wilde maar een paar minuten bovenop, ik moest haar in doggy nemen, maar wat hardere stoten werden afgeweerd. Dan maar in missio, dacht ik, echter ook geen succes, ze begon te klagen bij elke stoot, het deed pijn en ik was te groot zei ze. Onzin natuurlijk  :angry:. Dit werd niks, dus haar gevraagd te pijpen. Nee, haar mond deed ook zeer zei ze. Ik: hoezo ??? Zij: komt door teveel pijpen  :o. Na aandringen van mij heeft ze me afwisselend met mond en hand zc klaargemaakt. Alleen doordat ik de regie hield heb ik nog 25 minuten volgemaakt, Nadine had het liefst in 15 tot 20 minuten de zaak afgehandeld.
Kortom slechte ervaring. Bij mijn vertrek heb ik de Theke vriendelijk op de hoogte gesteld, ze bood excuses aan en gaf aan de feedback te waarderen en de dame op haar gedrag aan te spreken.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Nadine (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2016, 23:34:39 »
Aan de omschrijving te lezen net ook met deze dame gekamerd. Buiten de kamer was dit pocket Bulgaartje erg leuk in de omgang en het tongzoenen voelde goed aan. Zelf zegt ze overigens dat ze Bosnische is en ze heeft in Sixsens vroeger gewerkt, dus KP kent haar zeker en vast. Op kamer vroeg ze hoelang ik wilfe en zei haar 1 uur voor €75 en anders een half uur voor €50. Schijnt gebruikelijk te zijn in deze club, maar €75 voor een uur deed ze niet. Daarna was de sessie gemiddeld. Het tongzoenen verdween bijna. Haar blowjob was prima. Neuken was net als onderstaand, pijnlijk voor haar... Waarom doe je dit werk dan? Op een gegeven moment maar afgebroken, want op die manier kan ik er niet van genieten. We gingen tot 't eind door in 69. Geen supersessie, maar kon er mee door
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nadine (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2016, 07:42:33 »
Tot mijn eigen verbazing zegt dit pocket Bulgaartjes me niks. En ik dacht nu toch ook echt dat ik alle pocketjes in SS geneukt had. Eentje gemist dus :-\  :banghead: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Nadine (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2016, 02:54:19 »
De bar heb ik niet kunnen halen, want onderweg kwam ik Nadine weer tegen. Dit keer greep ze me met beide armen om mijn middel vast en zei dat ze me nooit meer zal loslaten. Ze deed dit op een erg speelse manier, waardoor ik wel wat voor haar voelde. Ze stelde voor om in 1 van de ligbanken in de Kino te gaan zitten. Daar hebben we een erg leuk gesprek met elkaar gehad en waren we aan het tongzoenen, wat ze erg goed deed. Tussendoor haalde ze nog een colaatje voor me en na zeker een half uur zijn we naar een kamer gegaan. Daar vroeg ze aan me hoe lang ik met haar op de kamer wilde. Ik vertelde haar dat dat van de prijs zou afhangen. De Thekefrau had me bij binnenkomst verteld dat 30 minuten €50,-- koste en 60 minuten bij de meeste dames €75,--, dus ik zei dat ook tegen Nadine. Helaas was Nadine niet 1 van deze dames en dus gekozen voor 30 minuten.

Helaas was waarschijnlijk daardoor het tongzoenen ineens een stuk minder geworden. Pijpen deed ze prima, geen klagen daarover. Nadine is een heel klein tenger meisje met een heel klein strak poesje. Ze wilde dat ik haar in doggie zou neuken, maar ik merkte aan haar dat het voor haar pijnlijk was ook al zei ze dat het wel ging. Ik voelde mij er niet happy door en heb het dus ook afgebroken. We gingen tot 't eind door in 69.

Jammer was wel, dat ze me na de tijd niet meer zag staan. Ik kreeg nog een mager glimlachje van haar toen ik aan de bar zat en verder liep ze zonder wat te zeggen of te kijken langs me heen. Een erg groot verschil met haar presales...

Naam: Nadine
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 45 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: 4/10
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Nadine (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2018, 09:03:41 »
Zit op moment in FKK van Goch