Auteur Topic: De Pijp, Ruysdaelkade 135 links, Veronica (dagshift)  (gelezen 47486 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
De Pijp, Ruysdaelkade 135 links, Veronica (dagshift)
« Gepost op: 29 mei 2016, 17:56:15 »
een mooi  meisje, nieuw  in ss  sinds een  4 tal weken.
Werkt overdag,  blond korte snit  en in sexy luxe lingerie met kousengordel. 

Jong, ik denk zo en   20  a  22 ,   1.55 m  zonder schoenen.

service : beneden alle peil  , na  1 min vraagt ze voor het condoom.

een optiek fuck , maar geen herhaling voor mij.

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2019, 16:36:56 door bet(d)weter »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Veronique (Ro)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2016, 20:48:23 »
Deze week gezien in vt 11, nacht ploeg

Nog steeds short hair, mooi gesneden ,  k denk dat ze toch kleiner is dan  1,55 m.

*Note bet(d)weter: adres aangepast.

« Laatst bewerkt op: 21 juli 2016, 23:24:03 door bet(d)weter »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Veronique (Ro)
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2016, 20:39:20 »
Vandaag gezien in VT  ,  dag shift


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Veronique (Ro)
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2016, 23:46:37 »
Heb je ook een nummer ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Veronique (Ro)
« Reactie #4 Gepost op: 16 december 2016, 15:39:12 »
k denk  32 of 33


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Veronique (Ro)
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2016, 23:34:14 »
OK, dan wachten we maar even af....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 26 april 2019, 09:01:17 »
Deze middag nog eens moeten vaststellen dat bijna al mijn vaste of minder vaste medewerkers naar het thuisfront waren getrokken voor Orthodox Pasen. 


Overal lege ramen en geen een van mijn favorietjes uit Team A die wel aanwezig zijn waren beschikbaar.

Na een vijftal rondjes nog steeds geen vrije favorieten, maar plots zag ik daar een heel mooie meid achter de vitrine van VT14 verschijnen waarop mijn lul onmiddellijk reageerde. 

Dit dametje stond daar enorm sexy te zijn in een topje met push up bh en een jeans hotpants dat open stond zodat er een van mijn hoofdzekeringen dadelijk doorbrandde.  Hier en daar merkte ik een tattoo en verder zag ik dat ze een mooi gave huid had, een lekker stevig bol kontje, lekkere tietjes en een mooi kopje met verzorgd kapsel.

Ze lachte vriendelijk, ik liep toch door voor een extra rondje, maar dadelijk besefte ik dat ik met mijn geluk aan het spelen was.  Als ik deze meid wilde pakken kon ik maar beter niet te lang twijfelen met deze magere bezettingsgraad en dus draaide ik terug en stapte op haar raam af.


Ik wenkte haar dat ik binnen wilde komen en met een brede glimlach liet ze me in haar speelhol binnen.  Ze stelde zich voor als Veronica, afkomstig uit Moldavië, 25 jaar oud en sinds 1 maand terug actief in het SKW (na een onderbreking van een jaar of 3).


Na het overhandigen van mijn entreeticket ging ze snel uit de kleren en terwijl ik me waste sprong ze al op het bed en lag verleidelijk en geil kijkend op me te wachten.


Ik sprong ook op het bed enl recht zittend even wat gestreeld.  Ze greep naar mijn lul en trok hem moeiteloos hard terwijl ik haar lichaam verkende.  Dit dametje heeft een stel prachtige naturel tietjes, cup b. Je mag ze strelen, maar niet in de tepels knijpen. Jammer, maar dat drukte de pret niet.


Nadat ze mijn lul hard had getrokken legde ik me neer en bracht dit mooie meisje een condoom aan en begon me te pijpen.  Het pijpwerk was vrij goed, lekker stevig en gevarieerd, en ze ging er lang mee door. Ze legde zich wel zo dat ik niet bij haar muis of tieten kon en dat drukte de pret dan weer wel een beetje.  Nochtans lag ik lekker te genieten van haar pijpwerk en zicht op dat lekker lijfje.


Na het pijpwerk vroeg ze welke positie ik wilde en ik koos dadelijk voor doggy.  Ik wilde haar gewoon ineens stevig te pakken nemen en spuiten. Zo gezegd zo gedaan, het dametje zette zich op handen en knieën voor mijn lul en keek me geil aan in de spiegel. Ik schoof makkelijk binnen en voelde een lekker strak kutje.  Ik pakte haar heupen vast en reed haar flink af. Afwisselend zacht en hard schoof ik in en uit haar jonge kutje en ze liet zich lekker nemen.

Door het tempo af en toe te laten zakken kon ik het wat langer volhouden en daar maakte ze zeker geen protest tegen.  Uiteindelijk al brullend het condoom gevuld.


Daarna nog een praatje en wasje en tevreden terug de straat op.


Voorlopige balans : qua uiterlijk een absolute topper, qua sexkunsten een subtopper (althans voor zover ik dit na één keer al kan beoordelen), qua service een subtopper (ze is me eigenlijk iets té professioneel).


Omdat ze zo mooi is ga ik nog eens op herhaling om te zien of er evolutie in zit en of ze een vaste medewerker zou kunnen worden.


Vandaag en morgen is ze er nog, daarna is ze even naar Moldavië, dus wie haar daarvoor nog een spuit wil geven zal snel moeten zijn.

VT 14 is haar voorlopig adres, maar een vast raam heeft ze nog niet.

« Laatst bewerkt op: 26 april 2019, 12:54:01 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 26 april 2019, 13:09:26 »
White rabbit, zouden deze Veronica en de Veronique van de hierenavolgende link dezelfden kunnen zijn ?

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20246.msg91326.html#new
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 26 april 2019, 14:00:17 »
zouden deze Veronica en de Veronique van de hierenavolgende link dezelfden kunnen zijn ?
Om dit te checken zou je 1 van de 2 kunnen zwanger maken en kijken of de andere haar buik ook dikker wordt  :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 26 april 2019, 14:27:47 »
Ik herkende ze niet van vroeger, dus ik kan helaas hier geen duidelijkheid verschaffen
Misschien weet Kippenneuker dit dan weer wel

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 26 april 2019, 17:14:12 »
White rabbit, zouden deze Veronica en de Veronique van de hierenavolgende link dezelfden kunnen zijn ?

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20246.msg91326.html#new

Lijkt me twijfelachtig gezien Roemeens en niet Moldavisch en gezien de zeer povere service in vergelijking met recente verslagen van bezoekers op RB en H.

Ik herkende ze niet van vroeger, dus ik kan helaas hier geen duidelijkheid verschaffen
Misschien weet Kippenneuker dit dan weer wel

Over het verleden kan ik net meer vertellen dan de info die ik via via verkregen had en hieronder reeds gepost had. Ik ben zelf pas opnieuw beginnen wandelen in het SKW in augustus 2017 en sindsdien had ik deze dame nog nooit gezien tot een paar weekjes geleden dus.

Ik kan dus ook geen duidelijkheid scheppen.

Het is alleszins een mooi ding zag ik in het voorbij wandelen.

 :laydown

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 26 april 2019, 18:15:35 »
White rabbit, zouden deze Veronica en de Veronique van de hierenavolgende link dezelfden kunnen zijn ?

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20246.msg91326.html#new

Lijkt me twijfelachtig gezien Roemeens en niet Moldavisch en gezien de zeer povere service in vergelijking met recente verslagen van bezoekers op RB en H.

Ik herkende ze niet van vroeger, dus ik kan helaas hier geen duidelijkheid verschaffen
Misschien weet Kippenneuker dit dan weer wel

Over het verleden kan ik net meer vertellen dan de info die ik via via verkregen had en hieronder reeds gepost had. Ik ben zelf pas opnieuw beginnen wandelen in het SKW in augustus 2017 en sindsdien had ik deze dame nog nooit gezien tot een paar weekjes geleden dus.

Ik kan dus ook geen duidelijkheid scheppen.

Het is alleszins een mooi ding zag ik in het voorbij wandelen.

 :laydown
Die "povere service" en de herkomst zijn volgens mij in deze context eigenlijk geen echte maatstaven; de lengte van de dame uiteraard wel: die Veronique zou nog geen 1.50 m. meten....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 26 april 2019, 21:39:25 »
die Veronique zou nog geen 1.50 m. meten....
Hoe voel je dan het verschil of zij je zoent of pijpt?  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 26 april 2019, 21:57:08 »
1.50-1.60 m lengte kan kloppen.
Ze zoende mijn navel.  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 27 april 2019, 13:10:42 »
1.50-1.60 m lengte kan kloppen.
Ze zoende mijn navel.  :lol_hitting:
Dat is op het randje he. Een meisje moet toch minstens 100 keer groter zijn dan je fluit, anders is't pedofilie  :lol_hitting: :lol