Auteur Topic: Maya (Colombiaanse)  (gelezen 5842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maya (Colombiaanse)
« Gepost op: 31 mei 2016, 19:57:35 »

[box title=Maya]
Land:             Colombia
Taal:              Spaans, Engels
Leeftijd:         23 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            slank
BH:                kleine B
Kontje:           lekker
Haarkleur:     donkerbruin
Ogen:     donkerbruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Toffe meid, in voor wensen maar
- Prijsafspraken maken eenmaal in de kamer
[/box]
[box title=extra info]
Middelmaat
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maya (Colombiaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2016, 20:19:39 »
Maya de bij
Bij recensie 14 Mei 2016

Ik was in de sauna toen ze binnen kwam om zich te verwarmen. Het Duits klimaat is te kil voor latina's van de amazone, zulke meiden moeten het gewoon heet hebben. Zijn ze an sich ook. We raakten wat 'in gesprek' en ze wriemelde wat tussen m'n benen en wreef haar handen over een stijf lid steigerend van opwinding... LATINASEKS!!!  :pica22 . Ik vertelde haar over wat ik weet van haar land (een docu over datura uiteraard) en wat ik graag wou op kamer. Zij zweeg echter over de prijzen van extra's in Mondial dat misschien wat breed op te vatten is: 25€ extra voor wat soft-sm maar het was ook goed als we 40 minuten bleven. Dat laatste deel verstond ik niet, te afgeleid... en nog niet meegemaakt hier dat ze me extra vroegen en is altijd negatief om daarmee pas op kamer geconfronteerd te worden. Dat steekt wat van Maya de bij. Maar goed 20 minuten extra met een sexy latina is geen straf en stemde in. Ze had een lekker slank bruin lijf en ik verkende gretig haar lichaam. Ik masseerde en likte haar borsten, masseerde haar lichaam en we wreven lekker tegen elkaar aan. TZ deden we niet. Wat vingeren wel. Wel erg goede seks waarbij ik haar bij de billen pakte en haar kont goed rond draaide op m'n blije pik. Ze was erg lenig en deed goed mee, links, rechts op neer: Samba Colombiana. Deze manier van sambadansneuken deed ik nog 3 maal dit weekend. Ik kwam (te) snel klaar en we aaiden en praatten nog wat. 40 minuten zijn snel voorbij. De kamer heeft een klok en zodoende kon ik dat controleren dus geen gezeur.

Lekker wijf doch geen herhalingsgevaar. Colombia staat nu niettemin op de seksprikkaart.

Maya de bij scoort ***
 
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2016, 20:35:23 door Vazkor »