Auteur Topic: Haus 17-19, K001, Cindy, Hongaarse.  (gelezen 12738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Haus 17-19, K001, Cindy, Hongaarse.
« Gepost op: 6 juni 2016, 00:57:55 »
Ik was donderdag 2 Juni ook op bezoek bij Cindy. Mooi figuur, zeker voor haar leeftijd (37 gaf ze aan), en een paar echt mooie grote siliconen borsten (Maatje D of DD). Knap gezichtje, mooi gebruind. SM is ook mogelijk maar is totaal niet mij ding, dus lekker geopteerd voor normale sex. Voor slechts 30 Euro pijpte Cindy me als een heerlijke stofzuiger, en ondanks het condoom werd ik er zeer opgewonden van. Ook met haar borsten spelen is gene probleem. Sex met haar in cowgirl, doet ze echt goed en met passie, ondanks de enorme hitte (minstens 35 graden binnen, geen airco, en vlak voor een enorme onweersbui, en dus erg broeierig warm. Ik kwam door die hitte niet snel, en na twintig minuten gaf ze aan dat ze het met de hand af kon maken, of dat we nog 15 minuten door konden gaan voor 20 euro extra. Voor het laatste geopteerd, want ik merkte al dat Cindy een vakvrouw is, die je wil bevredigen, en ik genoot van haar lichaam en borsten. Dus nog een keer sex, maar door de hitte lukke het me niet, en dus deed ze alsnog een heerlijek handjob, die met gevoel en passie werd uitgevoerd, en waarbij ik heerlijk klaarkwam door haar. Al met al een prima sessie met deze mooie dame, en ik kom hier zeker terug, maar wel als het wat koeler is!

Megaboob
 :tietjes
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:39:42 door Rolly »
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17-19, K001, Cindy, Hongaarse.
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2018, 18:19:36 »
Al geruime tijd gestopt, alleen nog te bezichtigen achter de bar van Haus 17