Auteur Topic: NATASCHA  (gelezen 7304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NATASCHA
« Gepost op: 12 juni 2016, 17:43:11 »
Natascha
Ik liep weer naar de bar en nam nog wat drinken. Vanaf de bar had ik oogcontact met 2 dames. 1 van de dames was ook een erg knap en klein meisje. Ze leek wel wat op Jasmin (PC Dortmund), die nu werkzaam is in Dolce Vita (Beatrice), met enig nadeel dat ze rookt en dat doet Jasmin niet. Naast haar zat een andere dame, iets forser, maar zeker niet dik. Ze was zeker niet de knapste in de club, maar ze had wel iets met haar grote ogen. Wat ook groot was, waren haar borsten. Een C-cup was het zeker en misschien wel een D. Ik liep eerst nog even een rondje en besloot daarna om met de kleinste van de 2 mijn eerste kamer te gaan doen. Helaas bleek ze er niet meer te zitten, maar die andere dame zat er nog wel. Ze keek me weer heel vriendelijk aan en ik ben bij haar gaan zitten. Haar naam is Natascha en ze is 21 jaar oud. Ze is nog niet zo heel lang in Duitsland, waardoor haar Duits matig is. Ze vertelde dat ze pas 2 dagen in Acapulco was en hiervoor heeft ze 2 maanden in Mondial gewerkt. Ook haar vroeg ik of ze tongzoende en gelukkig deed zij dat wel. Toen is zei “Ok”, vatte ze dit op om gelijk een kamer te nemen en stond op om een sleutel te halen. Ik wilde eigenlijk nog een beetje verder met haat kletsen, maar ik kon er wel mee leven. Door al dat vrouwelijk schoon wat hier rond liep, was ik er wel aan toe om de druk er af te laten halen. Natascha en ik liepen naar 1 van de achterste kamers op de begane grond. Op de kamer legde ze het laken over het bed en we namen beide plaats. Daar begonnen we elkaar eerst te zoenen. Het voelde opzich wel goed, maar haar tong gebruikte ze nauwelijks. Ook blijft ze haar grote ogen openhouden, waardoor je het gevoel krijgt dat ze het allemaal plichtmatig doet, maar als je hier niet op let, voelt het wel goed. Tijdens het zoenen heb ik heerlijk met haar borsten gespeeld. Vervolgens daalde Natascha af om me een blowjob te geven. Voordat ze dit deed, werd alles zeer, maar dan ook zeer grondig gereinigd. Na het zoenen was ik al wat geil geworden en dan begint er altijd een beetje vocht uit mijn lid te lopen. Ondanks het grondige reinigen, blijft er wat vocht achter in de schacht. Dit is niet veel en veel dames klagen hier niet over, maar Natascha wel. Tot 3 keer toe werd er na 10 á 15 seconden weer flink gereinigd en gespuugd in een doekje. Dit stoorde wel enigszins, maar na de derde keer ging het gelukkig wel goed en bleef de een redelijk goede blowjob geven. Na een tijdje heeft ze er een rubbertje om gedaan en heb ik haar in missio genomen. Ik kon haar op die manier nog lekker zoenen en ik kon haar borsten mooi zien bewegen op het ritme. Na een tijdje hield ik het niet meer een spoot een flinke lading in het rubbertje. Ook Natascha verbaasde zich over de hoeveelheid ;)

Naam : Natascha
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits (matig)
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg, maat 38 / C/D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (Vooraf een kort, maar leuk gesprek met haar gehad)
Aftersales: 7/10 (Ik kwam haar nog regelmatig tegen en elke keer gaf ze me een glimlach)
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.