Auteur Topic: PATTY  (gelezen 6499 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PATTY
« Gepost op: 12 juni 2016, 17:47:52 »
Patty
Ik liep nog maar eens een rondje en ik kwam dat kleine donkerharige meisje weer tegen. Weer lachte ze me vriendelijk toe. Ik nam bij haar plaats en begon in het Duits een gesprek, maar ze gaf aan niet zo goed Duits te kunnen, dus zijn we verder gegaan in het Engels. Haar naam is Patty en ze is 23. Ik vroeg haar of ze ook rookte en ze zei van niet. Ik had al zo'n vermoeden dat ze niet rookte, omdat ik haar buiten had gezien met een stel vriendinnen die allemaal roken, maar haar heb ik geen sigaret op zien steken. Mijn vermoeden werd dus bevestigd. De tweede dame van vandaag die niet rookt :) Ook vroeg ik haar of ze zoende en tongzoende. Zoenen deed ze wel en tongzoenen een klein beetje. Ik wilde het toch wel proberen met haar. Ze is erg spontaan en ziet er heel knap uit. We hebben een minuut of 10 met elkaar gesproken en zijn toen naar eenkamer gegaan. Daar zijn we eerst begonnen met zoenen, wat goed aanvoelde. Helaas heb ik haar tong niet kunnen voelen, Toen moest ik op mijn rug gaan liggen en begon Patty aan een blowjob. Gelukig is zij niet zo'n poetsvrouw als Natascha. Ik vroeg of ik haar ook mocht likken en ze draaide in standje 69. Na een paar minuten vroeg ze of ik wilde neuken. Ze kwam eerst boven op mij zitten in cowgirl. Ik kon haar kleine maar mooi tietjes heerlijk masseren en dit vond ze blijkbaar wel fijn. Uiteindelijk heb ik haar ook in missio genomen, zodat ik haar af en toe kon zoenen. Ik merkte dat ik wel veel moeite moest doen voor mijn 2e orgasme. Normaal gaan de eerste 2 keer vrij snel bij mij, maar nu had ik met de 2e wat moeite. Ik heb Patty een behoorlijke tijd genomen in missio, maar uiteindelijk kwam mijn 2e orgasme van de dag toch.
Wat wel jammer was, was Patty zich al aan het omkleden was, terwijl ik nog op het bed lag bij te komen van mijn prestatie. Ik had het eerst niet eens zo in de gaten. Ik had nog even een minuut of 5 met haar willen babbelen, maar ze had haar handdoek al omgeslagen en de schoenen al aan. Het wachten was nu op mij. Ik deed mijn badjas en slippers gauw aan en we gingen van de kamer. Ik keek op mijn telefoon en zag dat we de 30 minuten niet hadden volgemaakt :( Er was dus nog wat tijd om uit te rusten. Jammer dat Patty na afloop zo gehaast was...

Naam : Patty
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 45 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (Een leuk gesprek in het Engels met haar gehad)
Aftersales: 7/10 (Ik kwam haar 1 of 2 keer tegen en ook zij gaf me een vriendelijke lach)
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.