Auteur Topic: LOVE TOXIC Algemene informatie  (gelezen 39612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Gepost op: 15 juni 2016, 14:56:54 »
(misschien schiet ik hiermee voor mijn beurt, maar dan wordt het vanzelf wel gecorrigeerd...)

Website: http://www.lovetoxic.de/index.php/lt-Home.html

Kontakt
Meller Str.199 · 32130 Enger
Telefon: 05224 9374576
Mobil : 0151 18739297

Öffnungszeiten
Montag - Donnerstag 12 - 01 Uhr
Freitag & Samstag 13 - 03 Uhr
Sonntag 13 - 01 Uhr

Preise
Tagesticket: € 99,99 (7 mal Vergnügen)
3 Stundenticket.: € 79,90 (4 mal Vergnügen)
1 Stunde.: € 49,90 (1 mal Vergnügen)

In den Preisen sind folgende Leistungen enthalten
- Service der Damen
- Alkoholfreie Getränke
- 2 alkoholische Biere oder 1 Longdrink
- Tagesbüfett
- Garderobenschränke
- frische Handtücher
- auf Wunsch Bademantel
- desinfizierte Badelatschen
- Nutzung des Wellness Bereichs
- Shows

Girls: http://www.lovetoxic.de/index.php/girls.html
AWL: http://www.lovetoxic.de/index.php/Anwesenheit.html

Übernachtung bei LoveToxic € 40,00
Wir möchten darauf hinweisen, dass unsere Gäste bei LoveToxic übernachten können. Für einen Preis von nur 40€ bieten wir dem Gast, der Abends keine Heimfahrt antreten möchte die Möglichkeit, in einem gepflegten Zimmer zu übernachten.





Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2016, 15:01:35 »
Jij schiet raak, ik hoef enkel nog maar het topic sticky te maken .... alweer een dikke "merci", LL  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2016, 19:50:06 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2016, 20:01:21 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol
Jij de 3-uur-kaart in de hand, ik doe de google-kaart er gratis bij  :lol_hitting:


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2016, 20:12:20 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol
Jij de 3-uur-kaart in de hand, ik doe de google-kaart er gratis bij  :lol_hitting:


[attachimg=1]

Hehehe thanks,zo te zien best veel opties. Welke club(s) zijn aanbevelenswaardig?   :bud

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2016, 20:13:11 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol
Een dikke 70 km, en van je ene harem naar de andere Harem


http://www.saunaclubharem.de/en/
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2016, 20:13:49 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol
Jij de 3-uur-kaart in de hand, ik doe de google-kaart er gratis bij  :lol_hitting:


[attachimg=1]

Hehehe thanks,zo te zien best veel opties. Welke club(s) zijn aanbevelenswaardig?   :bud


LOVE TOXIC  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #7 Gepost op: 5 juli 2016, 20:20:00 »
Nu ik de 3 uur kaart heb (waarvoor mijn dank aan SM) vraag ik me af of er ook een SC is in de buurt. Iemand enig idee?  :lol
Jij de 3-uur-kaart in de hand, ik doe de google-kaart er gratis bij  :lol_hitting:


[attachimg=1]

Hehehe thanks,zo te zien best veel opties. Welke club(s) zijn aanbevelenswaardig?   :bud


LOVE TOXIC  ;D

Hehehe uiteraard, maar bedoelde eigenlijk SC :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #8 Gepost op: 30 juni 2017, 23:47:50 »
Love Toxic hanteert ook het "nieuwe flatrate principe", om het zo maar te noemen.

http://www.lovetoxic.de/index.php/preise.html

Tagestarif 99,99€

MONTAG - SONNTAG
bis 7 mal Vergnügen

Nachbuchung möglich

Service der Damen (Preisanteil 70 €), Hauseintritt-29,99 €,  Alkoholfreie Getränke. 2 alkoholische Biere, Tagesbüfett, Garderobenschränke, frische Handtücher, desinfizierte Badelatschen, Nutzung des Wellness-Bereichs, Shows.


3 Stunden-Ticket 79,99€

MONTAG - SONNTAG
bis 4 mal Vergnügen

Nachbuchung möglich

Service der Damen (Preisanteil 50 €), Hauseintritt-29,99 €, Alkoholfreie Getränke. 2 alkoholische Biere, Tagesbüfett, Garderobenschränke, frische Handtücher, desinfizierte Badelatschen, Nutzung des Wellness-Bereichs, Shows

Bei diesem Angebot erheben wir für den Bademantelwunsch einen Pauschalbetrag von 5€.


1 Stunden-Ticket 49,99€

MONTAG - SONNTAG
1 mal Vergnügen

Service der Damen (Preisanteil 30 €), Hauseintritt-19,99 €,, Tagesbüfett, Garderobenschränke, frische Handtücher, desinfizierte Badelatschen, Nutzung des Wellness-Bereichs, Shows

Dieses Angebot beinhaltet einen Zimmergang (20-25 Min.) mid der Dame deiner Wahl.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline snow.m

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #9 Gepost op: 27 oktober 2017, 18:02:06 »
Jubiläumsevent - 5 Jahre Lovetoxic
25.11.2017 13:00 Uhr
Liebe Gäste,

die No1 in OWL feiert 5-jähriges Bestehen.

Das wird gebührend gefeiert. Daher laden wir am:

25.11.2017 ein
zur FÜNF Jahre - Jubiläumsparty.

Rahmenprogramm:

Grillbuffet
Cocktails
Tombola
Heiße Shows
& Dance Acts

Tagesticket: 99€

Wir freuen uns auf Dich

Team Love Toxic

Love-Toxic Erotic Lounge
Meller Str. 199 * 32130 Enger
TEL. 05224 93 74 57 6
www.love-toxic.de


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #10 Gepost op: 28 december 2017, 00:14:44 »
Met in het achterhoofd dat het na 31 december voor dit concept waarschijnlijk helemaal over is, besloot ik eerder deze maand nog een keertje te gaan kijken in Love Toxic Enger.

De heenweg was goed verlopen totdat ik in het dorpje Enger aankwam. Daar was men met de weg bezig waardoor er een paar kruisingen afgesloten waren. Alle omleidingen leidden me weer tot exact dezelfde plaats en dus weer tot aan de verkeerde kant van de werkzaamheden. Uiteindelijk maar niet meer de omleidingsborden, maar mijn lekker eigenwijs mijn eigen inzicht gevolgd en toen lukte het wel.

Hierdoor kwam ik ietsje later dan gepland aan bij de club, maar nog steeds niet al te laat na openingstijd. Er waren al een tweetal gasten binnen. De ontvangst is ietsje veranderd: Het bedrag voor een dagkaart wordt nu gesplitst in een deel voor de club (30 euro) en een deel voor de dames (70 euro). Daar waar vroeger alleen de thekendame naar de deur kwam, komt er nu ook iedere keer een dame mee en het bedrag wordt bij ontvangst meteen gesplitst.

Na me omgekleed en gedoucht te hebben eerst maar eens een rondgekeken in de bar. De meeste dames herkende ik wel van eerdere bezoeken. Een dame herkende ik zo niet en leek me nieuw te zijn (en dan ook onaangekondigd op de website), maar dit bleek Jenny te zijn met lange zwarte ingevlochten haren, wat haar goed stond. Verder was Paula wel aangekondigd, maar uiteindelijk niet aanwezig. Dat komt bij deze dame wel vaker voor  ::).

Eerst maar even een broodje en een drankje gedaan en daarna naast Nieves plaatsgenomen. Ze herkende me nog wel en een eerste kamergang met deze Spaanse was al snel geregeld. Op de kamer werd er al snel een rubbertje gemonteerd (want daar is men in deze club behoorlijk strikt mee: het is ook duidelijk aangeplakt in alle ruimtes) voor een Franse verwenning. Deze senorita is echter meer van het stevigere werk en wilde dus liever ficken. En daar had ik ook wel oren naar, dus nam ik plaats tussen haar benen en bereed haar in een stevige rit tot het hoogtepunt. Een geschikt begin van de dag  ;D. Ze heeft ondertussen overigens donkerblond ipv rood/bruin haar en ze had het die avond stijl naar achteren. Persoonlijk vond ik het vorige model haar leuker staan.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Daarna nog een broodje en eens rondkijken met wie ik nog meer de kamer wilde delen. Ik zat aan de bar en Sabrina nam naast me plaats. We hadden een gesprek over koetjes en kalfjes, maar na een tijdje kwam dan toch de onvermijdelijke vraag voor een kamergang. En omdat ik met haar in het verleden de allerbeste sessie van deze club had genoten was het niet moelijk om "ja" te zeggen.

Op de kamer volgde ook nu weer een Franse verwenning met condoom, die nu wel wat langer duurde dan in de voorgaande sessie met Nieves. Na hiervan geruime tijd genoten te hebben na ze dan op mijn verzoek toch bovenop plaats waarbij ik met haar kleine (ietwat hangende) borstjes kon spelen en ze me zeer vakkundig liet genieten.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Ja (maar klein)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



De optische topper van de dag was ontegenzeggelijk Anna. Na een tijdje afwezigheid was ze nu al weer een paar weken terug. In het verleden was ze ooit blond. Op de foto's op de website had ze een bruinharige vlotte coupe wat haar zeer goed stond. Nu had ze het echter nog een tintje donkerder gevonden en waren de haren zwart. Ook dit stond haar goed, sommige mensen kunnen ook gewoon alles hebben.

Ook nu eerst weer een Franse verwenning (mc), waarna ik dit keer bovenop plaatsnam. Zo heb je een goed uitzicht op het heerlijke en slanke lichaam van Anna. Ze kijkt je daarbij af en toe geil aan wat de lust verhoogt en wel tot een hoogtepunt moet leiden. Qua persoonlijkheid ietsje afstandelijker dan bijvoorbeeld Nieves, Jenny of Arrabella, maar oh zo lekker....

Anna:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Zwart tot ongeveer de schouders
Borsten: A natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Goed



Met de nieuwe wetgeving van halverwege dit jaar is helaas ook een deel van de shows verdwenen. In Love Toxic werd er op de drukkere dagen zoals de zaterdag altijd een aantal keer een dansshow gegeven waarna alle dames samen met de geïnteresseerde mannelijke gasten het grote bed opzochten om daar dan een gruppensex sessie te hebben. Dit laatste mag volgens de club echter niet meer en in het kielzog daarvan zijn de shows ook verminderd (die dag was er nog slechts eentje aangekondigd voor 1:00 's nachts, zo lang heb ik het echter niet meer volgehouden, toen zat ik al in een soort van politiek debat, maar daarover later meer). Nu betekent dat iets minder kans op plezier (de gruppensex sessies kostten geen muntjes), maar dat is niet zo'n issue: Je hebt nog steeds 7 muntjes. Deze sessies met meerdere dames konden me echter altijd wel erg bekoren. Daarnaast waren de shows altijd een leuke afwisseling.

Om niet de hele tijd aan de bar te zitten besloot ik de sauna maar eens op te zoeken. Deze was lekker warm. Bij het opgieten van wat water kwam ik er wel achter dat de houten "pollepel" blijkbaar gebroken was en gescheurd. Dus zonder handvat en waar het water al een beetje tussendoor druppelde. Zonder handvat is het wat beter oppassen in welke richting je (het restant van) de lepel over de hete stenen beweegt, anders wordt het pijnlijk met de opsteigende stoom  :-\, maar al doende leer je  :)).

Als volgende dame besloot ik eens naast Jenny plaats te nemen. Haar eerst eens oprecht gecomplimenteerd met haar nieuwe coupe. Het lange gevlochten haar stond haar goed. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd even praktisch is (bij het verwisselen van de waxinelichtjes op tafel moest ze al goed oppassen dat ze zelf geen kaars werd), maar leuk zag het er wel uit en op de kamer had ze uiteraard een haarclip om de boel bij elkaar te houden.

Op de kamer ook nu begonnen met een Franse verwenning met rubbertje (deze dame gebruikte voorheen ook altijd al een "gummi", dus voor haar verandere er minder), waarna ik ook dit keer in missio mijn gang mocht gaan. Jenny moet het van haar riante voorgevel hebben, daar heb je een fraai uitzicht op

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Na wat te eten genomen te hebben (in deze club niet heel erg gevarieerd, maar hetgeen wat er ligt is wel goed en smakelijk) was het tijd voor nog een rondje sauna. Een andere bezoeker had zijn eigen aufguss meegenomen en daarvan zat nog het nodige in de emmer. Door hiervan het nodige over de stenen te gieten met de halve lepel kwam er de nodige munt geur vrij, wat heerlijk was en de luchtwegen goed opende.

Daarna zat ik aan de bar weer naast Sabrina en ik hoefde dan ook niet lang na te denken toen deze milf me voorstelde om de sessie van eerder op dag nog eens over te doen. En een herhaling werd het. Deze sessie was nu echter een stuk intenser en een stuk langer. Dit is gelukkig geen dame die snel opgeeft en pas wil stoppen als het hoogtepunt is behaald. Vermoeid kon ik uiteindelijk de kamer verlaten. Tot nu toe de beste sessie van de dag.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Ja (maar klein)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



De laatste sessie van de dag zou uiteindelijk naar Nele. Deze dame was de hele dag al zeer vriendelijk geweest en met haar wilde ik wel afsluiten. De sessies daarvoor hadden echter al teveel tot geëist waardoor het niet meer tot het eindresultaat wilde komen. Dat lag echter zeker niet aan Nele, maar volledig aan kleine Koosje.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Ik had nog een muntje (of eigenlijk een streepje op mijn armbandje) over, dus ik had kunnen besluiten om een langere pauze te nemen in de hoop dat ik daarna nog eens met bijvoorbeeld Arabella zou kunnen kameren, maar het was 's avonds wel een stuk drukker geworden en ik wist dat ik nog een behoorlijke reis terug voor de boeg had, dus ik besloot dat het zo genoeg was.

Die dag ook aanwezig, maar niet mee gekamerd: Arabella, Joyce, Bianca


Al met al een leuke dag gehad. Het gebrek aan shows en gruppensex tussendoor haalt echter wel een deel van de extra fun van deze club weg. Aan de inzet van de dames ligt dat zeker niet, zij doen zeer goed hun best om het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken?

Herhalingsgevaar? Gezien de toekomst van dit soort clubs is dat een vraag die ik mezelf waarschijnlijk niet meer hoef te stellen.


Na afloop was het uiteraard weer tijd voor de rit naar huis. Omdat ik de laatste tijd wel wat problemen heb gehad met mijn navigatiesysteem had ik ook een routeplanner op mijn tablet geïnstalleerd. Eenmaal onderweg begon er wat te tikken op de achterbank en vervolgens ook te praten: Blijkbaar had ik mijn tablet alleen op standby gezet en was deze "wakker" geworden en had ie gemerkt dat ik onderweg was en was dus spontaan aan de slag gegaan om me de route naar huis te wijzen. Vanuit mijn rugzak op de achterbank kreeg ik dus aanwijzigingen over de route. Echter mijn navigatiesysteem deed het deze keer wel en zat op mijn voorruit geplakt en gaf ook aanwijzigingen.

Op de achterbank een vrouwenstem die me bij iedere mogelijkheid naar rechts wilde sturen "ga bij de eerste afslag rechts", terwijl een mannenstem op mijn dashboard me eigenlijk de hele tijd maar rechtdoor wilde hebben om een heel stuk verderop juist links te gaan.

Ik had dus de keuze tussen een Fleur Agema wannabe op de achterbank die me steeds maar verder naar rechts wilde sturen (en op een gegeven moment zelfs nog extremer met "ga nu rechts en dan direct weer rechts" of een Alexander Pechtold wannabe op mijn voorruit die gewoon rechtdoor wilde gaan om daarna wellicht ooit nog eens naar links uit te wijken. Uiteindelijk besloot ik Alexander maar te volgen, want dat was ook hetgeen wat de borden langs de weg aangaven.

Vreemd genoeg kwam ik daarna op een punt waar Alexander eindelijk een keertje wel naar rechts wilde, maar Fleur op dat juist een keertje naar links wilde gaan (blijkbaar een pensioenonderwerp, daarop denkt de PVV juist weer wel links te zijn). Uiteindelijk bleef ik toch de planner van Alexander maar volgen en dat bracht me tot waar ik zijn wilde, rechts moest dus toch het onderspit delven. Wel een geluk dat ik geen Groen Links navigatie had ("laat direct uw auto staan, doe een eikeltjespyama aan en ga verder lopen of fietsen") of nog erger een PvdD versie ("stop bij iedere koe die u ziet en ga die knuffelen, die zielige beestjes ook....."), dan was ik gezien de afstand nu nog steeds niet thuisgeweest.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #11 Gepost op: 2 januari 2018, 21:24:48 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #12 Gepost op: 3 januari 2018, 18:40:13 »
Dus 30 euro entree en daarna met de damen onderhandelen over de kamergangen.

Zie onderstaande reactie in het gastenboek op hun website:

von uns auch ein Frohes Neues Jahr noch.
Soweit uns bekannt ist geht es ab 15€ los, wie lange und was dieser Preis beinhaltet, dies solltest Du aber mit den Damen direkt absprechen.
Liebe Grüße
LoveToxic-Team


Valt wel op dat er per dag nog maar 3-4 dames aanwezig zijn (al is het natuurlijk nog wel vakantie)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LOVE TOXIC Algemene informatie
« Reactie #13 Gepost op: 25 april 2018, 00:32:47 »
[attachimg=1]

vanKees