Een avondje Diamond of club Alice?
Afgelopen zaterdag met wat bekenden afgesproken om naar Diamond te gaan.
Rond 20.30 via omwegen eindelijk aan gekomen in Moers.
Zag dat het druk was, natuurlijk was een avond met een show nl: sexy Susi!
Wat ik me daar van moest voorstellen, geen idee, nouja wel iets!
Kwam binnen bij de theke en daar kwam ik DVS al tegen.
Mijn kloffie gekregen iets te krap of ik te breed!

Die badjas was me iets te klein dus maar ff een onderbroeker gespeeld.
Op zoek naar de medeplegers.
FH nergens te bekennen, dacht die ligt met Sabrina te rollebollen!

Daar zag ik K.A en P.P en DVS sloot erbij aan.
Met hun wat bijgekletst en P.P ging F.H ff van Sabrina afhalen!
Geheel is het hem niet gelukt want F.H kwam arm in arm aan met Sabrina.

Met DVS ff wat doorgesproken en geregeld, daar voelde ik een hand over mijn borst gaan, Alice ze kwam polsen.
Eigenlijk wilde ik met Lilly een kamer maken maar ze was er niet, wel genoeg meiden waaronder Renata, wat een lekker ding is dat zeg!

Ik wilde nog wat roken en de bve ging aan de bar staan, want zij wilden de show niet missen.
Gauw nog ff een saunaronde pakken en op tijd terug voor de show!
Toen ik terug was, kwam ik Scrotum nog tegen een kort gesprekje, sorry kerel!
Sta aan de bar en zie Alice zwaaien en wenken kom hier zitten, keek nog om wie bedoel ze, maar het was duidelijk.
Met haar op een bankje en de show begon, moet zeggen die meid deed dat heel goed.
Meestal alleen de act, maar zij betrok goed de beren erbij en niet alleen de beren.
Die Renata werd ook slachtoffer, erg leuk!

Maar nog leuker, Alice zat me enorm op te geilen, haar handen en tong op mijn gevoelige plekken, die weet ze inmiddels wel.
De beren waren goed opgehitst en deze beer had het niet meer en op naar boven met Alice!
F.H ging op dat moment ook net met Sabrina kameren de kamer naast ons.
Zeg tegen haar wacht ik pak ff wat mee voor op de kamer, ze keek mij verbaasd aan en zeg haar dit vindt jij wel leuk!
Op de kamer transformeerde ik me in een combi van BBZ en Kousentik.

Pakte uit mijn tasje een pakje met stockings en ze lachte, ik zei nu iets wat ik geweldig vindt!
Ik had gelijk ze vond het geweldig, moest ze wel wat sturen in het spel!
Geblinddoekt ging het verder en er gebeurde dingen op de kamer die ik voor mij houd!

Alice is niet van de gfe nee geen pse, ze is gewoon een ongeleide projectiel

, ze haalt de duivel op in BBZ!

Ik heb het te verduren gehad maar zij ook ,het was echt top!!!!!
Altijd blij dat ik heelhuids van de kamer afkom, althans deze keer niet!
Ze had me wat te hard op mijn lippen gebeten, oeps!!!!!

Na haar voor 1.5 uur betaald te hebben, weer naar de bve en aansluiters van de dag!
Schijnbaar show nummer 2 gemist te hebben, kon ik nog een glimp van show nr 3 meekrijgen.
Maar goed deze beer had honger en me wat hamburgers naar binnen gewerkt, niks mis mee.
Eenvoudig buffet en lekkere vleeswaren van de gril, lekker vers bereid!
Alice kwam nog ff bij me zitten om ook wat te eten en met P.P en F.H o.a wat gesproken.
Met DVS nog over mijn verjaardag in Club Venus op 09/11 wat doorgesproken en hij hield zich daar ook aan, wat ik de dag erop merkte!
Deze beer is niet van de late uurtjes en om 00.30 weer als de vliegende brandweer naar huis.