Auteur Topic: Luikersteenweg 331, Veronica  (gelezen 5690 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 331, Veronica
« Gepost op: 24 juni 2016, 12:04:51 »
Alina van de Champagne et Fraises Ik ben nu afgelopen 2 weken 4 keer op de Chaussée geweest en heb Alina daar niet meer gezien. Op haar voormalige werkplek stond nu ook een groot bord dat ze een dienster zoeken. Jammer voor mij, want haar service beviel me uitstekend.

Ik ben maar binnengesproken bij een dame in de naastgelegen bar (volgens mij van dezelfde eigenaresse). Dat was een Dominicaanse. Ik schrok toch wel even toen ze dat zei, want mijn ervaringen met Dominicaanse dames achter ramen zijn nu niet direct heel erg positief.

Deze dame verraste in positieve zin:
- een vriendelijke dame met oor voor de wensen van haar klanten
- ze probeert wel om er extraatjes uit te slepen, maar niet op een vervelende manier en ze weet van ophouden
- tongzoenen was prima, pijpen (zonder condoom) was ook prima
- neuken was minder, doordat ze wel erg veel glijmiddel gebruikte. Naar eigen zeggen had haar poesje het al zwaar te verduren gehad de afgelopen dagen. Dat is vervelend voor haar, maar daar hebben klanten geen boodschap aan. Je mag verwachten dat als een dame aan het werk is, dat ze haar werk ook kan doen.
- een oplossing was echter snel gevonden (deze dame is echt enorm klantvriendelijk) en nadat ik haar in haar mondje had voorzien van extra vitaminen, moest ik me snel wassen, want er werd al geroepen dat het tijd is aan de andere kant van het gordijn.

Ik wilde graag de schoonmaakster een beurt geven. Ze was op de kamer bezig toen we de kamer binnen gingen. Ze stelde me zelfs voor aan de schoonmaakster en vroeg lachend of ik een trio wilde. Ik reageerde daar toen niet op, maar op de kamer wel aangegeven dat ik (tegen betaling) die schoonmaakster wel een beurt zou willen geven. Dat kon niet volgens haar, eenmaal buiten zwaaide de schoonmaakster me wel glimlachend en lief uit, dus wie weet.... Ik ga de volgende keer toch eens 'n bod neer leggen. Nee heb je, ja kun je krijgen en het is me tenslotte min of meer voorgesteld.

De kamer was overigens zeer netjes en met een mooie jacuzzi erbij. Veronica zelf bood ook anaal aan (geen gebruik van gemaakt) en ze wilde ook wel op mij pissen (geen gebruik van gemaakt). Kortom: er is van alles mogelijk bij deze dame.