Auteur Topic: Evelyne (romanian - black hair)  (gelezen 9871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Evelyne (romanian - black hair)
« Gepost op: 26 juni 2016, 17:54:58 »
26 yo.
Average height.
Black hair, half long.
Beautiful face with glasses, very classy.
A little baby fat on her body.
Tanned skin.

My advice : GO AWAY !!

First time : it was ok, she just tried to take more money from me.

Second time : she doesn't kiss anymore, sucks me with condom, shows me some pics of her on her phone at the end of our time and then she says we're past 45 minutes !
I had to complain to the reception. They gave me back 25 euros.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Evelyne (romanian - black hair)
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2017, 18:22:41 »
Ik zat beneden in de lounge bar en een muurbloempje getooid met een brilletje en een paar zeer mooie borsten streelde mijn arm in het voorbij lopen. Op haar terugweg was ze achter mij blijven staan en gaf me een hoofdmassage. Ik keek op en ze ging op het randje van de bank zitten. Schijnbaar waren de verhalen omtrent mijn massage kwaliteiten inmiddels via de tam tam bekend geworden bij de dames. Ze zei dat ze hield van massages en er wel aan toe was. Een aangenaam gesprekje volgde, maar ik was nog in de herstel modus na mijn 2e kamer met Brenda. Ik keek op haar horloge en zei dat ik nog een half uurtje nodig had voor ik toe was aan een volgende ronde. Waar ik verwachtte dat ze op zou staan vroeg ze of ze naast mij mocht komen zitten. Ze kroop dicht tegen me aan, legde haar hoofd op mijn schouder. Het gesprekje werd vervolgd en onze vingertoppen streelden elkaars lichaam.

Langzaam gaf mijn kleine vriend ook weer tekenen van leven. Na een kleine 25 minuten zei ik haar dat ik me ging opfrissen en nog snel een sigaretje ging roken. Zij zou gaan kijken voor een sleutel en op mij wachten in de disco bar. Nadat ik hiermee klaar was vervolgden we onze weg naar beneden.

Op de kamer werden de doekjes, gel en condoom al gelijk strategisch neergelegd. Ze ging op de buik liggen en ik begon aan mijn massage. Ze ontspande volledig. Daarna draaiden we naar elkaar toe en onze vingertoppen gleden over elkaars lichaam. Haar borsten werkten als een magneet en kon niet anders als daarmee te spelen. Haar tepeltjes werden gelijk hard. Zij nam mijn kleine vriend ter hand en al spoedig kwam hij tot volle wasdom. Poetsdoekje werd tevoorschijn gehaald en na een boenbeurt vroeg ze of ik er een probleem mee had of ze met condoom zou pijpen. Aandachtig de nieuwe wet die per 1/7 ingaat en dat sommige dames beter pijpen met als zonder hiermee ingestemd. In het begin was het allemaal voorzichtigjes en het leek erop alsof mijn kleine vriend er de brui aan wilde geven. Ze begon meer te variëren en met meer druk en dit had een positief effect. Ze ging steeds dieper en de druk werd nog een tandje opgevoerd. Gezien de prominente plek van de gel en de angst dat zij wel eens een behoorlijke kwak zou gebruiken haar maar verder laten pijpen. Zij voelde goed aan dat ik niet zat te wachten om te neuken. De intensiteit werd nog eens verhoogd en na een tijdje werd het rubbertje gevuld. Restant van het uurtje volgemaakt met knuffelen, strelen en spelen met haar borsten.

Het is een leuke, lieve en zeer rustige meid. Toch zal het niet snel tot een herhaling komen. Er liep nog genoeg ander mooi spul rond in PHG die op mijn radar staan en dan is er altijd nog een Brenda.