Auteur Topic: massage: een leuke variant van seks  (gelezen 6123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
massage: een leuke variant van seks
« Gepost op: 6 juli 2016, 12:59:36 »
Het feit dat er in Heaven7 een tantramasseuse rondloopt, triggerde me om even terug te blikken op enkele leuke massage-ervaringen. Zoals ik aldaar in de tombola al aangaf, kan massage heel erg leuk zijn…

Het waren overigens mijn eerste voorzichtige stapjes in de p6: massage met een happy ending. Ergens maakte ik mezelf dan wijs dat ik mijn toenmalige wederhelft niet echt bedroog… Ik zie het bordje nog hangen in De Massagesalon (nu Massagewereld) aan de Leenderweg in Eindhoven: ‘geen intiem’.

Gaandeweg verslechterde de relatie thuis en verbreedde zich mijn horizon. Een tijdlang bezocht ik de Noord-Brabantse privéhuizen, maar al snel leerde ik het Duitse paradijs kennen. Gevolg: massagesalons waren passé. Tot voor enkele jaren. Toen koos ik zo nu en dan toch weer voor een massage. Het is moeilijk om uit te leggen waarom. Uit luiheid – omdat je eigenlijk niks hoeft te doen behalve op je rug en buik te liggen en je benen wat te spreiden zodat de masseuse goed bij je pik en ballen kan? Omdat saunaclubseks te zeer routine werd (ik had intussen bv. ook partytreffs en gangbangs bezocht als spannender alternatief)? Wellicht was en is het een combi van allerlei factoren, met ‘afwisseling’ als onderliggend Leitmotiv.

Nou ja, wat het ook is, soms kan een massage dus echt wel erg leuk zijn. Hierbij dus een poging tot beschrijving van enkele goede ervaringen.

Omdat het zaken/personen betreft die wellicht geen volledige (seks)vergunning hebben, laat ik namen en adressen achterwege.



1. Chinese massage (salon)

Een mooie pinksterdag enkele jaren geleden. Vrij geil reed ik over de A58. Een privéhuis leek me niet echt de moeite en om naar Duitsland te rijden had ik niet echt tijd. Toevallig had ik een paar dagen eerder echter een forum voor oosterse massages ontdekt. Een Chinese massage werd ineens een leuk idee.

Even later liep ik een gammele trap op richting een spartaans ingericht klein kamertje. Net genoeg ruimte voor een massagetafel en om je kleren weg te hangen. De massage was prima. Vrij hard, maar ik kon het waarderen. Nog terwijl ik op mijn buik lag, gleed haar hand regelmatig langs mijn balzak en in mijn bilspleet. Na het omdraaien woog ze mijn ballen even in haar hand en streelde ze mijn intussen al lang groot geworden penis even met de magische woorden ‘him too massage?’.

Ja, uiteraard. En de onuitgesproken gedachte: daar kwam ik eigenlijk voor schatje. Het plus-gedeelte van de massage was erg goed. Plagend, met veel gevoel. Zo goed dat ik er een week later weer stond. Ze was erg gecharmeerd daarvan, vooral omdat ze wist dat ik toch wel een eindje speciaal voor haar omreed.

Op één of andere manier leek het alsof ze nog maar weinig ervaring had. Hoewel ze tegelijk erg goed kon masseren – ook erotisch. Maar het leek wel alsof ze echt gefascineerd was door de mannelijke attributen. Ze kon tussendoor mijn ballen echt zitten bevoelen, mijn eikel langs alle kanten bestuderen (met de voorhuid spelen, met het toompje, enz.).

Om een lang verhaal kort te houden: een hele tijd kwam ik er toch wel om de 14 dagen. Intussen mocht ik mij ook een en ander permitteren bij haar. Ze had heel leuke borstjes en die haalde ik al snel tussendoor uit haar behaatje. Op een keer deed ze zelf haar broek open en mocht ik haar kutje en kontje voelen en haar vingeren. Allemaal terwijl aan de andere kant van de deur door haar collega’s soms iets gevraagd werd.

Op een keer was het erg druk en moest ze tussendoor even vertalen bij collega’s die nauwelijks NL of Engels spraken. Alleszins, ze liet me enkele keren even alleen en daardoor was mijn erectie telkens min of meer weg. Was het daarom, om het goed te maken? Tot mijn verbazing begon ze mijn ballen te likken en even later mijn penis. En voor ik het echt besefte was ze me voluit aan het pijpen.

Dit alles overigens los van de initiële prijs: die was en bleef 40 euro/massage en 20 euro voor de extra’s.

Na een paar maanden was de massage ook drastisch van opzet veranderd. Vijf minuten ‘echte’ massage en de rest van het uur heel gerichte erotische massage: zo lang ik op mijn buik lag best veel lichte anale stimulatie (heel veel strelen rond, op en zachtjes in mijn anus), afgewisseld met heel gevarieerd spelen met mijn ballen, perineum en penis. Zo gauw ik op mijn rug lag bleven die zones heel veel aandacht krijgen, maar kwam er ook balzak-likken, knabbelen aan mijn rechterbal (waarom altijd die, ik weet het niet...) en pzc bij, en als kers op de taart speelde ze uitgebreid met handen en mondje met mijn tepels.

Soms denk ik, ik zou best wel eens met haar willen neuken, maar dat is niet realistisch. Het is er te gehorig en incidenteel komt er wel eens een collega even iets vragen… Een leuke anekdote is dat ze op een keer even naar beneden moest om iets met een potentiële nieuwe klant te bespreken en dat er toen even een ander meisje bij mij kwam. Ik lag op mijn rug, met een erectie, en zij begon zonder vragen meteen mijn penis te strelen.

Samenvattend: echt geile seks waarbij ik het neuken niet mis.



2. Thaise massage bij de dame thuis

Een verdomd goeie massage voor een klein prijsje. Ik ga dan ook altijd voor de langere variant (2 uren). De dame adverteert uitdrukkelijk met ‘geen erotiek’ en aanvankelijk was dat inderdaad ook zo. De eerste keer lag er een handdoek over mijn billen en die werd telkens maar een klein eindje verschoven. Na enkele keren bleef de handdoek toch al achterwege tot bij het omdraaien, en nog wat later bleef hij ook dan achterwege.

Een en ander werd geleidelijk aan ook een ietsiepietsie erotischer: een uitgebreide massage van mijn billen en strelingen/grepen tot rakelings aan mijn ballen en liesstreek. Ook mijn onderbuik werd royaal gemasseerd, tot en met mijn schaambeen. Maar daar bleef het ook bij.

Op een keer had ze me eigenlijk best geil gemaakt en op het einde legde ik haar hand even op mijn stijve penis. Op bepaalde momenten kon ik een erectie immers echt niet vermijden, niet met die handen die rakelings langs (en soms tegen) mijn ballen en penis gleden, langs de binnenkant van mijn dijen en ver in mijn (geschoren) schaamstreek. Achteraf, in de auto, vond ik het eigenlijk een beetje te ver gegaan van mij, en om allerlei redenen kwam het er daarna een aantal maanden niet van om haar te bezoeken.

Lag het nou aan mijn signaal (die hand op mijn penis) of aan het feit dat ik – als regelmatige klant – best een tijd niet meer geweest was? Alleszins, toen ik een hele tijd later weer eens langsging merkte ik meteen dat er iets veranderd was. Nog terwijl ik op mijn buik lag gleden haar handen tot helemaal in mijn lies en omvatte ze ook regelmatig mijn ballen.

Toen ik mij mocht omdraaien stelde ze voor om ‘alles’ mee te nemen in de massage. En uiteraard had ik daar geen bezwaar tegen. Prijstechnisch bleef het een koopje: alles inbegrepen zowat de helft van wat je bv. in een massagesalon betaalt voor een massage met HP.

Ze is erg goed in het erotische luik. Ze weet precies hoe ze mijn ballen zachtjes moet strelen en kneden en ze gaat op zo’n manier met mijn eikel en mijn tepels om dat ze me bijna gek maakt. Tegelijk blijft het brave huis- tuin en keukenseks, zoals bij een vriendinnetje of bij je partner.



3. Sensuele massage bij de (Nederlandse) dame thuis

Op een keer zat ik in een geile bui wat op massage te googelen. Een advertentie van een dame niet al te ver uit de buurt trok mijn aandacht. Sensuele massage, geen erotiek, dat was zo ongeveer de korte inhoud.

De eerste keer bleef het beperkt tot een rugmassage. Achteraf was ik een beetje in tweestrijd. Aan de ene kant was de massage inderdaad heel sensueel (haar vingernagels langzaam, teasend over je rug: wow) maar anderzijds kon ze best wel zitten zeuren dat ze geen erotische massage deed en dat heren daar altijd maar naar vroegen, etc.

Toch besloot ik nog eens terug te gaan. Nu werd ook de voorkant gemasseerd, met een klein gastendoekje om piemelmans te bedekken. Natuurlijk werkte dat ergens averechts. De opgebouwde sensualiteit zorgde ervoor dat wanneer ze ergens in de buurt van mijn schaamstreek kwam, het doekje te klein bleek.

Na pakweg een vijftal bezoekjes bleek het handdoekje achterwege te kunnen blijven. De massage was intussen ook (nog) sensueler geworden. Mijn billen werden uitgebreid gemasseerd en tussendoor gleden haar handen doorheen mijn bilnaad en tot rakelings bij en soms tegen mijn ballen. Na het omdraaien werden mijn benen gemasseerd tot in mijn lies (en dus tot tegen mijn ballen aan). De massage van mijn onderbuik was heerlijk. Heel gevoelig strelend, de contouren van mijn stijve piemel volgend (en soms raakte ze hem ‘toevallig?’ even aan).

Toch blijft ze de tekst van haar adje trouw: geen erotiek. Geen probleem voor mij, het is zo ook leuk genoeg, en alweer: voor een zacht prijsje…



4. Chinese massage (salon)

Dit is een thuiswedstrijd (5 minuutjes rijden). De klassieke prijzen: 40 euro/uur, en 20 eurp voor het erotische deel.

De gewone massage is erg goed. Behoorlijk hard, zodanig zelfs dat ik de eerste keren achteraf thuis bepaalde spieren nog voelde. Maar dat kon en kan ik wel waarderen, het is zelfs zo dat dit de plek is waar ik naartoe ga wanneer ik zin heb in een ‘gewone’ massage (hoewel het HP er automatisch en ongevraagd aan gebreid wordt).

Ook de eerste keer kwam het aanbod er al zonder dat ik het hoefde te vragen (nou ja, mijn erectie was communicatief allicht voldoende duidelijk). De erotische afwerking was en is OK, maar blijft toch te zeer steken in een afwerkhandjob op de automatische piloot, zonder veel gevoel of bezieling. Maar ergens is het contrast tussen de harde gewone massage en het erotische luik toch ergens wel wat kinky (als ze met mijn tepels speelt, is dat ook lichtjes dominerend sm-achtig).

Op een keer kwam ‘echte seks’ ter sprake en ik vertelde dat ik o.a. naar Duitsland ging (saunaclubs, partytreffs, gangbangs). Dat wond haar duidelijk op en ze kon er geen genoeg van krijgen om daarover door te vragen. Op het eind van het uur zat ze met ontblote borsten waarmee ik naar hartenlust mocht spelen (ook bij de volgende bezoekjes) terwijl zij met mij speelde.

Toch blijven mijn bezoekjes hier beperkt: ze heeft namelijk één groot nadeel: ze is een echte kletstante, ook op momenten dat ik even niet wil praten of denken. Het zou goed zijn dan even ‘iets’ in haar mondje te stoppen, maar dat wordt wellicht niet snel een aangeboden optie.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht