Auteur Topic: Andra (Roemeense)  (gelezen 7055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Brad Clitt

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Andra (Roemeense)
« Gepost op: 8 juli 2016, 19:25:04 »
Uit mijn verslag van mijn debuutbezoek (http://relaxxxboard.com/index.php/topic,11.msg80269.html#msg80269) :

Na deze twee redelijke kamertjes waar ik nogal schietgraag bleek te zijn werd het tijd om wat langer te pauzeren en vanalles en nog wat te doen. Op een gegeven moment liep ik vanuit de bar naar de lockers en toen zag ik een hemelse brunette topless naar me toe lopen, wat een stunner...
Onder het voorbijlopen wisselden we al ondeugende blikken uit en zonder een woord te zeggen wisten we al dat dit op een kamertje zou uitdraaien. Na een tijdje ging ik weer in de bar zitten (aan de muur tussen sauna en solarium zodat ik een goed overzicht had) om de gang van zaken in deze club eens te observeren en verhip ik zat amper of mevrouw de stunner (ditmaal met bovenstukje) ging plaatsnemen op een bankje vóór me (bewust of was het gewoon haar stamplaats...). Geregeld keek ze eens in mijn richting en ik lachte gewoon wat schaapachtig terug. Toen haalde ze een flesje olie of creme uit haar tasje en ging haar fraaie benen insmeren, daarbij tilde ze ze extra hoog op zodat ik kon meegenieten (met natuurlijk de bedoeling dat ik eindelijk eens mijn achterste zou verplaatsen). Nadat ze bijna klaar was, keek ze om en vroeg me of ik geen zin had om haar benen eens van wat dichterbij te bewonderen. Nu kon ik natuurlijk niet als een zoutzak blijven zitten en ging fluks naast haar zitten. In een redelijk lang gesprekje (voor Aca-begrippen dan) kwam ik o.m. te weten dat ze Andra heet, 26 jaar is en uit de Roemeense regio Moldavie komt. Ik gaf aan dat ik eigenlijk nog een half uurtje wilde wachten om voor de derde keer een kamertje te maken, waarop zij zei dat ik dan wel het risico liep dat ze dan door een andere beer bezet was. Aangezien het niet echt druk was met beren en er nog een paar andere heel mooie meiden rondliepen wilde ik dat risico wel nemen en nam tijdelijk afscheid van haar.

Na een grondige schrobbeurt en nog wat in de tuin gezeten te hebben liep ik een half uur later weer de bar in en daar zat ze gelukkig nog (natuurlijk denkend waar blijft die sukkel nou). Dus daaraan kun je wel zien dat er geen zak te doen was, als zelfs het mooiste meisje van de klas een half uur alleen gelaten kan worden (ik was om 13.30 haar eerste klant na om 12.00 te zijn begonnen).
Na nog kort wat wensen van mijn kant besproken te hebben gingen we richting kamer (beneden, nummer weet ik niet meer) en dit uurtje (besloot al snel om te verlengen) was gewoon subliem na wat opstartmoeilijkheden van mijn kant, but she pulled me thru. In het begin was het ook wat aftasten van haar kant, maar gaandeweg werd het beter en beter en we werden beide toch een potje geil, het leek potdorie wel of ze vergat dat het betaalde liefde was. Het was dus mijn derde kamertje en het is me nog nooit gelukt om dan neukend klaar te komen, maar Andra made the impossible possible en dat zegt mijns inziens genoeg over haar kwaliteiten. Ik heb vaak het beginnersgeluk aan mijn zijde en om tijdens mijn debuut meteen een stunner en servicekanon in één te treffen, ja dan mag je je gelukkig prijzen.
Herhalingsgevaar ? Ik las nog deze maand een extra bezoekje aan Acapulco in en dit doe ik niet zo snel voor een bepaalde dame. Mijn debuutbezoek was al geslaagd met de eerste 2 dames waarbij ik goed in vorm was, maar Andra was de kers op de taart.
Na de kamergang zijn we hand in hand (zij poedelnaakt), lachend naar de lockers gelopen, iets wat aan hand van observaties van andere forumberen ook niet alledaags is in deze club. Zo zie je maar, in elke Servicewüste is een Oase te vinden.
I'v spent most of my money on women and wine, the rest I waisted