Auteur Topic: JOANNA  (gelezen 10520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
JOANNA
« Gepost op: 10 juli 2016, 17:15:56 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
JOANNA
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2016, 12:59:47 »
Joanna was de eerste van de dag voor me. Heerlijk geil wijf, dat als een orkaan over je heen raast. Grote zachte borsten, mollige billen, een mond die niet stopt met zoenen. Uitstekende pijptechniek. Zoent onder het neuken nonstop door. En sluit de date af met een mond vol zaad. Loopt vanaf nu met het nlnu stempel op de bil.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
JOANNA
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2016, 20:09:21 »
Ik was eigenlijk van plan om nog even te wachten na Yarris, tot dat spermalabo daar beneden de voorraad wat verder had aangevuld, maar ik had buiten Joanna gerekend. Toen ik op mijn dooie gemak met mijn krantje onder mijn arm de gang door slofte om buiten onder de glasplaat de stand van zaken betreffende de Russisch-Turkse betrekkingen en meer van dat soort voor Relaxxxboardleden totaal irrelevante onzin door te nemen, kwam er vanuit het niets ineens een tong opgedoken, die mijn mond begon uit te likken. Het wijf dat eraan vast zat heette Joanna, herinnerde ik me, toen ik van de eerste schok bekomen was. Maar toen stond ik al met die onmiskenbare Latinabillen in mijn klauwen en die grote zachte tieten tegen me aangedrukt. In de spiegel tegenover ons was het hele feest goed te volgen. Ze zakte neer op de bank en zoog de zwans naar binnen tot het schaambeen. Passerende gasten en dames deden een stapje opzij, zonder ons te storen, netjes van ze. Voordat de situatie uit de hand dreigde te lopen, doken we het eerste beste kamertje in en liet ik de Caraïbische orkaan maar over me heen razen. Een half uurtje later was madame twee keer klaar gekomen, naar haar gekrijs en de vochtigheidsgraad van haar doos te oordelen, en ze dacht van ikzelf ook. Nee, er ligt nog een schone taak op je te wachten. Een cliënt zonder orgasme de kamer af, dat komt in Joanna's levensfilosofie niet voor, en ik heb het geweten. Hij werd er half af gevreten, ik dacht dat ik hem nooit terug zou krijgen. Evenals de cojones, de hele zak met inhoud verdween in haar gulzige mond. Tot ze haar leche kreeg, half in de mond, en de rest over  haar tieten. En ik wist weer waarom ik vandaag voor Wuppertal had gekozen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.