Auteur Topic: Trinity  (gelezen 9670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Trinity
« Gepost op: 11 juli 2016, 22:58:33 »
Trinity 30 jr. werkte eerst in Villa Vertigo Gerfarth maar werkt inmiddels in Golden Time. Ze zat heerlijk rustig in de tuin te genieten van het mooie weer. Omdat ze uit Estland komt heeft ze weinig vriendinnen gaf ze aan maar dat miste ze daar ook niet echt. Ze werkt twee weken en daarna gaat zij weer voor twee weken terug naar Estland. Een heerlijke relaxte meid waarmee je een normale conversatie kunt aangaan . Ze is heerlijk relaxed en heeft geen haast ook niet achteraf een erg lieve meid.
Een heerlijke sessie met een prachtige vrouw herhalingsgevaar = groot

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Trinity
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 16:41:00 »
Trinity (6,0)
Land: Estland
Haarkleur: Blond
Lengte: 173-175 cm
Leeftijd: 30-33
Postuur: Slank
Tatoeage: geen

http://100girls.de/goldentime-saunaclub-brueggen/triniti-28

In de bar maakte ik kennis met deze Estse Trinity. Laat dat nu laatste Baltische staat zijn die ik nog op mijn verlanglijstje had staan. Trinity is mooie slanke blondine met een mooie afgetraind lijf en geweldig benen. We hadden een aardig gesprek maar het viel mij dat ze een behoorlijk koele kikker is. Zoenen deed ze normaal gesproken wel, maar sinds ze een beugel heeft wilde ze dat niet doen (wel wat kusjes). Mijn verwachtingen werden al direct naar beneden bijgesteld. Omdat ik geen zin om de hele middag te treuzelen heb ik haar toch meegevraagd.

Op de kamer begon ze al gelijk of ik een uur wilde blijven. Oei dat was wederom geen goed begin. Ik vertelde haar dat ik een half uur wilde maar dat als het klikte ik haar later weer zou boeken. We begonnen voorzichtig te kussen(door die klote beugel) en ik masseerde haar heerlijke billen. Daarna volgde een redelijke blowjob, maar geen hoogstaand werk. Ik vroeg haar in 69 te komen zodat ik haar poesje kon likken. dat ging een tijdje zo door tot zij voorstelde om te gaan neuken. We begonnen in missio en haar poesje voelde lekker strak. Ze deed wel de juiste dingen zoals het omarmen en hoe ze haar benen om mij heen wikkelde, echter was het allemaal vrij monotoon en zakelijk.
Daarna liet ik haar in cowgirl bovenop. Dat kon ze wel redelijk en na enkele minuten spoot ik mijn zwemmers er uit.

Ter afsluiting nog wat 'after sex talk' waarin wel duidelijk werd dat ze dit werk met frisse tegenzin doet. Ze was de dagen al aan het aftellen.
Herhalingsgevaar? Nou dat denk ik niet. Ze is een prachtig mooie vrouw, maar kwa service vond ik het maar middelmaat.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans