Auteur Topic: KATJA  (gelezen 10862 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
KATJA
« Gepost op: 12 juli 2016, 22:09:15 »














"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KATJA
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 21:42:08 »
Op dat moment liepen er niet veel interessante dames rond. Arabella was al bezet en zat in een sofa met een beer. De enige dames in de bar waren Maria, Milva, Nieves en een dikke donkere dame. Niet echt mijn types. Ik besloot te wachten op of Lia of Katja. Katja had ik vandaag al eens uitdagend zien dansen en teasen. Ze heeft een leuk slank figuurtje, maar haar service is wel beperkt volgens de website. Lia daarentegen is een “Motto” Frau, waarschijnlijk omdat ze FT doet. Ze is wel wat dikker dan Katja.
Katja was de eerste die de bar in kwam en ik besloot te gaan voor Katja, ook omdat ik niet meer zoveel tijd had. Katja is een dame die uit Griekenland komt. Met haar even een tijdje in 1 van de sofa's gezeten, maar een echt gesprek hebben we nooit gehad. Ze is erg stil. Ik had meer een gesprek met Arabella, die tegenover ons zat met een andere beer, dan met Katja. Na een paar minuten zijn we dus ook maar naar een kamer vertrokken. Daar begon ze met een blowjob, ook zonder condoom. Ook tijdens deze kamergang kwamen er af en toe pottenkijkers. Een paar keer zat ik bijna op mijn hoogte punt, maar ik kon me niet goed concentreren. Ook veranderde Katja steeds het ritme of de manier van de blowjob, wat ook geen positief effect had op het geheel. Uiteindelijk ook niet bij Katja gefinisht. Katja heeft nog wel zeker 5 minuten boven op me gelegen, omdat ze zelf uitgeput was. Ik kon haar lekker kontje wel een massage geven hierdoor.

Naam: Katja
Nationaliteit/Taal: Griekse/ Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC
Presales: 6
Aftersales: -
Cijfer: 6
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.