Auteur Topic: PATRICIA (Roemeense)  (gelezen 12359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
PATRICIA (Roemeense)
« Gepost op: 15 juli 2016, 22:56:47 »
[box title=PATRICIA]
Country:             Romania
Speaks:              English, French, Romanish
Age:                   22-26??
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Length:          1,60m
Model:            Slim
BH:                 C
Ass:                Nice
Hair:               long black
Eyes:             Brown
[/box]

Others:

* PSE-oriented
* worked in Belgium - that's why she speaks french
* Social time OK
* Always smiling

I choose to go with Patricia, Romanian girl with perfect body, slim with nice ass and C-cup breast. She does the job with conviction, and she's really active, a good choice if you're looking for young girl with PSE attitude. Even if I'm more GFE-oriented, sometimes it's good to have an 'intense' meeting to end the day. That's why I recommend her.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PATRICIA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2016, 20:15:33 »
Vandaag ook met Patricia geweest. Heel mooie meid. Inderdaad meer PSE dan GFE. Zeer goede ervaring voor mij.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PATRICIA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2016, 12:28:33 »
Ik heb gisteren een eerste keer gekamerd met Roemeense Patricia, een kleine Roemeense meid met een killer body.

Ik was gisteren al enkele uren aan het chillen geweest en ook nu lag ik in de zon te luieren op een ligzetel naast het zwembad. Het was genieten van de rust en van de mooie meiden die om de beurt poedelnaakt wat in het water gingen plonsen.

Ik had net Nicole voor de 3de keer afgewezen, toen plots Patricia zich bij me op mijn ligzetel installeerde. Ze had enkel een slipje aan en ik kon dan ook niet anders dan haar hele mooie boezem, een volle C, aan te staren.

Patricia bleek een leuke gesprekspartner, maar het was toch vooral haar lekkere lichaam dat me intrigeerde. Na een 10-tal minuten wou ik die borsten en billen absoluut kneden, dus ik antwoordde positief toen Patricia me de sleutelvraag stelde.

Ik ben me eerst nog even gaan douchen om me niet veel later samen met Patricia naar kamer 7 te begeven. Net als alle andere kamers van Planet Eden een simpele kamer met een wat versleten bed. In vergelijking met de rest van de club, lopen de neukkamers wat achter. Die zouden, wat mij betreft, een ‘upgrade’ kunnen gebruiken. Wat ik verder ook jammer vind aan de kamers: er speelt altijd muziek, en in tegenstelling tot in de meeste andere clubs, heb je geen mogelijkheid het volume te dimmen.

Bon, niet getreurd: het belangrijkste is een bed waar je niet door valt, en dat was er ook. Samen met Patricia heb ik daar dan ook goed gebruik van gemaakt :)).

Het (tong)zoenen viel me wat tegen, maar daarbuiten heeft Patricia en gevarieerd PSE takenpakket. Je mag uitgebreid met haar borsten, billen en poes spelen, ze pijpt uitstekend en neuken in haar, ondanks de gel, nauwe poes, was zalig. 3 standjes doorlopen en ergens rond minuut 20 lekker klaargekomen. We hebben het half uur al pratend rondgemaakt en ik heb de kamer tevreden verlaten

Patricia haar aftersales waren dik in orde. Ze is me in de loop van de avond nog 2 keer gezelschap komen houden, hoewel ik aangaf dat een 2de kamergang er gisteren niet meer in zat.

Herhalingsgevaar? Een meid met een killerbody en een heel goede service: ik denk het wel ja 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
PATRICIA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2016, 17:05:07 »
Bericht van 19.11

Patricia


Ik spotte op enig moment een, new arrival, heerlijk lolita figuurtje met enkel een slipje aan en een stel over fraaie boobies. D’as net mijn ding. En ik sprak deze ‘spring-in-het-veld’ aan voor een gesprekje. Ze heet Patricia. Al een jaar in deze snoepwinkel. Meteen had ik er een goed gevoel bij en mijn goesting naar Patricia nam vlot toe nadat we plaats hadden genomen. Heel erg spontaan is Patricia en ze weet goed waar ze mee bezig is. Heel helder kletst ze, bij voorkeur, in Engels je het hoofd van je lijf, dus de kamer vraag kwam vlot. Iets te, maar ik wilde haar. Ook vanwege eerdere info hier (Danke also!).

Op kamer ontspon zich een heerlijke GFE sessie met PZC en uiteraard NMC met alles erop en eraan. Alles lekker rustig, ‘liefde’-vol en vooral met engagement. Zo verliep de tijd wel heel erg snel en na verschillende posities was daar het onvermijdelijk spetterend HP en ik was heel tevreden.
Omdat we nadien nog wat tijd over hadden weer gezellig wat liggen kletsen en knuffelen. Ook vertelde ik haar dat ik haar wilde nadien zij haar naam had verteld. Dit vanwege goede info’s op de site en ik legde uit hoe dat zo een beetje werkte. Patricia was dusdanig verbaasd en bovenmatig geïnteresseerd in haar eigen reviews dat ik haar diverse webadressen gaf waar zij met naam wordt genoemd. En altijd op zeer positieve wijze natuurlijk, want respect naar club en vooral dames is een usance. Dat vond ze erg fijn en ze ging alles “lezen”. Derhalve een korte groet:

Hi Patricia, I gave you earlier this week various webadresses in your phone for further information concerning clubs & yourself. Pls remind, the lady-reviews are allways respectfull en informative. And thanks to those positive reviews I decided to be with you and still do not regret this choice. On the contrary. I enjoyed our ‘meeting’ very much.
Thanks once again for a wonderfull time! Hope to see you soon. Greetz & take care of your self.


After sales van Patricia was op zeker uitstekend. Regelmatig een glimlach, een praatje etc etc en bij vertrek gaf ik haar een lieve knuffel en zei ze dat ze hoopte dat ik er weer snel zou zijn …………. Nou wat wil je nog meer … :pica??