Auteur Topic: Sonia (Roemeense)  (gelezen 5371 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sonia (Roemeense)
« Gepost op: 18 juli 2016, 10:22:27 »
Deze dame kwam net van de kamer met een andere klant, en gaf mij een erg speelse indruk. Toen ze weer in de club kwam (ze was gaan douchen) vroeg ik haar om naast mij te komen zitten.

 De juffrouw noemde zich Sonia. Ze was nog maar pas in Darmstadt en had voordien naar eigen zeggen in een Oostenrijkse club gewerkt. Ze heeft mij de naam van die club gezegd maar sla me dood, ik weet het niet meer. Is ook niet zo belangrijk.

 't Is nog een jong meisje, net twintig maar ze ziet er jonger uit. Ik vroeg naar de mogelijkheden en jawel, ook TZ en FT zaten in de optielijst. Naar boven!

 We konden zelfs kiezen uit enkel vrije kamers, later op de avond moest je nemen wat er te krijgen was... Sonia is erg klein, met haar 1,45m een van de kleinste dames in de club en staande zoenen, wat ik graag doe, was er niet bij : ik had geen zin in een pijnlijke rug. We gingen dan maar op de rand van het bed zitten om te lebberen... Zeer goed.

 Pijpen : ook dik ok. Langzaam, sneller, weer langzaam.

 Condoom geplaatst en neuken... Sonia begon me daar een kabaal te maken...Oh ah oh OH AAAH YES oh ah ...
 Sorry maar als ik echt theater wil zien ga ik wel naar een voetbalwedstrijd kijken.
 Wat doe je al een peuter te veel kabaal maakt? Die geef je een tutter (=fopspeen). Wat doe je als een DVP te veel bralt? Dan steek je je leuter in d'r mond...  Ze mocht me klaarpijpen, dan zweeg ze ten minste. Het duurde niet lang of het genadeschot knalde tegen haar gehemelte.

 Dit was zeker niet slecht, maar zo'n herrie daar kan ik niet tegen, herhalingsgevaar is wellicht onbestaande.