Auteur Topic: BIANCA  (gelezen 5657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Gepost op: 22 juli 2016, 21:39:20 »
Zaterdag 18 juni

Ook Bianca lag op het “vliegende tapijt” en ik ben naast haar gaan liggen. Daar hadden we een leuk gesprek met elkaar. Het blijkt dat ze al 3 jaar in deze club werkt, eerst Amnesia en nu Great Palace. Dit jaar had ik haar nog nooit eerder gezien, hoewel ik al 3 keer eerder in deze club ben geweest dit jaar. Na een leuk gesprek zijn we vervolgens naar een kamer gegaan. Vooraf had ik haar gevraagd wat haar service was en het bleek dat ze (tong)zoende. Bij onbekende dames in saunaclubs vraag ik tegenwoordige altijd of ze tongzoenen. Wanneer niet, ga ik naar de volgende. Bianca gaf dus aan wel te tongzoenen. Op de kamer voelde het kussen met haar meer dan goed, alleen gebruikte erg weinig haar tong. Haar blowjob is wel zeer goed. Stevig, maar met gevoel. Hier gebruikt ze haar tong wel goed. Ook bij Bianca heb ik het afgemaakt in missio, zodat ik Bianca nog lekker kon zoenen. Ook kon ze zo mijn tepels goed bewerken en dat deed ze bijzonder goed. Na de tijd hebben we nog een tijdje nagepraat. Ik vertelde haar dat ze goed en stevig mijn tepels had bewerkt. Ze vertelde toen, dat ze vroeger samen had gewerkt met een domina en daar het eea had geleerd. Ze vertelde dat ze daar zeer extreme dingen heeft gezien, maar dat ze dat zelf niet zou doen of kunnen. Wel vind ze het nog steeds leuk om dominant te zijn. Wie weet, de volgende keer dat ik met haar dit ga uitproberen.

Naam : Bianca
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10 (leuk gesprek met haar gehad vooraf)
Aftersales: kan ik niet beoordelen, omdat ik haar daarna niet meer heb gezien.
Cijfer: 8/10
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.