Auteur Topic: Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)  (gelezen 63187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Gepost op: 23 juli 2016, 18:30:34 »
I was walking in Antwerp Red Light District a couple of weeks ago, and I saw Daisy (bulgarian) at Verversrui 07/4.
She is a beautiful tall blonde girl with a great slim body.  :smiley:
I went with her from time to time in the past, when she used to work at Verversrui 08/1.
I also had great trio experience with her (once with Roxanna.po, and twice with Maria.bu).  :13:
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2019, 17:51:40 door bet(d)weter »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Daisy (Bul)
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2016, 15:44:30 »
At Verversrui 05/02, I say hello to Daisy (Bulgarian - blonde).  :111:
Very goog memories of some disheveled trio with Roxanne.po and Maria.bu, some years ago.  :13:
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Daisy (Bul)
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2017, 23:37:09 »
Daisy would have move to Aarschotstraat in Brussel !

I aven't seen her in her window in Schipperskvartier last week-end...

On the french forum, some one wrote that he saw Daisy working in a window in Brussel:o

Vlaams :
Daisy zou verhuizing naar Aarschotstraat in Brussel te hebben!

Ik aven't haar gezien in haar raam in Schipperskvartier vorige week-end ...

Op de Franse forum, iemand schreef dat hij zag Daisy werken in een venster in Brussel.
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2017, 23:43:15 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Daisy (Bul)
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2017, 11:01:11 »
Daisy.bu has stop to work in SKW, Antwerp, for months.
So long and good luck.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Daisy (Bul)
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2017, 17:53:24 »
Dan gaat topic één dezer op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2, Daisy (Bul) (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2017, 00:37:04 »
Daisy.bu is back in Antwerpen.  :smiley:

I saw her on Sunday, in Verversrui 07/4 (dagshift)
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 7/4, Daisy (Bulgaarse, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2019, 20:34:03 »
Woensdag heb ik eindelijk eens een bezoekje gebracht aan Daisy. Ook haar ben ik al ontelbare keren voorbij gewandeld en elke keer, maar dan ook élke keer, bleef ze heel lief naar me lachen.

Aan de deur werd ik heel vriendelijk ontvangen en zonder veel vragen te stellen stapte ik binnen. Achter het gordijntje kwam ik direct in haar ruime, mooi ingerichte kamer terecht. We hebben ons eerst aan elkaar voorgesteld en voordat ik mijn portemonnee kon nemen stond ze al in haar blootje. Daisy heeft een heel mooi, expressief gezichtje en mooie borstjes maar qua kontje en benen heb ik al mooiere dames bezocht. Ik betaalde 50 Eur voor het standaard pakket zonder verder te vragen wat daarvoor allemaal kon.

Tijdens het ontkleden en het wasje, ik aan de lavabo en zij aan het bidet, hadden we een vlotte babbel. Ik voelde me direct op mijn gemak bij deze dame.

Toen ik me had afgedroogd stond ze me op te wachten naast het bed en nodigde ze me uit om te gaan liggen. Ze kwam naast me zitten en begon met leuke, zachte strelingen over mijn bovenlichaam. Ze zakte af naar de binnenzijde van mijn benen en ging dan richting mijn ballen en kleine vriend, die werd zachtjes en rustig stijf gemaakt.

Ik zag haar een rood (!) condoom nemen, zou dat er eentje met aardbeiensmaak geweest zijn? Ze zette het condoom boven op het topje van mijn eikel en pijpte het zachtjes over mijn stijve paal terwijl ze het met haar vingers traag verder afrolde. Het pijpen was zeer aangenaam en afwisselend, ze gebruikte zeer goed haar tong en haar tongpiercing geeft net dat ietsje extra als ze daarmee je eikel en toompje bewerkt. Ik mocht haar ondertussen overal strelen en met haar poesje spelen. Even later vroeg ik of ik dat poesje ook mocht likken. Met een grote smile zei ze “this is Bulgarian pussy, is very expensive”. Daar moest dus duidelijk voor bijbetaald worden. Na even overleggen kon ik het neuken inruilen voor een héél uitgebreide 69 en daarna handafwerking met olie en zonder condoom. “OK, deal!”

Ze kwam over me zitten en schoof haar poesje vlot tegen mijn mond. Tijdens het pijpen en beffen in 69 maakte ze wat leuke geile geluidjes. Ik kreeg, zoals afgesproken, volledige en onbeperkte toegang tot haar poesje. Daisy heeft een mooi en fris poesje met lichtjes uitstekende binnenste schaamlipjes waar je lekker op kunt sabbelen. Het pijpen bouwde ze verder heel goed op en ik mocht haar zo lang likken als ik maar wilde, mijn tong mocht ook helemaal naar binnen. Toen ik dat na een hele tijd voor bekeken hield stopte zij ook met pijpen. Ze zette zich terug naast me, verwijderde het condoom, legde een keukenpapiertje op mijn buik, spoot een klein beetje olie over mijn eikel en smeerde daar mijn stijve paal mee in.

Het aftrekken deed ze verbazingwekkend goed maar verder was er niet veel activiteit. Ik begeleidde haar andere hand dan maar even richting mijn tepels. Ze bewerkte die sensueel en vroeg of ik het liever wat harder had. Ja, het mocht voor mij wat harder (ze moest eens weten) maar het bleef toch allemaal wat naar de zachte kant. Ook voor het aftrekken nam ze ruim haar tijd. Na een tijdje vroeg ik haar om met mijn ballen te spelen en ik nam het heft even in eigen hand. Even stevig doortrekken en vervolgens spoot ik mijn lading over het keukenpapiertje.

Daisy maakte mijn kleine vriend sensueel proper. Ze vroeg ook nog wat info over de metalen cockring die ik droeg. Ik was blijkbaar haar allereerste klant ooit (ze werkt naar eigen zeggen al 7 jaar in Antwerpen) met een metalen cockring. “Siliconen en rubberen cockringen zijn voor sissi’s baby, échte venten kiezen voor metaal”. Je moet wel de juiste maat weten te kiezen anders kun je er aardig mee in de problemen komen. Je wil niet de zoveelste man zijn die een te kleine metalen cockring over zijn spel heeft getrokken, hem niet meer af krijgt en naar het hospitaal moet omdat zijn lul helemaal zwart wordt. Dus, beginnelingen, let er aub mee op en ga op zoek naar de juiste maat via siliconen of rubber vooraleer je overstapt naar metaal. Ik legde nog even uit aan Daisy dat dit eigenlijk een bescheiden (lees vrij smal) exemplaar was en dat ik er nog andere had die tot 3 keer zo breed waren dan deze.

We deden beiden nog een uitgebreid wasje en sloegen dan aan het praten over allerlei dingen. Het was heel leuk en vlot kletsen met deze intelligente dame.

Daisy is een mooie, heel vriendelijke, vlotte, sociale dame. Ze lijkt een slimme meid die van vele markten thuis is. Ik zou er zonder probleem een avondje op restaurant mee kunnen doorbrengen.

Op seksgebied is het een zachte meid die goed weet wat ze doet. Ze levert een prima service zonder enige tijdsdruk en de hygiëne is top.

Ik sluit een herhalingsbezoekje niet uit maar voor mij was het allemaal iets te braaf. Het leek een beetje op seksen met een vriendin, niet met een dame van plezier. Ik heb het zelf liever wat uitdagender, geiler en steviger maar wie op zoek is naar zachte seks met een mooie, vlotte en ervaren dame is bij Daisy aan het juiste adres. Ik had haar trouwens een hele tijd geleden aan de deur al eens gevraagd of ze ook in was voor wat kinky stuff maar daar doet ze niet aan.

@moderator: ik kon op het eerste zicht geen topic terugvinden over deze Daisy, als er toch al eentje zou bestaan dan mogen de topics uiteraard samengevoegd worden

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 7/4, Daisy (Bulgaarse, dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 9 januari 2019, 23:42:25 »
Daisy.bu, Antwerpen : Verversrui 07/4 (dagshift)

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20635.0.html
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2019, 17:52:43 »
Over deze dame bestond reeds een topic.

*  Topics derhalve samengevoegd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2019, 17:56:59 »
Daisy is vanaf morgen tot eind februari met vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 14 januari 2019, 20:10:41 »
tjiens.... vandaag (ma) stond ze sexy te wezen  in knal rode lingerie en bijhorende kousen.   :dance2

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2019, 16:40:58 »
Daisy is vanaf morgen tot eind februari met vakantie !
tjiens.... vandaag (ma) stond ze sexy te wezen  in knal rode lingerie en bijhorende kousen.   :dance2

Doc
Vandaag was ze er ook nog; verlof zal uitgesteld zijn...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 17 januari 2019, 01:21:47 »
verlof zal uitgesteld zijn...
Misschien gaat ze op verlof met een trein van de NMBS, dan heb je altijd nog wat meer tijd over voor die vertrekt he  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 12 mei 2019, 17:52:33 »
Een hele tijd afwezig geweest maar vorige donderdag was ze terug op post, deze mooie Daisy. Ze zag er héél goed uit, mooi gebruind en zoals altijd met een stralende glimlach.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Daisy (Bul/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2019, 15:56:43 »
Vorige week slanke Daisy nog eens bezocht.

Ook deze dame bezoek ik een viertal keer per jaar omwille van haar mooi lichaam, goede pijpkunsten en vrolijk karakter.
Ik bezoek haar niet meer dan dat omdat Daisy niet direct de strakste kut van het skw heeft maar voor de rest zijn haar diensten meer dan ok, al zijn ze niet echt memorabel te noemen. Goed voor de afwisseling tussendoor.

Het was heel warm weer buiten en gelukkig heeft Daisy airco op haar kamer zodat je in alle koelte kan genieten van haar diensten.

Na een wasje even opgewarmd naast het bed, waar Daisy ook al door de knietjes ging om mijn al snoeiharde lul af te zuigen.
Dat voelde lekker en na een paar minuten plaatsgenomen op het bed waar het pijpwerk lekker door ging. Onderussen speelde ik met de mooie en stevige naturel tieten en streelde haar zachte muis.

Na een pijpbeurt die naar mijn gevoel iets langer had mogen duren vroeg Daisy hoe ik wou neuken.
Ik vroeg haar on top te beginnen en na een grote kwak gel over mijn lul te hebben gesmeerd kwam ze op me zitten. Daisy begon te rijden terwijl ik haar borsten kneedde maar door het teveel aan gel en de niet al te strakke kut voelde ik niet al te veel. Daarom switch naar Doggy waar Daisy, net zoals Gabriella belachelijke fake geluiden begon te maken waardoor elk gevoel in mijn lul wegebde en ik een slappe lul kreeg.

Vermits haar pijpwerk wel goed is vroeg ik haar mij dan maar klaar te pijpen, dan kon ze tenminste ook geen fake geluiden uitstoten.
Tot mijn verbazing werd dit vriendelijk doch kordaat geweigerd omdat ik al gepijpt was voor het wippen.
Voor een vaste dame vond ik dit nu wel veel te professioneel en inhalig en dat was eerste keer dat ik zoiets meemaak op een adres waar ik vaker kom.

Manueel zat nog wel in haar standaardpakket deelde ze mede en ik liet er haar maar aan beginnen terwijl mijn goesting alsmede het gevoel in mijn lul als sneeuw voor de zon verdween.
Omdat ik slecht gezind was voor haar weigering om terug te pijpen liet ik haar nog een hele tijd verder aan mij toch nog harde lul rukken terwijl er totaal geen gevoel meer in zat. Dat rukwerk was trouwens niet echt goed te noemen en ik wist al lang dat ik niet meer ging spuiten bij haar maar ik dacht laat ze nog maar wat meer tijd aan me spenderen voor die 50 euro.
Uiteindelijk werd ze het moe en zag ze in dat ze me totaal niet meer opwond.

Van het bed gesprongen, terug gewassen en met volle zak ontevreden terug de straat op.

Daisy per direct definitief geschrapt als vaste medewerkster en dadelijk naar VT gespurt om bij mooie Nina mijn zaad gaan lossen.
Die speelde het wel klaar me lekker te laten spuiten.