Forum > VOETBAL

PREMIER LEAGUE

<< < (2/4) > >>

KanariePiet:
In de Community Shield gaat Manchester United rusten bij een 0-1-voorsprong dankzij een geweldige sologoal van Lingard. De voorsprong is zeker verdiend voor de FA Cup-winnaar, maar wie gehoopt had op een show van Zlatan Ibrahimovic blijft voorlopig op zijn honger zitten. Bij Leicester zetten ze nog steeds in op de counter en kwam Okazaki twee keer erg dicht bij een goaltje.

KanariePiet:
Leicester City scoort! Jamie Vardy zet Wembley in vuur en vlam. Fellaini speelt een balletje veel te zacht terug naar De Gea. Vardy profiteert maximaal en gaat met het leer aan de haal. De Gea is kansloos.

KanariePiet:
De Community Shield gaat mee naar Manchester. Mourinho bezorgt United zijn eerste prijs van het seizoen. Ibrahimovic zorgde in het slot van de wedstrijd voor de beslissende 1-2.

KanariePiet:
"Claudio Ranieri gaat voorlopig nog niet weg bij Leicester City. De Italiaanse trainer heeft zijn contract bij de Engelse landskampioen verlengd tot medio 2020. Zijn vorige contract liep over twee jaar af.

"Ik ben erg blij en trots dat ik de komende jaren onderdeel ben van deze club", reageert Ranieri op de clubwebsite. "Dankzij de teamgeest en hard werken hebben we vorig jaar iets magisch bereikt. Als we hard blijven werken, met ons hart spelen en gepassioneerd blijven, dan ben ik ervan overtuigd dat we weer succesvol kunnen zijn."

Ranieri speelde afgelopen seizoen het schier onmogelijke klaar met Leicester City. Tegen alle verwachtingen in veroverde hij met de The Foxes de landstitel in Engeland. De Italiaan zal de rest van zijn leven op handen worden gedragen in Leicester. Het komende seizoen komt Ranieri met zijn Leicester City uit in de Champions League."

KanariePiet:
Hull City - Leicester City   2:1       
Burnley FC - Swansea City   0:1       
Crystal Palace - West Bromwich Albion   0:1
Everton FC - Tottenham Hotspur   1:1
Middlesbrough FC - Stoke City   1:1       
Southampton FC - Watfort 1:1

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie