Auteur Topic: DIANA  (gelezen 10502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Gepost op: 31 juli 2016, 11:38:51 »
Daarnaast zag ik op het matras beneden een dame liggen die er van een afstandje wel leuk uit zag. Ik ben naast haar gaan liggen op het matras en begon een praatje met haar. Het viel me op dat ze in haar gezicht iets last had van acne. Het bleek dat ze nog maar 2 weken in Duitsland was. Ze kon al wel wat Duits, maar het was wel beperkt. Toch een redelijk gesprek met haar kunnen voeren. Na een minuut of tien zijn we naar een kamer gegaan. Ik voelde aan mezelf dat ik nog moest bijkomen van de kamer met Ina http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20689.msg81422.html#msg81422 (en de 3 kamers van de dag er voor). Ik stelde voor om haar een massage te geven. Ze nam het aanbod maar al te graag aan. Ze haalde zelfs een flesje baby olie op, zodat ik haar beter kon masseren. Toen ik haar masseerde viel het me wel op dat ze in haar nek en op haar rug ook een soort van eczeem of acne had. Ondanks dat kon ik haar wel een goede massage geven, maar na de tijd heb ik me wel even grondig mijn handen gewassen. Ze vond het prettig dat ik haar een massage gaf en was er zelfs verbaasd over dat ik dat deed. Blijkbaar heeft geen enkele andere beer de afgelopen 2 weken dat ze hier werkzaam is haar een massage aangeboden.

Naam: Diana
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
Service: niet uitgeprobeerrd
Cijfer: -/10 (over haar prestaties kan ik verder weinig zeggen, omdat ik haar alleen een massage heb gegeven)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2016, 09:21:13 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DIANA
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2016, 10:56:56 »
Heel lekkerrrrrrrrr lijfje :-\ ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum