Auteur Topic: Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 606, Dana (Roemeense)  (gelezen 54552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Artos

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
  • I like them all
    • Bekijk profiel
Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 606, Dana (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 8 december 2018, 07:49:27 »
Na langdurige afwezigheid weer terug. Ditmaal in kamer 602 op het buitenterrein van eros 26

Hi friends, here is her website -
http://miss-dana.liebesdienste.net/     :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
BE HAPPY

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 606, Dana (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 10 februari 2019, 13:37:41 »
Bij mijn laatste bezoekje hadden een aantal dames me al gezegd/gewaarschuwd dat Dana weer haar intrede had genomen in een VIP kamer achter op de parkeerplaats. Verstandiger zou zijn haar te mijden maar een deel van mij zoekt nu eenmaal graag de grenzen op en ik besloot te kijken of ze er was. Een deel van mij hoopte dat de tand des tijd had toegeslagen en haar onweerstaanbare aantrekkingskracht voor mij was verdwenen. Haar gordijntjes waren open en ik zag vanuit de verte al haar karakteristieke lange blonde haren. Aangekomen bij haar kamer stond ze met de rug naar de deur. Haar slanke en atletische lichaam gehuld in een zwarte glanzende kimono. In mijn hoofd speelde de gedachte om weg te gaan en net op dat moment draaide ze zich om. De verbazing op haar gezicht om mij te zien maakte al snel plaats voor een glimlach. Ze nodigde me uit om binnen samen een sigaretje te roken en bij te praten.

Ze vloog me om mijn nek en er volgde een intense knuffel en de nodige kusjes. Het zorgde voor beweging in mijn middelste regionen. Dat bleef natuurlijk niet door haar onopgemerkt en zei lachend dat mijn kleine vriend haar in ieder geval gemist had. Ik nam plaats op haar bed en zij zette zich op mijn schoot. Op slinkse wijze opende ze haar kimono zodat ik oog in oog kwam met haar prachtige en parmantige b-cup. Alle herinneringen aan vroegere escapades met haar kwamen boven en ik wist dat ontsnappen onmogelijk was. Zij had dit ook door en stond op om de gordijnen te sluiten en kwam terug met een kledinghanger voor mijn jas. Nadat ze deze had opgeborgen ontdeed ze zich van haar kimono die nog losjes over haar lichaam hing en ik kleedde me uit. Na het wasje doken we het bed op en ze pakte haar zakje met condooms waar er snel geschat zo'n zes in zaten. Met een ondeugende blik deelde ze me mede dat deze allemaal door ons moesten worden benut en ze mij niet eerder zou laten gaan.

Zij legde zich naast mij neer en een seconde later lagen we al volop te tongen. Al teasend ging ze naar beneden en al snel bleek dat ze nog precies wist hoe ze me gek kon maken met een old school BJ. Ze bouwde de spanning geraffineerd op. Ze wilde me diep in haar voelen en besteeg me in reverse cowgirl. De haren gingen los en het uitzicht was super. Ik richtte me overeind en terwijl ik mijn handen langzaam over haar lichaam liet glijden richting borsten bleef zij doorgaan met rijden. Ze drukte haar rug tegen mijn borst en langzaam lieten we ons "vallen". Ik lag op mijn rug, zij met haar rug op mijn buik en we bleven doorgaan. Zij omklemde haar benen om de mijne zodat ik haar zelfs in dit ongebruikelijke standje diep kon penetreren. We draaiden ons om en in doggy gingen we verder. De wijze waarop ze me aankeek via het spiegel en het langzaam luider wordende gehijg spraken boekdelen en ze spoorde me aan om haar stevig te nemen. Na enkele minuten was het pleit beslecht en volgde er een intens orgasme. Na de schoonmaak legde ze zich in mijn armen om nog een aftersex sigaretje te roken.

Terwijl ik wegliep besefte ik meteen dat ze weer onder mijn huid was gekropen. Zelden een dame ontmoet waarmee de seksuele chemie zo klopt als met haar. Waar je bij het gros van de dames vaak in grote lijnen het verloop van een sessie kunt voorspellen weet zij mij telkens te verrassen met haar vindingrijkheid.