Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #90 Gepost op: 5 juli 2019, 17:01:11 »
Ik denk dat ik daarnet dezelfde man gezien heb , Barti. Zag er weer zo'n hopeloos figuur uit. Ik liep net door de VT toen twee agenten hem naar hun busje brachten.
Heb dat tafereel ook gezien; naar 't schijnt was hij even daarvoor in de Schippersstraat met een mes aan het zwaaien...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #91 Gepost op: 5 juli 2019, 17:14:10 »
Dat hij met een mes aan het zwaaien was heb ik niet gezien. In de Verversrui en de Schippersstraat heb ik hem wel de onnozelaar zien uithangen tegen de dames. Op de ramen tikken en de meisjes aan het uitschelden in het engels en arabisch/berbers (ik hoor dat verschil niet).

Toen hij het in de Verversrui aan het uithangen was , keek ik naar Diana en zij naar mij. Haar blik sprak boekdelen.

Wat voor een leven moet je hebben als dit je idee is van gezellig de vrijdagmiddag door te brengen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #92 Gepost op: 5 juli 2019, 17:22:21 »
Was ik nog vergeten te vermelden: hij zou ook een fles stukgegooid hebben tegen de muur tussen de Vingerling- en de Blauwbroekstraat.
Die locatie, net naast Vingerling 6, is regelmatig een "standplaats" voor sommige skw-wandelaars: gelukkig heeft die fles niemand geraakt en werd ze gegooid tegen een blinde muur...
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2019, 17:29:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #93 Gepost op: 5 juli 2019, 17:27:18 »
Toen ik rond 12u30 aankwam in de Schippersstraat liep die kerel al wat wandelaars en dames lastig te vallen. Toen ik dan een uurtje later bij één van mijn favoriete dames buiten kwam stond hij te roepen vóór de pitabar in de Schippersstraat waar hij het aan de stok had met een paar buitenlandse mannen. Toen ik dichterbij wilde gaan kijken kwam de politiecombi aan. Voordat die aan de pitabar geraakten wandelde de man weg in mijn richting. Hij liep de VT in, even later liep een politieman hem achterna in de VT terwijl de combi via de Vingelingstraat naar de Verversrui reed. Daar zullen ze hem dan opgepakt hebben. Het was in elk geval een heel raar figuur en volgens mij zo stoned als wat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #94 Gepost op: 6 juli 2019, 01:28:33 »
Daar zullen ze hem dan opgepakt hebben. Het was in elk geval een heel raar figuur en volgens mij zo stoned als wat.
Dat wadus al vroeg op de dag. 's avonds en 's nachts heb je relatief meer kans om zulke gasten tegen te komen. Het feit dat hij snel en vakkundig werd 'verwijderd' uit het SKW, illustreert alleen de goeie faam die het SKW heeft als het op raambuurten aankomt.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #95 Gepost op: 8 juli 2019, 18:08:35 »
Wel grappig dat we daar allemaal samen waren. Hadden even goed een geïmproviseerde gangbang kunnen doen  :blonde :shakekontje
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #96 Gepost op: 8 juli 2019, 19:51:20 »
Wel grappig dat we daar allemaal samen waren. Hadden even goed een geïmproviseerde gangbang kunnen doen  :blonde :shakekontje

Ja, maar met welke dame dan?   :sex

Ik denk dat we niet allemaal dezelfde goesting hebben    :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #97 Gepost op: 12 juli 2019, 02:36:29 »

Ik denk dat we niet allemaal dezelfde goesting hebben    :lol_hitting:

Gelukkig maar. Het zou nogal aanschuiven zijn.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #98 Gepost op: 30 augustus 2019, 17:05:29 »
Ik weet niet zeker of ik het onderwerp van deze rubriek goed interpreteer, maar ik ben alleszins nu Live in het SKW en heb moeite met kiezen.....  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #99 Gepost op: 31 augustus 2019, 00:54:16 »
Echt zinvol kiezen is alleen mogelijk als je ze eerst allemaal eens uitprobeert.  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #100 Gepost op: 31 augustus 2019, 21:49:43 »
Allemaal????
Ik heb er al zeer veel geprobeerd in alle drie de beschikbare openingen soms zelfs.... maar allemaal????
Zou fijn zijn....  :banghead: :pompe :pompe :pompe
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #101 Gepost op: 20 september 2019, 15:11:03 »
Tot mijn grote vreugde zijn in ons geliefd skw na de vakantieperiode enkele van de meest kleurrijke en enthousiaste figuren terug neergestreken.

Dat steeds groter in aantal wordend aanbod van dames met donkerblauwe en zwarte lippenstift die met grimmige en ongeïnteresseerde blikken in latexpakjes achter de vitrine zitten, daar word ik toch echt niet vrolijk of geil van.

Wanneer ik nu de SS binnenwandel vanop het Falconplein is het terug direct prijs.

Wanneer je Nr 47 passeert en Gabriella, Maria (love that brown hair) en Flory met hun killer bodies in hun sexy niemendalletjes ziet staan dansen, geile tongbewegingen maken en je aankijken met die zaadvragende geile ogen staat je lul toch direct zo strak gespannen als een pianosnaar. Die hete donders staan daar altijd enthousiast en actief met een ongelofelijke uitdagende en onweerstaanbaar geile vriendelijkheid naar je lul en sperma te hengelen.

Gewoon omdat het tophoeren zij die niet voor meer geld minder willen neuken, maar omdat het natural born hookers zijn die net zoveel mogelijk lullen per dag in hun mond kont of kut willen voelen. Die willen gewoon op alle mogelijke manieren met plezier gepaald worden voor de kost, ook voor 50 euro.

Die dames worden gewoon zot zonder lul in de hand, kut of mond zegde een van hun collega's me eens. Die willen gewoon lekker afgereden worden en geven je alles om je een memorabele tijd te bezorgen. Die hete donders stralen dat ook uit achter de vitrine en wanneer ze hun zinnen op jouw lul hebben gezet merk je dat wel aan hun gedrag.
Je weet als je daar dan binnen stapt dat je dingen meemaakt die bijblijven. Topervaringen. Gewoon zoals in een fantasie of een film.
Ik vergeet nooit het beeld van die lekkere Maria die met een kletsnatte strakke kut in reverse cowgirl op me zat terwijl ik, op haar vraag, met mijn duim in haar sappig kontgaatje zat te roeren en ze me aanspoorde haar kut vol te spuiten.

Geraak je daar voorbij met je stijve knots passeer je nr 35 ... jeezus ... wanneer je het geluk hebt dat geile Claudia in haar raam staat .... die kijkt je gewoon aan met een blik van "kom binnen en je zal mijn lekker warme en natte tong over je ballen voelen glijden, waarna ik je afzuig als een stofzuiger om vervolgens met mijn natte kut op je lul te komen zitten soppen tot je brullend spuit".
Dan begint het zaad in je ballen toch gewoon te kriebelen om naar buiten te komen.

DAT is de entrée van ons fantastisch skw in de dag. Hoe geweldig is dat wel niet ? Waar heb je dat nog ?
Kleurrijke bloedmooie topwijven die gewoon zitten te snakken naar een lul en je met plezier de beurt van je leven geven voor 50 euro.

En dat is nog maar het begin van de straat ..... als je daar voorbij geraakt vind je verder in de straat en in VT en VVR nog veel van dat lekkers dat je met plezier de tijd van je leven bezorgt.

Waar vind je dat ? Juist, NERGENS ANDERS ! Dat moet zo blijven en daarover moeten we waken. Gelukzakken zijn we ja !


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #102 Gepost op: 20 september 2019, 15:22:46 »
staat je lul toch direct zo strak gespannen als een pianosnaar.
Ik vertrek soms aan het Falconplein met een snaar van een mandolinneke en tegen dat ik aan het begin van de vingerlingstraat gekomen ben, zit ik met eentje van een flinke contabas
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #103 Gepost op: 21 september 2019, 23:31:43 »
Bij Daria en Alexa is de laatste weken een onverlaat op bezoek geweest die de - blijkbaar niet veilig weggeborgen ontvangsten - heeft gestolen.

Er zijn dus ook lui die geld overhouden aan een bezoek van een dvp.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #104 Gepost op: 22 september 2019, 02:53:21 »
Bij Daria en Alexa is de laatste weken een onverlaat op bezoek geweest die de - blijkbaar niet veilig weggeborgen ontvangsten - heeft gestolen.

Er zijn dus ook lui die geld overhouden aan een bezoek van een dvp.

De dames zullen wel weten wie hun geld gestolen heeft, niet?
Bij de volgende klant zien ze namelijk dat hun centen weg zijn.

Indien er sprake is van diefstal, makkelijk zat, aangifte doen, er hangen haast overal camera's in het skw


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal