Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 274338 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #345 Gepost op: 18 november 2020, 02:42:27 »
Hebben die eigenaars weet dat het hoertjes zijn? Kan toch niet anders? Die rieken (extra) inkomsten, lijkt me.

Inderdaad parasieten...
Welja, het is een beetje voorspelbaar he. Een meisje komt toe in het voor haar onbekende Antwerpen. Dat zal al niet 'zomaar' toevallig zijn. Er zijn netwerkjes, aanspreekpersonen, 'helpers' en zo komen zij op de 'juiste plaats' terecht waar idd blijkt dat zij zonder hier een domicile te hebben, toch kunnen huren.

Ik kwam ooit voor mijn werk eens toe in een Spaanse grootstad waar ik 'onbekend' was. Ik liet me adviseren door de bediende bij de receptie van het hotel, wat betreft goeie restaurants in de buurt. Toevallig kwam die man diezelfde avond, terwijl ik met een collega zat te tafelen, ook in dat restaurantje aan. Niet om te eten, want hij verdween achter de toog, in de buurt van de kassa. En even later was hij weer weg. Geen tekeningetje nodig zeker.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #346 Gepost op: 18 november 2020, 13:51:18 »
Ik snap iets niet. Alle Europese burgers kunnen vrij bewegen door heel Europa. Roemenen zouden zonder problemen iets moeten kunnen huren zonder dat ze daarvoor in het zwarte circuit moet zijn. Ik kan mis hebben ben al heel wat jaartjes weg uit België.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #347 Gepost op: 18 november 2020, 14:08:00 »
Ik snap iets niet. Alle Europese burgers kunnen vrij bewegen door heel Europa. Roemenen zouden zonder problemen iets moeten kunnen huren zonder dat ze daarvoor in het zwarte circuit moet zijn. Ik kan mis hebben ben al heel wat jaartjes weg uit België.
Je hebt het helemaal mis. Dan moeten ze hun adres hier nemen en hier registreren, en dat gaat pas na je kan bewijzen dat je 3 maand werkt.
En ze hebben geen officieel werk. Dus dat is een vicieuze cirkel ....
En wat gaan we dan doen met dames uit de Dominikaanse Republiek, Thailand, Venezuela, Colombia, etc etc ? Die mogen geeneens werken zonder werkvergunning.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #348 Gepost op: 18 november 2020, 16:26:46 »
Je hebt het helemaal mis. Dan moeten ze hun adres hier nemen en hier registreren, en dat gaat pas na je kan bewijzen dat je 3 maand werkt.
En ze hebben geen officieel werk. Dus dat is een vicieuze cirkel ....
Bovendien kan je je niet domiciliëren in een pand dat niet officieel bestaat of niet voldoet aan de regelgeving wat betreft vergunningen voor opdeling. Meer en meer gemeentes beginnen hier rekening mee te houden, omdat daar op veel plaatsen een probleem mee is.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2020, 16:52:35 door Vanderbeffen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #349 Gepost op: 15 december 2020, 16:11:48 »
Den SS24 waren ze vandaag aan het reinigen, dus mogelijk kunnen we daar na de heropening van het SKW ook weer reteke-pomp gaan spelen....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #350 Gepost op: 15 december 2020, 16:54:29 »
Den SS24 waren ze vandaag aan het reinigen, dus mogelijk kunnen we daar na de heropening van het SKW ook weer reteke-pomp gaan spelen....
Als de broer in Frankrijk erft, ja, anders zal 't niet opengaan  ;)
Toch onvoorstelbaar, 8 ramen voor 3 (of is het 2.5) jaar dichthouden omdat je niet wil dat de rechtmatige erfgenaam erft.
Als ze die 3 jaar geleden 500 000 euro hadden geboden, waren ze nu dik 600 000 euro rijker, zelf.
Nu zijn ze een dik miljoen kwijt, kwestie van koppigheid door te drijven toch ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #351 Gepost op: 15 december 2020, 18:02:59 »
De vorige jaren verloederde het toch, overal stof en vuile ramen. Nu waren ze alvast aan het kuisen, en met gróót gerief....

Den SS24 waren ze vandaag aan het reinigen, dus mogelijk kunnen we daar na de heropening van het SKW ook weer reteke-pomp gaan spelen....
Als de broer in Frankrijk erft, ja, anders zal 't niet opengaan  ;)
Toch onvoorstelbaar, 8 ramen voor 3 (of is het 2.5) jaar dichthouden omdat je niet wil dat de rechtmatige erfgenaam erft.
Als ze die 3 jaar geleden 500 000 euro hadden geboden, waren ze nu dik 600 000 euro rijker, zelf.
Nu zijn ze een dik miljoen kwijt, kwestie van koppigheid door te drijven toch ....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #352 Gepost op: 16 december 2020, 09:07:04 »
De vorige jaren verloederde het toch, overal stof en vuile ramen. Nu waren ze alvast aan het kuisen, en met gróót gerief....
16 sletjes erbij bij de heropening ....  :cheer: :cheer: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #353 Gepost op: 7 september 2021, 13:00:13 »
Acht maand laten kunnen we vast stellen dat het dus weer open is op de SS24.
Ik ga daar niet meer omdat het nooit zo goed kon zijn als met Alexandra jaren geleden. Wat was dat een anaal-wijf. daar kan de kont van Flory niet tegenop. Die legde zich op haar rug, trok haar benen in haar schouder, haar kontgat recht omhoog, en dan had ze niet liever dan dat je wijdbeens boven haar kwam staan en je roede loodrecht naar beneden recht in haar ster ramde. Gapeholes tussendoor hoe meer hoe liever....

Maar goed, het is dus weer open :-D

De vorige jaren verloederde het toch, overal stof en vuile ramen. Nu waren ze alvast aan het kuisen, en met gróót gerief....
16 sletjes erbij bij de heropening ....  :cheer: :cheer: :cheer:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #354 Gepost op: 7 september 2021, 13:46:41 »
SS24 is al open sinds het SKW terug mocht openen. Het is jammer dat zo een groot pand, met een goeie ligging, zo lang 'door omstandigheden' gesloten moest blijven. Ik heb die downtijd al ruimschoots goedgemaakt intussen. Niet voor het pand, maar voor in invulling van de ramen, waar ik al direct na de heropening 'schoon gerief' mocht ontdekken

 :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #355 Gepost op: 7 september 2021, 14:09:43 »
SS24 is al open sinds het SKW terug mocht openen. Het is jammer dat zo een groot pand, met een goeie ligging, zo lang 'door omstandigheden' gesloten moest blijven. Ik heb die downtijd al ruimschoots goedgemaakt intussen. Niet voor het pand, maar voor in invulling van de ramen, waar ik al direct na de heropening 'schoon gerief' mocht ontdekken

 :lol
Sara, daar sta je de ganse avond en nacht klantjes te tellen  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #356 Gepost op: 7 september 2021, 18:11:48 »
SS24 is al open sinds het SKW terug mocht openen. Het is jammer dat zo een groot pand, met een goeie ligging, zo lang 'door omstandigheden' gesloten moest blijven. Ik heb die downtijd al ruimschoots goedgemaakt intussen. Niet voor het pand, maar voor in invulling van de ramen, waar ik al direct na de heropening 'schoon gerief' mocht ontdekken

 :lol
Sara, daar sta je de ganse avond en nacht klantjes te tellen  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Nee, haar buurtje.
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27712.0.html

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #357 Gepost op: 11 september 2021, 11:20:19 »
Gisteren "Live" aanwezig geweest van vier uur tot in de late uurtjes.
Het begint er stilletjesaan terug te herleven, nu de "keet" terug 24u geopend is, gelukkig maar.
Veel oude belende dames die het erg druk hadden, en ook een pak nieuwe.

En helaas, VDB, helas, die vier uur dat ik dames stalkte op het pleintje     :-\        helaas, Sara haast nooit vrij, tot spijt van wie het benijdt ....

Ze straalde trouwens en was zeer blij, de oude Sara terug? Laat ons hopen voor haar

En Ina, ja, die lachte heel veel, maar dat betekent ook dat ze heel veel vrij is ... doe er iets aan, de zweep erop, werken verdorie  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #358 Gepost op: 11 september 2021, 12:17:33 »
Gisteren "Live" aanwezig geweest van vier uur tot in de late uurtjes.
Het begint er stilletjesaan terug te herleven, nu de "keet" terug 24u geopend is, gelukkig maar.
Veel oude belende dames die het erg druk hadden, en ook een pak nieuwe.

En helaas, VDB, helas, die vier uur dat ik dames stalkte op het pleintje     :-\        helaas, Sara haast nooit vrij, tot spijt van wie het benijdt ....

Ze straalde trouwens en was zeer blij, de oude Sara terug? Laat ons hopen voor haar

En Ina, ja, die lachte heel veel, maar dat betekent ook dat ze heel veel vrij is ... doe er iets aan, de zweep erop, werken verdorie  :lol :lol :lol :lol :lol
Dan ben ik je gisteren met KING69 veel voorbij gelopen wij waren er van 20 uur tot 1 uur  :lol
En idd Ina lachte veel gisteren kreeg het op den duur wat moeilijk  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #359 Gepost op: 11 september 2021, 14:38:34 »
Gisteren "Live" aanwezig geweest van vier uur tot in de late uurtjes.
Het begint er stilletjesaan terug te herleven, nu de "keet" terug 24u geopend is, gelukkig maar.
Veel oude belende dames die het erg druk hadden, en ook een pak nieuwe.
Eindelijk he. Sinds de herinvoer van de 'oude' shifturen, draait het winkeltje vooral bij avond terug beter. Het zullen natuurlijk niet de alleen de shifturen zijn die helpen, maar ook de jaarlijkse heropbloei na de vakantieperiode zal wel meespelen.

Overdag is het stiller nu. Ik mis vooral op de middag nog wat de drukte van het middagpiekje van vroeger en ook het aanbod aan meisjes is dan meestal nog beperkt. Er zijn er wel wat die tegenwoordig net na de middag pas beginnen.

Wat gisterenavond ook opviel, was dat er redelijk veel Belgen rondliepen, in vergelijking met sommige andere weken.

Vandaag is het afwachten wat het effect gaat zijn van de hele heisa rond de Marathon. Vanmiddag draaide de buisiness van de flikken toch al goed, dank zij heel wat automobilisten die o.a. op de Brouwersvliet de parkeerverboden vergeten te lezen waren.  ;D ;D ;D

En helaas, VDB, helas, die vier uur dat ik dames stalkte op het pleintje     :-\        helaas, Sara haast nooit vrij, tot spijt van wie het benijdt ....

Ze straalde trouwens en was zeer blij, de oude Sara terug? Laat ons hopen voor haar

Waarom helaas? Ik weet niet of iemand 'benijdt' dat het bij de meisjes weer wat lekkerder draait met commerce. Hoe meer succes, hoe meer ze komen en hoe meer keuze. En hoe meer keuze, hoe meer kans dat de wandelaars tevreden zijn en terug komen en maten meebrengen. Covid krijgt het SKW niet klein.

Ik heb Sara ook een paar keer gestalkt in het voorbijlopen en inderdaad: eindelijk terug de oude glimlach.

En Ina, ja, die lachte heel veel, maar dat betekent ook dat ze heel veel vrij is ... doe er iets aan, de zweep erop, werken verdorie  :lol :lol :lol :lol :lol
Dan heb je slecht gestalkt. Je moet blijven staan en blijven kijken,  ;D ;D ;D. Anders heb je momentopnamen. Je moet grondig je werk doen he. Als je maar 1 stukje van de brug berekent, valt ze in.  ;D ;D

Geen zweep nodig trouwens, en die heeft ze ook niet. Is wel totaal haar genre niet. En gisteren was de opbrengst super, tot spijt dan weer van een paar overbuurtjes die mij verweten dat haar glimlach hun klanten weglokte. Vermits voor mij bij iedereen de zon mag schijnen, heb ik dus vandaag stiekem wat azijn in Ina haar koffie gegoten.  ;D ;D ;D

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: