Auteur Topic: SABINA  (gelezen 34447 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABINA
« Gepost op: 5 augustus 2016, 15:07:19 »

[box title=SABINA]
Land:            Romania
Taal:             Engels
Leeftijd:        20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:            1,65m
Model:             Slank
BH:                  Kleine B-cup
Kontje:            Klein en fijn
Haarkleur:        Zwart
Haarlengte:      Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ(matig) PZC NMC Likken Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Super knappe natuurlijke meid
+ Speels maar ook mature
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABINE
« Reactie #1 Gepost op: 5 augustus 2016, 15:08:21 »
Eigenlijk was ik van plan richting huiswaarts te keren maar er was nog één dame die nog wat door mijn hoofd spookte. In mijn ogen een bijna perfect plaatje. Ze was niet afstandelijk maar maakte ook geen contact. Damn dacht ik zo eentje die weet dat ze bloedmooi is.
Toch maar plaatsgenomen naast haar en het bleek nog een uiterst lieve dame te zijn. Goeie babbel, wat humor en ook wat mature.
Sabine 20 en Roemeense. Lang zwart haar en modellengezicht.
Mooie fijne handjes met mooi verzorgde natuurlijke nagels. Niet zo van die nep dingen of lange nagels, simpel fijn kort geknipt. Daar houd ik wel van. Sabine heeft deze dingen niet nodig want ze is naturel een topper.
Ik hoop haar in de toekomst nog meer tegen het lijf te lopen.
We zaten te genieten waar de gok automaten staan en het eten werd geserveerd. Een meute stroomde al toe en dit was het geschikte moment om naar een kamer te verhuizen.
Heerlijk genoten van deze knappe meid. Dit is zeker het soort dame waar ik voor terugkom.

Is nog maar sinds 4 daagjes in H7

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2016, 23:09:11 »
Naam mag veranderd worden naar Sabina. Zal in het vervolg een businesskaartje vragen aan de meiden.

note mod: uw wens is ingewilligd  ;D

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2016, 20:20:29 »
Eigenlijk lopen er in H7 altijd wel enkele pareltjes rond. En net dat, gecombineerd met de minimale entreeprijs, maakt deze club voor mij erg aantrekkelijk.
De afgelopen maanden waren Betty en Larissa de beauty’s van dienst, maar die hebben intussen helaas allebei andere oorden opgezocht… Maar gelukkig is er intussen Sabina.

Eigenlijk zou ik beter niks over haar berichten. Kwestie van de concurrentie (mijn dierbare medewandelaars) niet op haar spoor te zetten. Sabina is namelijk een echte beauty (en zoals zo vaak, de foto’s op de H7-website doen haar geen recht, die fotograaf sucks).

Sabina is 20 (in november wordt ze 21) met prachtige b-cup borstjes, een perfect slank lichaam, een knap gezichtje, heerlijke strakke billetjes (het geile gezicht om haar voor je de trap op te laten lopen), en zeker niet onbelangrijk; ze is echt een prettige gesprekspartner die heel vlot Engels spreekt (ze heeft enkele jaren in GB gewoond).

Ik heb het aanvoelen dat Sabina oprecht je een fijne tijd op de kamer wil bezorgen, en dat lees ik ook in de berichten van mijn voorgangers op diverse fora. Ik verzonk regelmatig in de illusie dat ik met een vriendinnetje seks had. Voorafgaand aan de kamergang hadden we een relaxte babbel met een afwisseling van lachen en serieus kletsen. Alleszins, het klikte, en ik besloot het over me heen te laten komen, zonder vragen te stellen naar do’s en don’ts…

Op de kamer was het een feest. We hadden het al even gehad over de voor- en nadelen van fkk, en 1 van de nadelen is dat er niks meer uit te pakken is. Maar alleszins, dat prachtige lichaam van haar, dat is eigenlijk perfect. We hadden het niet over de tijdsuur gehad (pluspuntje voor haar, niet opdringerig zijn), maar na 5 minuten wist ik al dat ik het leise wilde, voluit van haar wilde genieten: een uur dus.

Meestal beschrijf ik mijn ervaringen nogal plastisch, maar dat vind ik nu nogal moeilijk. Het was behoorlijk intens, meer dan wat ik verwacht had (waarmee ik overigens niks bedoel in de richting van unsafe sex, anaal en dergelijke). Het was gewoon heel fijn.

Ik heb geen seconde de illusie dat ik ook maar in het minst bijzonder voor haar zou zijn, maar ze geeft je wel die illusie, en daar draait het om in paysex, toch?

Ik was overigens in H7 vanaf pakweg half 12, en het duurde tot iets van half 5 voordat ik haar kon strikken. Ze vertelde me dat ze in al die tijd maar een 10 minuten ‘ongestoord’ beneden had gezeten, met verder sessies van 1 of 2 uren… Quod erat demonstrandum…

Het is een absoluut voorrecht om met zo’n mooi meisje voor een beetje geld zo’n heerlijke seks te kunnen hebben. Voor mij is ze de topervaring van 2016. Wiederholung? Nächste Woche...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2016, 00:04:55 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2016, 07:40:21 »
Mmm. Ik denk dat ik volgende week toch eens nader ga moeten kennismaken met Sabina ;D ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2016, 19:52:16 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg87589.html#msg87589

De mooiste meid die er die dag rondliep en misschien ook wel de mooiste die momenteel daar werkt, al is dat persoonlijk. Is Sabina vind ik. Al moet ik zeggen dat ze mij eerst nooit is opgevallen en schijnbaar er al 2 maanden werkt. Zij had mij wel vaker gezien. Maar nu viel zij mij dus op en ik zag haar wel zitten. Eerst wilde ze niet eens, omdat ik altijd bij iemand anders zit. En ze was sowieso op een klant aan het wachten. Dit was ook zo.
Later was ze dus klaar en werd door Piet mijn kant opgestuurd. Echt een mooie meid, slank, naturel, mooie lach. Praten kun je ook leuk met haar, ze praat goed Engels. Na een tijd gekletst te hebben en met haar meegegaan naar buiten om haar te laten roken. De kamer opgezocht.
Had van te voren gevraagd of ze deed tongen en dat deed ze. Maar heb geen voorproefje gekregen alleen wat zoenen.
Maar ik had er vertrouwen in en dat kwam ook uit. Het laken werd op bed gelegd. Meestal gaan de meiden zich dan opfrissen. Maar werd hier direct door haar gepakt en het tongzoenen was een feit.
Ze is er zeker niet vies van en de hele sessie hebben we wel getongt, heerlijk doet ze dat. Langs het bed elkaar staan opgeilen en uitkleden en zij maar tongen en aan mijn lul trekken. Uiteindelijk op bed beland en daar lekker verder. Met pijpen draaide ze zich zo dat ik lekker aan haar poesje en kontje kon zitten. Door pijpen kom ik zo goed als bijna nooit klaar. Maar ik moest haar op een gegeven moment snel van mij af duwen anders was het te laat. Dit heeft alleen Susi uit Babylon voor elkaar gekregen maar nu dus ook Sabina.
Even rustig aan gedaan en ze begon te pussysliden, heerlijk. Condoom werd er een ruk om heen gedaan wat spuug op de poes en ze ging op mij zitten. Ze doet lekker actief mee en werkt hard. Haar daarna in missio genomen waar ik haar lekker kon tongen. Ze was helemaal doorweekt ze zweette als een otter, toch zei ze dat ze er goed aan was.
Zonder iets te zeggen zette ze zich al in doggy neer. Ze stootte haar kontje lekker mee en het ketste behoorlijk. Dit alles werd mij te veel en mijn lading van de hele week vloog eruit.
Ik was voldaan en kon zo een dutje gaan doen als ik wou. You kill me, zei ze nog lachend. Beetje opgefrist en naar onderen gegaan. Toch een koopje dat je voor €40 zo’n mooie meid kunt hebben en nog super service ook. Ik denk dat ik hier toch nog wel eens mee op herhaling ga. :D

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #7 Gepost op: 31 oktober 2016, 13:15:05 »
Mmm. Ik denk dat ik volgende week toch eens nader ga moeten kennismaken met Sabina ;D ;)

Trouwens heb je dit nog afgelopen vrijdag gedaan? Zonde als je haar hebt laten schieten.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2016, 13:41:55 »
Mmm. Ik denk dat ik volgende week toch eens nader ga moeten kennismaken met Sabina ;D ;)

Trouwens heb je dit nog afgelopen vrijdag gedaan? Zonde als je haar hebt laten schieten.

Helaas, telkens wanneer ik zin had in een kamertje, viel zij nergens te bekennen. Ze had vrijdag veel te doen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2016, 14:05:33 »
Mmm. Ik denk dat ik volgende week toch eens nader ga moeten kennismaken met Sabina ;D ;)

Trouwens heb je dit nog afgelopen vrijdag gedaan? Zonde als je haar hebt laten schieten.

Helaas, telkens wanneer ik zin had in een kamertje, viel zij nergens te bekennen. Ze had vrijdag veel te doen.

Ook vandaag weer nummertje trekken voor haar.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2016, 14:08:19 »
Mmm. Ik denk dat ik volgende week toch eens nader ga moeten kennismaken met Sabina ;D ;)

Trouwens heb je dit nog afgelopen vrijdag gedaan? Zonde als je haar hebt laten schieten.

Helaas, telkens wanneer ik zin had in een kamertje, viel zij nergens te bekennen. Ze had vrijdag veel te doen.

Ook vandaag weer nummertje trekken voor haar.

En dat zal de komende weken waarschijnlijk alleen maar erger worden. Enfin: ik probeer later deze maand normaal gezien nog wel eens :)) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2016, 23:22:42 »
De reden voor mijn reis naar Willich was Sabina. Ik heb haar leren kennen toen ze nog maar net begon ik H7, ze was toen een stille meid die niet opviel maar ik vond haar reuze knap. Ik dacht toen 'weer zo een dame die weet dat ze knap is' maar bij kennismaking vond ik een super charmante, lieve meid.
Ondertussen is het de queen van H7, in de hemel geprezen door menig ijsbeer maar toch blijft ze nog deze lieve charmante dame. Ze valt op omdat vele ijsberen in de rij staan voor haar.
Wat later op de dag is het altijd wat rustiger in H7 en dat is een goede moment voor mij want dan maakt Sabina wat tijd vrij om deze verlegen jongen wat te verwennen.
Het voelt goed om met haar te zijn, steeds lachen en teasen en lekkere sex.
Wederom in een positie klaargekomen welke ik niet voor mogelijk hield.
Wat een klasse meid.

Herhalingsgevaar : meter staat op tilt.

Online Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #12 Gepost op: 24 november 2016, 23:50:31 »
Sabina (H7)
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden

Sabina is een goedlachse leuke meid, slank en met lang zwart haar. Het contact met haar was niet geforceerd en spontaan.
 
 
Presales
 
Ik wou snel op kamer dus presales was er niet veel, alleen de wensen kenbaar maken. Duurde al bij al 5 of 10 minuten.
 
 
Kamer

Kamer 3 onderaan bij de trap. Hier was ik eerder binnen geweest met Claudia. Een mooie gerieflijke ruime kamer met een luster een spiegel, witte muren.
 
 
Kamersessie

Ze ging eerst snel wassen en bij binnenkomst drapeerde ze het beddenlaken. Ik toonde haar de schermafdruk van de tijd. No more lies hier. Deze schermafdruk met een app doe ik nu zo vaak als ik kan, ook met dames waar ik al mee ben geweest. Ze lachte er even om.
 
We legden ons op bed en stoeiden en vrijen eventjes, kusjes TZ-light. Ik verkende haar mooie lichaam en streelde haar prachtige lange zwarte haren. Seks met haar boven me was ok, ik had lekker zicht op haar prachtig figuur en haar lange haar streelde vaak mijn gezicht. Ze gebruikt wat van dat glijmiddel doch was niet storend. Ik kwam ruim binnen de tijd klaar en ook met haar luisterde ik naar manele. Hetzelfde nummertje als bij Vanessa (LR) dat nog opstond. Ze zong prompt mee, en bevestigde Vanessa's vertaling van het nummer.
 
 
Afsluiten
 
50€ gegeven en kreeg keurig m'n wisselgeld terug via de theke. Tijd voor een douche en sauna.
 
 
Aftersales
 
Geen, ik vertrok niet veel later.
 
 
Conclusie
 
Voor mij gemiddeld wegens kreunen en ze moest helaas in de schaduw van Vanessa (LR) staan. Toch echt geen slechte meid, ze is vriendelijk en attent. Voor een breakfastfuck was dit meer dan geslaagd en gesterkt dacht ik aan haar terug gedurende de rit door de stormwinden.
 

Score ***1/2

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #13 Gepost op: 25 november 2016, 00:08:33 »
Goede keuze  8)

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
SABINA
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2017, 11:29:46 »
Voor mij is ze de topervaring van 2016.

En de topervaring van 2017  ;D


Onlangs las en hoorde ik dat Betty terug in H7 was. Meteen stond het vast. Ik moest haar maar eens een bezoekje gaan brengen in de zevende hemel. Samen met Larissa en Sabina is zij de dame die ik in 2016 in p6 het meest en met de meeste vreugde bezocht heb.

Met een vol verwachting kloppend hartje oostwaarts dus. IN H7 aangekomen viel het al meteen op dat er best wat nieuwe dames rondliepen. Nogal wat van hen ook oben ohne en regelmatig zag je ook dames ff in fkk-outfit rond paraderen, al dan niet na een kamergang.

Bij aankomst kies ik er altijd voor om eerst even te acclimatiseren. Wat drinken, eventueel een broodje eten, een saunaatje en even de poesjes uit de boom kijken (een geheel nieuwe invulling van een oud spreekwoord).

Betty zag ik helaas niet, en later bleek ook dat ze niet aanwezig was. Yasmine leek een waardig alternatief, maar toen geloofde ik ineens mijn ogen niet. Huh, is dat Sabina??? Yep, inderdaad… Een stralende glimlach op dat superknappe snoetje, een streling, en ‘see you later’ (ze was immers in gezelschap van een andere wandelaar).

Mijn bezoek kon niet meer stuk, dat was wel duidelijk. Een tijd later heb ik haar en passant (want ze  zit nauwelijks ooit even alleen) gezegd dat ze tijd voor mij mocht vrijmaken, hetgeen geschiedde.

De bankjes in de barruimte waren bezet zodat we even bijgepraat hebben op een bank aan de trap. Sabina had geen handdoek bij en ze ging liever niet op de bank zitten met haar quasi-blote billetjes. De oplossing was dat ze op mijn schoot kroop, waarbij mijn handdoek onschuldig (echt waar) omhoog schoof en mijn niet meer kleine vriendje alvast genietend thuis kwam tussen haar billetjes. Een déjà-vu, een Aha-Erlebnis...

Na een tijdje hebben we boven een kamer opgezocht. Zij voor mij op de trap, haar kontje op mijn ooghoogte. Hallelujah, de Heer zij waarlijk geprezen voor zijn schepping.

Op de kamer was het een perfecte sessie. Sabina heeft imho een perfect figuur (zie eerdere recensies, ook van collega’s - vergeet de foto's, the real thing is oneindig mooier) en bovendien is ze heel aardig en behoorlijk slim. Ik ben of word echt niet verliefd of iets in die richting, maar ze maakt alheel  lang behoorlijk indruk op mij, omwille van het totaalplaatje.

Het was fundamenteel een gfe-ervaring, met veel gevoel. Het voorspel, want dat was het eigenlijk, was zodanig sensueel en a-typisch voor p6 dat ik al na tien minuten zonder ‘echte’ seks zou klaargekomen zijn als ik niet heel intensief aan deprimerende dingen zou gedacht hebben. Het is moeilijk te verwoorden, maar Sabina gaf meer van haarzelf dan je mag verwachten (binnen de grenzen van safe sex en zonder extremiteiten). Dit was seks zoals god seks bedoeld heeft.

Ik heb regelmatig even gepauzeerd om haar absolute schoonheid even te laten doordringen. Die perfecte borstjes (waarvan ze d’r dan gauw eentje voor mijn gezicht hield en een tepel in mijn mond duwde), dat prachtige kontje dat ze richting spiegel stak (pfff), dat lieve, knappe gezichtje…

Wel een klein half uur hebben we in 69 gelegen. Dat zegt genoeg. Ik ben relatief terughoudend met beffen, ik doe dat absoluut niet bij alle vrouwen, maar bij Sabina had ik in dit opzicht geen enkele twijfel, integendeel.

Ze wist nog dat mijn favoriete standje doggy is, dat kwam dus eerst aan de beurt. Met moeite kon ik vermijden dan al klaar te komen. Missio dan maar, waarbij ze terwijl we kusten met mijn tepels speelde. Vervolgens Reiterstellung en reversed cowgirl. In dit laatste standje, terwijl ze me bereed met opwippend kontje, kwam ik intens klaar.

Herhalingsgevaar?
Een overbodige vraag. Wanneer zij in de club is, dan ga ik enkel (nog) met haar. Ze is een absolute stunner (een optikfick alleen zou het geld al dubbel en dwars waard zijn), maar ze is ook technisch (klinkt eigenlijk veel te klinisch) erg goed, sympathiek en slim. Ze spreekt overigens beter Engels dan wellicht de meeste wandelaars.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht