Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

MELANIE (Bulgaarse)

(1/3) > >>

oudebelg:
Met dit 18-jarig meisje een geweldig uurtje beleefd.Ze TZ heel goed en veelvuldig,PZC heb ik bijgestuurd,op haar eigen verzoek,ze zei ik ben geen pro,dus haar handjes in mijn handjes. ;D Ze laat zich goed gaan bij het beffen,heel nat,daar bleef het bij,potje droogneuken kan ze ook wel mee overweg,ik weet begod niet meer of er gellie bij het NMC te pas kwam,veel zal het niet geweest zijn,anders zou ik het nog weten.
Ze heeft ook FT in haar pakket,maar niet gedaan,prijs te hoog,geen idee of ze er wel mee omkan,kijkt u geil aan in de spiegel.
Heel goede klik met haar,beetje gek,beiden dus,perfect.Als die echt 18 is heeft ze toch al wat ervaring opgedaan,zoveel is zeker.
Herhaling zit er aan te komen,zodra ik ze spot,echt mijn type en de leeftijd is ook ok. :-P Nu in verlof voor een paar weken,verder is het helemaal mijn dada,topmeid,aanwinst voor SS.

18,normaal figuur met een beetje babyvet,mooi B-cupje,160 cm groot,zwart haar.
Tattoo,ik dacht eentje binnenkant rechter voorarm,niet zeker,verbeter me indien niet.
Verder geen ijzeren toestanden gespot,mooi gezichtje,lieve meid.  :showtits

  29/07/16

Sjeufke:


[box title=MELANIE]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits, Engels beiden beperkt
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            volslank
BH:                 75B
Kontje:           Stevig en strak
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ goede service voor haar leeftijd
+ nog een beetje speels
+ lief
- beperkte talenkennis
[/box]
[box title=extra info]
Sixsens is haar eerste club en werkt sinds enkele weken in de paysex
[/box]

Tegen vertrek uit Sixsens op 22 juli leerde ik Melanie kennen in de bar. De communictie was beperkt. Ik moest al snel haar leeftijd raden en zat veel te hoog. Bewust? Nee helemaal niet. Echter, 18 jaar had ik haar helemaal niet gegeven. Dan kijk je ineens met andere verwachtingen naar een dame. Geheel tegen de verwachting in ontstond er een klik en wel zo dat ik van heer eerste tongzoen mocht genieten. Wetende dat ik op punt stond om SS de verlaten en geheel tegen de clubetiquette in, liet ik het gebeuren. 18 jaar, onervaren denk ik dan. Ik verontschuldigde mij, omdat ik weg moest. Ik beloofde haar een week later een kamer. En zo werd op 29 juli de daad bij het woord gevoegd.

Op de kamer gaf ze haar mogelijkheden aan waaronder FT. Eerlijk gezegd, speelde de jonge leeftijd door mijn hoofd en wist ik nog niet waar het überhaupt zou eindigen. Alle reserves waren binnen het kwartier verdwenen. Melanie geeft een ruim meer dan gemiddelde service. Voor haar 18 lentes heeft ze ergens toch een DVP-opleiding gevolgd. Een heerlijk knuffelding, gaat er ook goed in mee op. TZ, beffen en blasen (GOSP= 0,7M), het is dik oké. En als finale in Cowboy afgerond. Ze gebruikt wel wat gel. Maar dat begrijp ik wel, want ze is erg smal.

Vanuit het perspectief leeftijd en beginners ervaring was dit een meer dan prima kamer.

Sjeufke:
Recensie behorende bij verslag van 9 september

Op vrijdag 9 september kort na de incheck zag ik Melanie binnen komen. Ik had haar sinds eind juli niet meer gezien.
Ik trof haar later in de bar. De druk moest van de ketel en na veel wikken en wegen besloot ik me met Melanie terug te trekken op een van de sofa's. Haar talenkennis is iets beter geworden in een paar weken, al blijft haar talenkennis voorlopig nog vallen onder de noemer 'gebrekkig'. Maar het is goed te doen.
Melanie (tong)zoent er heftig op los. Zwoel zwoel en nog eens zwoel. Lang heb ik de presales niet gemaakt. Op de kamer was merkbaar dat Melanie er goed op vooruit is gegaan. De vorige kamer, eind juli toen ze net een paar weken in het vak zat, was ze al erg goed. Nu na ruim 2 maanden vind ik haar zeker tot het bovensegment behoren qua service. Haar GOSP zit al op 0,8M. Stevige zuigkracht. De appels des levens worden uiteraard tijdens het blaasconcert meegenomen. Met haar 18 lentes: vingeren, beffen, naar binnen, het kan allemaal. Een heerlijk knuffelbeest. No gel bij het NMC. In Missio met een beving van 7.0 op de schaal van Richter tot een eind gekomen.
Herhalingsgevaar: vanzelfsprekend.

deket:
Volslank vind ik wat overdreven voor dit schatje beste gleufke, ik zou haar eerder benoemen van goed voorzien van oren en poten.
wat een tieten, wat een ogen en last but not least : wat een service!

Vazkor:
Melanie
1 Okt. 2016
Met deze recensie


Bijzonder:
 
Heel vriendelijke meid die me in 1, 2, 3 weer geil maakte alleen maar van haar te zien zitten, zo sexy met haar prachtige grote borsten, smekende ogen, chocolabruine huid en de welvingen op de juiste plaats. Slank slank is ze niet maar volslank als op het paspoortje staat doet dit meisje echt onrecht. Normaal en sexy gebouwd past beter. Deket adviseerde me dat ze erg goed was en dat was een erg goede raad. Dank U.
:08:

Een jonge meid, blijkt 18 te zijn. Ik schatte ze ouder ca 22 maar m'n leeftijdsinschattingen zijn voor geen meter waard.  ;D


Presales:

Duurde niet lang, want wou echt met haar gaan. Ze wenkte me, legde haar slanke mooie benen over me heen zodat ik niet meer kon weglopen en zette haar charmes in ttz de inkijk op die prachtige borsten: zacht en naturel, een kleine C for sure. I wordt er weer helemaal gek van als ik ze weer voor me zie op m'n geestesoog.  :censored


Sessie:

Melanie is een kussertje, het is GFE begonnen en er werd een stoeipartij van gemaakt. Ze wist mee te doen in wat ik graag had en liet haar borsten over m'n lichaam glijden. :censored Ik nam ze vast, zoog er aan, verkende haar mooie lichtbruine lijf. Ook tijdens de daad liet ik die niet met rust en konden m'n ogen niet genoeg krijgen van die pracht van een meid die ze is. Na het klaarkomen samen wat gelegen en ze kon ze nog steeds erg geil krijgen. Was het een uur, ik kon nog eens klaar komen met gemak bij Melanie. Zo goed was ze. Zo lekker: een droom van een babe, een van de types waar ik op geil. :dance2 :showtits1 :tietjes

 
Afsluiten:

Ik was voldaan maar verdomme had ik meer geld in die portemonnee op regime, ik kon wel een uur, 2 uur bij dat dametje doorbrengen. Het was echter maar een half uurtje en 50€ werd overhandigd.


Score: ****

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie