Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

MELANIE (Bulgaarse)

<< < (2/3) > >>

Sjeufke:
Melanie 19 november.

Als ik mijn gezicht laat zien in de bar is er meteen oogcontact met Melanie. Reeds drie keer mee gekamerd. In de basis een girl next door, maar de gedachte dat ze pas 18 is (bijna 19), een leuk lijf met misschien wat babyvet, knuffeldier pur sang en ook nog eens een die uitstekend tongzoent. Dat maakt Melanie voor mij één van dames waarbij ik met regelmaat op herhaling ga in Lemiers.
Evenals Carmen(1) is Melanie 'opgevoed' door een welbekende ijsbeer uit West-Vlaanderen. Ja,...... je verwacht het niet, maar zelfs die (west)Vlamingen hebben zo hun kwaliteiten.

De presales zijn qua tijd met 15-20 minuten op een van de sofatjes ruim voldoende te noemen. Inhoudelijk.....vol overgave zoenen en knuffels. Melanie was het eerste snoepje van de deze dag. Veel meer natte lebbers waren ook niet nodig om met een compleet op sterkte zijnde yoghurtbus richting kamer te wandelen.

TZ en duizenden huggies alvorens de yoghurtbus onderhanden wordt genomen. Blasen is dik oké, de appeltjes werden niet vergeten. Wippen in missio en in cowboy reverse (deze keer) het vangnet volgeschoten.
Neuken is voor mij alleen voor het 'fertig kommen', tenzij een uitstekende FT gewaarborgd is. Melanie biedt het aan, maar ik ben niet nog niet overtuigd. Bij Crystal, Sascha, Delia, Anna, Carmen(2) zonder terughoudendheid. Allemaal dames met veel ervaring. Alle Ft's waren uitstekend en tot de laatst druppel.
Neemt niet weg dat Melanie groeit in deze job! Een lekker ding, vrolijk en vooral goede service! HHG: selbstverständlich.


Vazkor:
Melanie (SS)
Bij deze recensie

 
Bijzonderheden

Bulgaars Gypsie type. Ze kende me nog van vorige keer en ik, kwam haar al gedurende de dag tegen op de trappen. Ze herkende me eerder dan ik haar. Later zag ik ze op de schoot van een rakker. Ik zwaaide en tot mijn verrassing werd ik plots door haar ingehaald op mijn weg uit de bar. Was ze dan niet aan het presalen met die rakker? Ze ging er nog iets tegen zeggen tegen die gast en ze ging met me weg naar boven. Er werd een sleutel gehaald. IK vond het enigszins bizar: die arme rakker zomaar achterlaten! :017:
 
 
Presales
 
Geen. Pardoes de sleutel gehaald, ze wist wat ik wilde. Op de trappen vroeg ze hoeveel ik al gekamerd had. Tweemaal zei ik. Ze keek verbaasd. :017:
 
 
Kamer
 
De Rozige kamer nr. 7 op de bovenverdieping met klein bed in de hoek en douche, hier had ik nog een sessie met de Litouwse Anna toen ze hier nog werkte en met Carmen 2 eerder dit jaar. Muziek was aan maar niet zo storend, Melanie gaf service die goed genoeg is om het te vergeten. Na de sessie met Carmen 2 had ik m'n vel er bijna afgebrand aan die douche hier omdat ik het in m'n nervositeit op het heetst had gezet. :o :o :o  Aï aï! Dus met rust gelaten en beneden gedoucht na afloop.
 
 
Sessie

Ze wist wat ik wilde en wat ze deed, dat deed ze nog beter dan vorige keer. Top-dame met zeer goede service in deze. Na het voorspel ook zeer goede seks. Ze was even sceptisch of ik nog wel zou kunnen klaar komen. Ik had niet gezegd dat zij de vierde en laatste was vorige keer. Niet meer kunnen klaarkomen op het late uur van 23u20+ ? Weet je wat, het ging zelfs veel te snel! :o  Ik kwam al na nog geen 5 minuten. Weeral verbazing van haar...en van mij. Ik kan er geen vinger op leggen op die snelheid, soms gaat het erg snel, soms net goed, dan gaat het helemaal niet hoe goed ze ook zijn (Adelina in PSR). Moet nog eens zoeken hoe je dat kan onderbreken zonder het risico te hebben dat het niet meer lukt nadat je verandert van stand of het spel even onderbreekt. Misschien ben ik nog te vaak gefixeerd om dat orgasme an sich te verkrijgen.
 
Na de daad: Finish & Go. Jammer dit, ze bleef toch de tijd vol maken op mijn vraag en nadat ze weer haar sexy werkkleding had aan getrokken, keken we nog een Bulgaars nummertje dat ze vertaalde.
 
Tweemaal klaarkomen al is het met de hand? 50€ extra betalen! We beginnen dat overal te horen. Dat maakt nog meer dat je ene orgasme in die tijd des te scherper door spijt wordt gevolgd. Maar er is altijd nog een volgende...en een volgende...welkom verslaving, heet dat op den duur.
 
 
Afsluiten
 
Finish & Go? Nope, eerst nog een Bulgaars riedeltje vertalen, meid:
Dit nummertje drijft eigenlijk de spot met die Sjeik volgens haar.
 
http://www.youtube.com/watch?v=3qAzg7Wz9L0
 
De tijd is vol, en ik liet ze weer los. Ik weet niet of ze opnieuw op de schoot van die arme rakker ging zitten nadat ze m'n 50€ heeft ontvangen. Het laatste briefje van de dag? Nee, hoor!
 
 
Aftersales
 
Kusje, zwaaien, later de vraag of ik weer heb gekamerd: ja een vierde en het ging nog. Goede service maar de Finish & Go zat me niet lekker.
 
 
Score ***1/2

deket:
Zeer plezierige meid deze Bulgaarse spontane topper

deket:
Wat kilootjes kwijt zonder het ten koste ging van haar weelderige vormen

Vazkor:
Melanie (SixSens) - Making her service great again
Bij deze recensie
 
Ja, je begint door je titels te geraken inspiratiegewijs zodra je Trump's leuzes moet gaan gebruiken...O wee... :o

 
Waar ik ze ontmoette
 
Overal waar ik ze tegen het lijf liep, liet ze de gelegenheid niet voorbijgaan om deze spreuk een letterlijke betekenis te schenken en dat al vanaf binnenkomst. Na elke wellness, elke keer dat ik naar boven ging, naar beneden, van kamer kwam, naar de kamer ging (autch, ik beloofde met 'later'...) hield ze me staande. Ze wou absoluut en verwonderde of er wat fout was van vorige keer. Ik zei haar dan ook dat het vorige keer te snel gedaan was: fuck & go. Ze deed wat ik graag had goed, maar klaar gekomen is klaargekomen. Deze keer zou de kamertijd moeten worden vol gemaakt.  C:-)
 
 
Bijzonderheden
 
Ze ziet er nog altijd een mooi gypsiemeisje uit en ze is er op vooruit gegaan, wat slanker.
 
 
Presales
 
Haar ogen smeekten de ganse dag om een kamer. Ik heb dan maar toegegeven. Ze had misschien wat speciaal in gedachten? Een verbetering van de vorige maal misschien? Ik kon dat alleen te weten komen door haar de sleutel te laten halen. Zo werd zij de enige van de smeeksters en jaagsters die een kans kreeg die dag. Haar benaderingswijze was nooit arrogant maar zacht.
 :happy
 

Kamer
 
Ik liet haar een sleutel voor een kamer boven halen en ze nam die van nr. 6 mee, niet ver van m'n eerdere kamer af. 6 en 5 worden wel eens samen getrokken in de lotto maar toch...
 
In de kamer kon de muziek en het licht geregeld worden. Hier herinner ik me dat Melanie de spiegel gebruikte aan de wand naast het bed.  :pica22
 
 
Sessie
 
Ik weet niet waar beginnen maar niet alle mindgames en fantasiespellekes leg ik uit, wie denkt te weten, ik hou zulks privé. Zo is bijna de ganse sessie niet zomaar met een pen te beschrijven. Het was enorm goed, ze wist het een en ander op een nieuw hoogtepunt te brengen. Ze kende me goed en wist wat te doen om me gek van haar te maken. Dit heeft goed wat tijd gevuld. Ze spreekt me toe met een zachte lieve verleidelijke stem zoals Cindy eerder maar wist het nog beter te brengen.
 
De seks was weer erg goed, nog beter dan vorige keer: zij was on top en bereed me traag. Ze liet me lang genietend klaar komen. We hadden nog een 5 tal minuten over en toen gingen we ons douchen op het gemak.
 
Dit meisje heeft heel goed haar best gedaan en hoort voor mij weer bij de top. She made her service levels great again! Ze vroeg nog met hoeveel dames ik al was geweest voor we aan de seks begonnen en ik zei 3. Dat een derde orgasme geen probleem zou zijn. Ze keek sceptisch bij maar het is me dus gelukt.
 
 
Opruimen en afsluiten
 
We douchten ons en ruimden de kamer op terwijl we wat napraten. Aan de lockers haar geld gegeven en kreeg een omhelzing en kus terug.
 
 
Conclusies en score
 
Met herhalingen wordt het natuurlijk moeilijk iets nieuws te schrijven. Ik kan het houden met te zeggen dat Melanie zeker een aanrader is. Misschien spendeer ik nog een uurtje met haar, ze is het zeker waard.
 

Score: 8,0 / 10
Fantasie-score *****

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie