Auteur Topic: Milena (Roe)  (gelezen 10735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Milena (Roe)
« Gepost op: 11 augustus 2016, 22:03:05 »
[box title=MILENA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Milena (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2016, 08:52:09 »
Gisteren heb ik in YY gekamerd met Milena.

Het liep langzaam maar zeker tegen het einde van mijn clubbezoek aan en mijn gedachten dwaalden langzaam maar zeker af naar een jonge, Vlaamse meid die in het verre Haspengouw op me aan het wachten was.

Kleine Piet had het echter in zijn hoofd gehaald toch nog eens in YY te neuken, 1 kamergang op een bezoek van om en bij de 9u was immers toch maar wat magertjes en zo zou dus ook geschieden.

Prio was deze keer niet een gevarieerde GFE, nee, kleine Piet wou gewoon een bloedmooie meid, waarmee hij een lekker potje kon neuken.

Die meid is Roemeense Milena geworden: een blond schatje van 22 lentes met een engelengezichtje, blauw-groene ogen, een leuke B-cup en een volle, maar strakke en hemels gevormde poep. Enkele leuke tattoos maakten het plaatje af;

De presales waren leuk, maar kort. Maakte mij niet uit: er moest geneukt worden.

De kamergang: wel, ik heb gekregen wat ik wou. Milena tongzoende niet en de pijpbeurt was maar gemiddeld, maar ik mocht tijdens het pijpen gelukkig overvloedig met Milena haar steektietjes en zalige kont spelen, waardoor kleine Piet toch probleemloos op oorlogssterkte kwam. Neuken in 3 standjes was vervolgens heel leuk. Geen remmingen, gewoon samen lekker rollebollen (weliswaar nog steeds zonder zoenen).

Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens hondjes en heb de kamer tevreden verlaten. Ik had immers gekregen wat ik wou: lekker neuken met een mooie, jonge meid.

Herhalingsgevaar? Nee, dat niet. Dit was zo'n meid om 1 keer te neuken en dan op te gaan naar de volgende 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Milena (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2016, 20:16:34 »
Vandaag ook aanwezig. En ik had er bijna mee gekamerd. Tot ik besefte dat ik er al mee geweest was en dit dus een herhaling zou zijn geweest :-\ ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum