Auteur Topic: JENNY  (gelezen 29625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Gepost op: 12 augustus 2016, 00:29:55 »
Deze meid heb ik begin 2013 leren kennen in Total Club Osnabrück, toen nog onder de naam Jennifer. Zij was de enige dame die dag waarmee ik 2 leuke sessies had. Met haar nichtje Kitty had ik een zeer slechte ervaring en ook met de zeer mooie Bulgaarse Nina. Als laatste dame van de dag had ik Cosmina http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20483.msg79823.html#msg79823 Ze was toen net in Duitsland en sprak geen woord Duits of Engels. Met haar meegedaan aan een gangbang wat niet mijn ding is. Na deze teleurstellende dag ben ik heel lang niet meer in deze club geweest en ging ik alleen maar naar Pauschalclub B/D/M.

Jenny heeft overigens ook nog een tijdje in La Vita Wallenhorst gewerkt. Nu werkt ze al geruime tijd in LoveToxic. Toen ik haar leerde kennen in Osnabrück had ze nog naturelle borsten. Inmiddels heeft ze siliconen. Op de foto's staan ze haar niet verkeerd. Ook de piercing tussen haar borsten had ze destijds niet. Ziet er wel spannend uit. Binnenkort heb ik plannen om naar LoveToxic te gaan en zal dan zeker een kamer doen met Jenny.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 21:37:05 »
Jenny had overigens een erg kinky outfit aan. Een wetlook minirokje met een wetlook topje en ook in haar panty's zat wetlook verwerkt. Haar kont en siliconen tieten kwamen hier goed in uit. Met Jenny heb ik een leuk gesprek gehad en ik vertelde haar dat ik haar nog ken van Totalclub Osnabrück. Helaas herkende ze mij niet meer, maar ja, ik had haar ook maar 1 keer gezien en dat was zo'n 3,5 jaar geleden. Na een behoorlijke tijd met haar bij geklets te hebben, begon er opeens een striptease act van Sindia. Sindia bleek overigens het zusje van Jenny te zijn. Ze gaf een leuk showtje en na de show was het ineens tijd voor de gangbang. Jenny vroeg of ik mee wilde doen, maar ik zei haar dat dat niet mijn ding was. Zij moest wel meedoen, maar zei dat we daarna een kamer zouden gaan doen. Ongeveer een half uur later kwam ze weer terug en heb ik nog kort even een gesprek met haar gehad. Daarna zijn we naar een kamer gegaan, waar ze me een blowjob gaf met condoom. Dit gaf ze vooraf al aan en ik had op de website al gezien dat ze alleen pijpt met condoom. Als een dame me het vooraf verteld en ik ga met haar naar een kamer, dan heb ik daar geen problemen mee. Dan heb ik vooraf dus de keus gehad of ik wel of niet wil. Ondanks het condoom gaf Jenny een goede blowjob. Na een tijdje stelde ik voor om in 69 te gaan liggen. Dit hebben we een behoorlijke tijd volgehouden, waarbij Jenny af en toe een teken gaf van genot, telkens wanneer ik haar gevoelige plekje vond. Ze heeft geen orgasme gehad. Na een tijdje stelde ze voor om te neuken. Ik wilde haar graag in doggie nemen, zodat ik mooi uitzicht had op haar mooie grote kont. Op die manier kon ik ook heerlijk spelen met haar billen. Ik nam haar een tijdje in deze positie en voelde dat er een orgasme op komst was, totdat het gordijn open ging en een dame en een andere beer om de hoek kwamen kijken. Dit heb ik toch liever niet. Gelukkig gingen ze gauw weer weg en kon ik me weer concentreren op die heerlijk kont van Jenny. Na een tijdje voelde ik weer een orgasme opkomen en dit keer waren er geen gluurders. Intens kwam ik in haar klaar. Jenny heeft me vervolgens schoongemaakt en we hebben nog even 2 minuten op het bed gelegen.
Wat overigens wel jammer aan Jenny is, is dat ze (nog) veel littekens op haar borsten heeft door de siliconen. En ze draagt erg veel make-up. Let overigens ook op de piercing die ze tussen haar borsten heeft. Ziet er ook kinky uit.

Naam: Jenny (ex Jennifer Totalclub en Partytreff Lavita)
Nationaliteit/Taal: Hongaarse/ Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart met blonde lokken
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
Service: PMC, NMC, 69
Presales: 8
Aftersales: 7
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2016, 12:56:07 »
De eerste ronde was met Jenny. Vanuit eerdere berichten op het forum en vanuit haar setcard wist ik al dat ze alleen pmc doet. OK, dat weze dan zo. Die lekkere grote tieten wilde ik toch wel even hebben. Blasen was hoe dan ook OK, en toen ik haar tieten streelde werden haar tepels meteen lekker stijf. En toen ze daarmee zacht-verleidelijk over mijn lijf streelde wist ik al dat het niet lang zou duren. Ik was van plan enkele standjes te doen, maar ik kwam al heel snel klaar in het eerste standje: cowgirl, waarbij vooral die stevige grote voor mijn ogen en in mijn handen deinende borsten het ‘em deden.

Jenny is best een leuke meid, waarbij haar grote sili tieten haar meest in het oog springende assets zijn. Haar figuurtje is OK, zeg maar het leukere buurmeisje.

De seks kwam imho niet voorbij de ietwat betere afwerkseks.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2016, 00:28:07 »
Uit het algemene Love Toxic topic:

Omdat er meerdere gasten al vertrokken of vermoeid waren kwam ik op het bed weer met meerder dames terecht. Nieves die naast me lag en met wiens borsten ik kon spelen, Merlyne tussen mijn benen die zich met kleine Koosje bezig hield, Jenny die met de gast naast me bezig was, maar tussentijds haar weelderige siliconenborsten beschikbaar stelde en hier en daar met haar nagels rondging en daar kwam dan Monica ook nog eens bij wie vroeg of ik wilde muschilecken. Deze veelvoud aan aandacht kon uiteindelijk niet anders dan tot een laatste schot van de dag (of eerste van de nacht) leiden. Hierna was het dan toch tijd om me een laatste keer te douchen en me weer in straatkleding te verkleden.

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: strelen, gruppensex
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2017, 22:24:14 »
Uit het algemene LT topic:

Na een wat langere pauze mijnerzijds nam ik plaats naast Jenny. In andere clubs had ik al wel eens gespeeld met deze Hongaarse die nadrukkelijk aanwezig is, maar in Love Toxic was het er nog niet van gekomen. Een keertje voelde ze zich niet zo lekker en werkte daardoor alleen als thekendame en een andere keer was ze vrij. Wel had ze een keertje meegedaan in een rondje Gruppensex, maar alleen was ik nog niet met haar geweest in Enger en in de andere clubs was het nog Jenny 1.0 terwijl nu Jenny 2.0 nast me zat met een fors bijgewerkte voorgevel. Op de kamer eerst het verkennen van elkaars lichamen. Het was me bekend dat ze tegenwoordig alleen "mit" blast, dus daar had ik me al op ingesteld. Ze heeft echter wel een kunstige techniek km het rubbertje met haar mond zonder handen aan te brengen. De Franse verwenning was goed. Toen ze vroeg of ik wilde ficken en ze na mijn bevestiging vroeg in welke positie, verzocht ik haar om bovenop in Reiterstellung plaats te nemen, omdat ik zo het beste met haar nieuwe aanwinsten kon spelen en niet zondef resultaat, want de explosie volgde.

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2017, 20:23:04 »
Uit het algemene LT topic:

Als volgende dame besloot ik eens naast Jenny plaats te nemen. Haar eerst eens oprecht gecomplimenteerd met haar nieuwe coupe. Het lange gevlochten haar stond haar goed. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd even praktisch is (bij het verwisselen van de waxinelichtjes op tafel moest ze al goed oppassen dat ze zelf geen kaars werd), maar leuk zag het er wel uit en op de kamer had ze uiteraard een haarclip om de boel bij elkaar te houden.

Op de kamer ook nu begonnen met een Franse verwenning met rubbertje (deze dame gebruikte voorheen ook altijd al een "gummi", dus voor haar verandere er minder), waarna ik ook dit keer in missio mijn gang mocht gaan. Jenny moet het van haar riante voorgevel hebben, daar heb je een fraai uitzicht op

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #6 Gepost op: 2 april 2018, 14:21:46 »
Met deze dame in het verleden 2 sessies gedaan. De eerste keer zonder silis (2013 in Totalclub Osnabrück) en de tweede keer met silis (2016 Love Toxic). Vond haar wel één van de betere dames in Totalclub en Love Toxic en zonder silis toch mooier.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.