Auteur Topic: SIMONA (EX PT DORSTEN)  (gelezen 7633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIMONA (EX PT DORSTEN)
« Gepost op: 14 augustus 2016, 20:36:36 »
De laatste dame van vandaag zou Simona worden. Ze was aan het dansen op Roemeense muziek samen met Emma. Het bleek dat Emma vandaag jarig was en dat wilden de dames nu even vieren. Uiteraard feliciteerde ik Emma ook en de dames bleven een tijdje dansen en dronken allerlei alcoholische drankjes. Op een gegeven moment stond Simona achter de DJ tafel om een ander plaatje op te zetten. Ik vroeg of ze straks tijd had voor mij en ze antwoordde dat ze eerst wilde dansen. Dat dansen duurde zeker een half uur en ook andere beren hadden interesse in haar. Ze gaf aan hen aan dat ik de eerste zou zijn. Toen kwam er een groep Turken binnen. De een nog vadsiger dan de ander. Echt een stel ongure types bij elkaar. Simona is op een gegeven moment stiekem met de meest vette en vadsigste Turk er vandoor gegaan. Ze zijn naar bove gegaan naar een open ruimte en daar had ze veel plezier blijkbaar om deze zeekoe het aangenaam te maken. Ik kon er nog geen 5 seconden naar kijk, brrrr.....
Toch wilde ik graag een kamer met haar, want ze ziet er optisch erg leuk uit. Toen ze later weer terug kwam, vroeg ik of het nu mijn beurt was. Ze wilde weer eerst even dansen en begon me daarbij uitdagend te teasen. Daarna ging ze weer bij de groep Turkse zeekoeien zitten, om verolgens weer met zo'n vadsige vent aan de haal te gaan. Toen had ik er genoeg van. Van haar maar ook de hele club.

Naam : Simona
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PMC, NMC
Cijfer: 2/10

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]
[attachimg=20]
[attachimg=21]
[attachimg=22]
[attachimg=23]
[attachimg=24]
[attachimg=25]
[attachimg=26]
[attachimg=27]
[attachimg=28]
[attachimg=29]
[attachimg=30]
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2016, 20:47:20 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.