Forum > EINDHOVEN

Baekelandplein, k.nr?, Vanessa

(1/1)

Balthasar:
Na het fiasco in Kaarst trok ik met het buikje rond, maar met een volle zak huiswaarts. Dat zinde mij niet. Ik besloot onderweg eens te stoppen in Eindhoven. Wel bepaald het Baekelandplein.

Dit plein is ooit ingericht in Eindhoven om een einde te maken aan de beruchte Edisonstraat. Vroeger had je hier ramen midden in de woonwijk, gewoon tussen de woonhuizen door. Er liepen ook tippelaarsters rond. Menig tippelaarster werd afgewerkt in een van de voortuintjes van deze volksbuurt.

Die tijden zijn voorbij. De tippelaarsters kregen eerst een tippelzone achter station Beukenlaan, waarna ze kennelijk verdwenen zijn. De ramen in de Edisonstraat werden gesloten en vervangen door een plein met raamprostitutie. Dit plein is dagelijks geopend tussen 8 uur 's ochtends en 2 uur 's nachts. Er zijn 25 ramen met elk plek voor 2 dames. In totaal dus werkgelegenheid voor 50 dames.

Die 50 dames zitten er nooit. Ook het Baekelandplein heeft stevig te lijden van concurrentie via internet, daarnaast liggen saunaclubs op een uurtje rijden vanaf hier, evenals bijvoorbeeld de Vulkanstrasse. De kans om gezien te worden is daar ook stukken kleiner. Dit Baekelandplein is namelijk relatief open. Vanaf de straat kun je al zien wie er rondlopen. Ook waarvoor ze komen, want behalve ramen is er niets te doen. De directe omgeving wordt geterroriseerd door hipsters.

Enfin, ik kwam om mijn zak te legen. Ik telde ongeveer 20 dames, wat voor het Baekelandplein voor overdag een prima bezetting is. Een aantal dames zagen er ook wel leuk uit, maar... de meeste dames hadden het maar wat druk met het volgen van soaps of zaten er maar wat ongeïnteresseerd bij. 1e rondje: geen geschikte kandidaat gevonden. Daarna bij het 2e rondje maar wat gevraagd naar pzc, want dat vind ik wel een vereiste. Dat viel allemaal niet zo mee.

Uiteindelijk kwam ik noodgedwongen uit bij de Hongaarse Vanessa. Zag er leuk uit, en voor 30 extra wilde ze wel zonder rubber aan mijn stengel zuigen. Dat deed ze best wel aardig, maar ze was er wel op uit om steeds zo snel mogelijk over te schakelen naar neuken. Afgesproken zij on top, maar dat ging in een dusdanig tempo dat ik daar nu nog zou liggen.

Zelf dus maar de turbo erop gezet en haar in stevig tempo "afgeneukt". Rubber volgespoten, mezelf opgefrist en maar weer vertrokken.

Al met al geen geslaagde dag, maar ook dat hoort erbij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie