Auteur Topic: MICHELLE 3  (gelezen 54393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Gepost op: 16 augustus 2016, 12:58:09 »
Michelle - Blonde Schönheit

28 Jahre jung, blond, 166 cm groß, 55 kg leicht, grün-blaue Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Michelle spricht Englisch, Deutsch und Italienisch.


[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2018, 18:07:24 »
Michelle (Babylon) - het wordt beter
Bij deze recensie
 

DVP-Cataloog:


#KarpatischeBerggeit
 
 
Bijzonderheden
 

Ik moet zeggen dat ik redelijk goed kan opschieten met deze dame. Ze weet me goed te bespelen. Met tijd kan ik er ook beter mee converseren. Converseren (met de dames) over koetjes, kalfjes en wat al niet is niet mijn sterkste punt. Met een aantal lukt dat beter dan met andere dames. Met Michelle gaat een en ander beter. Ze weet hoe te domineren. Dit is mijn tweede kamergang met Michelle.
 
 
Presales
 
De presales waren eerder kort, we wisten wat we hadden aan elkaar.
 
 
Kamer 4
 
Hier beschrijf ik ze maar verder niet. Dit is een van de 2 gedeelde kamers in de bovenverdieping. Het is een mooie kamer maar wat fris. Een belangrijk nadeel is het gebrek aan privacy omdat deze kamer onderdeel uitmaakt van een groter geheel met een andere kamer (nr. 5?) daartegenover. Jammer want het is toch een van de mooiste van de club.
 
 
Voorspel & Sex
 

Ik zou al bijna in herhaling beginnen vallen. Er komen nog 7 kamergangen na deze en ik zou veel dezelfde zinnen kunnen neerpennen gezien ze allemaal gelijkaardig waren. Michelle lijkt me nog beter te kunnen inschatten dan ik heb verwacht en dat voor een tweede keer. Ze is een vriendin van Karla en die 2 hadden blijkbaar veel te bespreken. Ik heb hier niet het communicatieprobleem als met haar vriendin. Misschien moet ik haar vriendin weer een kans geven. Michelle was betrokken in het seksspelletje en er is geen afstandelijkheid of gespeeldheid te ontdekken. Dit betekent ofwel dat ze er zelf enorm van kan genieten, ofwel kan ze beter toneelspelen dan de rest. Gezien ze een Roemse is, valt dat tweede nooit geheel uit te sluiten.
 
De seks verliep een stuk beter dan in Augustus en ik kwam heerlijk klaar. Ik kan alleen maar positief zijn over haar service. Dit kan wel eens nog beter worden.
 
We streelden en speelde nog na.
 
 
Afsluiten
 
We sloten rustig af, geen haast en de beloning werd haar overhandigd in een briefje van 50.
 
 
Aftersales
 
We passeerden elkaar vaak en ze vroeg steeds of alles ok was. We spraken af voor een volgende rond op m'n verjaardag...als ik het hier vier.
 
 
Fazit en Score
 

Deze zuster is best aardig en weet haar job goed uit te oefenen. De wellnesskuur die ik van haar heb gekregen werkte verkwikkend op mijn libido en ze maakte reeds mijn dag toen alles eigenlijk moest beginnen. Ze verwende me tot in de puntjes.
 
Een welverdiende 8,5 / 10


Afsluitende video

« Laatst bewerkt op: 24 januari 2018, 18:21:31 door Vazkor »
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3 (100% Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2018, 21:40:50 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2018, 13:39:40 »
Michelle (Babylon)- de nogo room
Bij deze recensie
 
 
DVP-Cataloog
 
#PoolseDieEigenlijkRoemeenseIs ;)
 
 
Bijzonderheden

We kennen elkaar al wat beter, dit vertaalde zich in het feit dat we al wat beter op elkaar afgestemd zijn ware de condities beter geweest. Ze draagt haar haren graag in een staartje, kijkt je recht aan met een twinkeling van vrolijkheid in de ogen. Blond, normaal gebouwd.
 
 
Presales
 
In de 'wachtzaal' (dank om de vergelijking te maken, Blauwe beer, is perfect) achterin de barruimte zag ik ze zitten en ik ging erbij op haar wenken. We praatten wat bij en gingen vervolgens op kamer.
 
 
Kamer
 
De 2 boven: donker, warm, nauwelijks verlichting, de buren hoor je dus geen compleet afgesloten kamer, gewoon een nogo room. Ik had beter rechtsomkeer gemaakt en snel gezegd dat ik een andere kamer wilde.
 
 
Voorspel & Sex

Ze deed alles goed maar ik ben snel, tè snel gestoord door teveel lawaai van buiten de kamer. Dan lukt niks meer goed. Het voorspel, de seks (zei boven, dan heel vaak doggy) waren allen ok maar het lukte me net niet. Masturberend klaar gekomen terwijl ze me verder opgeilde. Hier zat gewoon veel meer in maar het kwam er niet uit en het werd een matige sessie, meer door omstandigheden.
 
 
Afsluiten
 
Rustig afgeruimd en aan de lockers 50€ gegeven. Ik verwijt Michelle niks, ze deed haar best, ik zal echt weer meer op mijn strepen moeten staan en om een kamer beneden te vragen en er wachten tot er daar eentje vrij is mocht blijken dat enkel de kamers 2, 5 of 6 beschikbaar zijn. Dit geldt ook voor de kamers op het gelijkvloers van zodra de chef ter plaatse het nodig vindt het volume te verhogen.
 
 
Aftersales
 
Ze kwam nog vaak bij me vroeg of ik het naar m'n zin had, een afscheidskus bij vertrek was m'n deel. Ze blijft me correct behandelen.
 
 
Fazit en Score

Het moet gezegd: ik ben iemand die vaak van afwisseling houdt en hoe goed ze ook is, ik wil al vaker met andere dames op kamer tot ik weer mijn vaste waarde die ze begint te vormen, wil beetpakken. Vorige keer was het enorm goed, nu was de sessie minder ondanks haar mooie service.
 
Score: 7,5 / 10
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2019, 14:03:41 »
MICHELLE (Babylon) - De mooie laatste sessie van 2018  :039:
Bij deze recensie


Uiterlijk

Al vaak uitgelegd dat de Poolse Roemeens is en ze ziet er meer 'gewoon' en girl next door uit dan de rest.


Karakterschets

Niettemin is dit een dame die me al kent en ze bleef steeds vriendelijk vandaag (maar is dat niet altijd, zoals ik al meemaakte). Gelukkig pushte ze dit keer niet.


Presales

We hadden al eerder in de dag bijgepraat en later op het einde heb ik ze aangeklampt voor een laatste sessie van het jaar mits de andere 2 me een raadsel waren.


Kamer

18 op gelijkvloers! Gelukkig was de volume van de muziek niet meer zo luid want Eddy vertrok en de Schlagerplaylist was keurig opgeborgen.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Krachtige laatste sessie van een half uur waarbij nog eens voor de laatste keer alles uit de kast werd gehaald.

2) Duur:
Half uur, langer kon ook niet want het was al 15 over 12.

3) Voorspel:
Een uitstekend voorspel, ook Michelle heeft de VR geprobeerd en al wist ze toch al hoe ze me goed geil kon krijgen, ik wou het haar niet onthouden. Body-to-body was erg goed en ze was heel speels die keer.

4) Seks en naspel:
Uitstekende lange seks met een explosief en lang laatste vuurwerk tot gevolg. We praatten nog wat na over de feestdagen en wat de plannen waren.

5) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie, erg goede klik cfr Adelina.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Zeer hoog en complete betrokkenheid in het spel.


Afhandeling en betaling

50€ voor half uur.


Aftersales

Geen, het was tijd.


Fazit en Score beleving

De dame is een zekerheid en verdiend zeker een herhaling in 2019. Ze heeft min of meer de dag gered van een verlagende trend in de ervaring van de kamerbelevingen, zoals de scores net lieten zien waardoor ik toch complete schoonheid het jaar kon afsluiten.

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2019, 14:12:52 door Vazkor »
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2019, 18:56:00 »
MICHELLE (Babylon) - Een flink overschaduwde sessie
Bij deze recensie


Presales

Ik vind soms dat de dame teveel aandringt en veronderstelt dat als je al met haar bent gegaan dit steeds bij elk bezoek opnieuw moet gebeuren. Dat moet ik eens aanpakken. De tijd voor de kamer en erna is relaxter en we kunnen een praatje maken zonder dat ze me dwingt nu te gaan maar zegt 'okay later' en komt terug. Ik ben bij haar gaan zitten toen ze me wenkte nadat Melissa me vertelde dat ze op een klant wachtte. We bleven wat zitten praten en gingen dan op kamer.


Kamer

15 op gelijkvloers. Het was voor mij ok gezien de muziek niet overdreven luid stond en alles rustig was. Een raam liet het daglicht binnen dus voldoende verlicht.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een sessie zoals altijd met Michelle die begrijpt wat ik allemaal leuk vind, het is al de zoveelste sessie.

2) Duur:
Half uur tops

3) Voorspel:
Lang goed voorspel, Michelle doet zeer haar best me te behagen.

4) Seks en naspel:
Moeizaam want door zowel de vermoeidheid deels door ziekte, de overweldiging van de sessie met de vorige dame in SS, Melissa die in m'n hoofd speelde,...maakte dat ik maar niet kon kome, het lukte gewoon net niet deze keer. Vorige keer in December was ze de zeer goede afsluiter van 2018, nu was ze de dame met de pech met haar sessie tussen 2 zeer goede dames in te zitten. Het lukte nipt met de hand klaar te komen. En dan fantaseerde ik tijdens seks in doggy over een compleet andere dame dan mijn DVP omdat het dan niet lukt. Dat is een beetje gek, dan kan je thuis ook gewoon 'op manueel' aan je trekken komen, met fantaseren? Ik zweette enorm en dan lukt het zelfs nog minder omdat je je teveel op het willen klaarkomen focust.

5) Communicatie en klik:
Goed, steeds beter, alleen die opdringerigheid soms.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Daar is niks mis mee, Michelle doet alles zeer goed.

7) Extra vermeldingen:
Zoals gezegd, zonder de vorige clubdag was het wellicht beter gelukt. Deze clubdag volgt de trend van de vorige met een moeilijke eerste keer en een vlotte tweede keer: het zal vast aan mij liggen, ik was immers nog niet compleet genezen. Ik vraag me af of antibiotica de mogelijkheid tot seksuele prestatie vermindert.


Afhandeling en betaling

50€ en een kus


Aftersales

Nog napraten later en haar overreden dat deze beer beter naar huis gaat voor die lange rit. Een dame zou niet willen dat ze haar vaste klant verliest aan een auto-ongeluk door vermoeidheid, natuurlijk...


Fazit en Score beleving

Minder als vorige keer, ook een typisch patroon hier: een keer ben ik tot haar aangetrokken en lukt het beter, de volgende keer ineens minder en dan weer goed. Nu had ze de pech dat het tussen 2 superkamers in zat dus diversifieer ik mijn score:

Belevingsscore: **1/2
Damescore: 7,5/10
Vazkorcore: 3/10 ::)
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MICHELLE 3
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2019, 20:53:57 »
Michelle Ma Belle
Zie dit verslag voor de bosuitstap

Uitleg: ZwW: Zwarte Wolf


Hoe werd Michelle ervaren
Belofte maakt veel schuld, een kamertje werd beloofd. De ZwW had wel zin in zekerheid van slagen. Ze was servicegericht en deed haar ding met de ZwW waar ze goed in was. Hij liet dit hertje wachten puur om voor zichzelf wat spanning op te houden. Al het optisch geweld in Samyaanse wouden deden de geneugten hier wat verbleken. Daartegenover staat dan dat de ervaring van het erotisch vertier meer kans van slagen heeft, zo ook bij een dame als Michelle dat de wensen van de ZwW door en door kent. Dat maakt de ZwW meer dan tevreden klaar komen na een intens goede vrijpartij en het gebruikelijke spelletje. De seks was meer dan behoorlijk zelfs na 4 afmattende kamergangen in de andere club Samya wist zij warempel nog wat wit stof aan de revolver te ontlokken. O Mirakel!  Het halve uur werd afgemaakt en dat is al beter dan wat van veel van de vorige mokkels uit Samya gezegd kan worden. Michelle Ma Belle verstaat het vak. #tophertje

Hoe zag Michelle eruit
Ze zag eruit als de vorige keer maar dan met korter haar #noextensions

Was ze vriendelijk
Ja. #Ja

Was ze servicegericht
Ja, wat profi maar 't was ok. We hebben wel een klik, moet wel met zoveelste herhaling. #goedeservice

De seks...
Een saai hertje-on-top, lekker doorwippen, traag op 't gemak, dan weer rapper en klaar. #mijnsnelsteseksverslagooit

Na de seks...
Lekker bij elkaar liggen en wat kletsen. Over clubs, samya en de laatste tijd in Babylon.  #clubtalk

Zaadjes uit het geweer halen is betalen
50€ voor half uurtje spelen en seksen. #datgaatnog

Bottom line
Een welverdiende score van 3,5 op 5 bijgesteld naar 4/5 puur omdat ik dat leuk vind.
Herhaling volgt doch niet zo snel. #allesopzijntijd

Score:****

Dank U Michelle  t4515
« Laatst bewerkt op: 15 december 2019, 21:17:11 door Vazkor »