Auteur Topic: Vicky ex FLAVIOLA Samya (Roemeense)  (gelezen 32366 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Vicky ex FLAVIOLA Samya (Roemeense)
« Gepost op: 20 augustus 2016, 15:53:36 »
[box title=FLAVIANAFLAVIOLA]
Country:             Romania
Speaks:              English, romanian
Age:                   ~20

[box title=UITERLIJK]
Length:          1.60-1.65mm
Model:            Slim
BH:                 A+ cup
Ass:                Nice
Hair:               long black
Eyes:             brown
[/box]

Others:

* Poeminent birthmark above her belly button
* Social time OK

Young slim romanian girl, 1m65, brunette with brown eyes, with a proeminent birthmarck above her belly button. She speaks correctly english and she seems to be nice. And in the room it was a good match, nothing exceptional, she gives slight french kisses only if I insist, but she let herself go in every position and she's quite active. Blowjob was a bit linear but I had good sensations.
Judging by the well-known average service in Samya, Flaviana is way above it, so I recommend her !

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
FLAVIANA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:33:00 »
oops...actually her name is FLAVIOLA, a moderator can modify the title name, please ?  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FLAVIOLA
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:35:57 »
oops...actually her name is FLAVIOLA, a moderator can modify the title name, please ?  ;D
What's in a name .... LOLA or FLUVIO .... I see what I can do for you  :lol
I also changed het length, 1.65 mm is a bit short  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
FLAVIOLA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2017, 12:12:51 »
She's still in Samya, and she's blonde now.
Much more extravert than previous year, she's well integrated in the Samya line-up. This week, I saw her more often in the bedroom than in bar, she seems to have some success...

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FLAVIA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 14 mei 2017, 20:53:22 »

Nationality / languages spoken: Romanian from Constanta / english Ok
Age: 20 years old
Face: Small GND cutie, nice
Hair: GND, uninteresting
Height: Average
Chest: Small
Silhouette / body: Nice overall. Famous birth task on belly
Tattoos - Piercings: ?
Blowjob: Yes, there she is gifted and obsessive, good sensations, it feels her desire to eat dicks(not bad at least!)  :cochon
Cunni: Yes, surprised, very reactive
Kissing: Yes, little shy ZK at first and then more and more
Other Features: From Bochum's RLD, practiced there for a week, and then i tested for her very first day in Acapulco.  C:-)
Beginner's service, i have been be the first of the day(11/05/2016) to indeed fuck her(that she seemed to like!), Previous clients confining themselves to daddy's cuddling.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FLAVIOLA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 14 mei 2017, 20:56:37 »

Nationality / languages spoken: Idem
Age: 20 or 20+1
Face: I found her superb on the 10/03, then a little less that day on 12/05
Hair: Blond now, light brown or honey (with sweeping!) before and brown originally
Height: Medium
Chest: Yes, small
Silhouette / body: Lovely
Tattoos - Piercings: None if i remember well
Blowjob: Yes, not bad but so much less mind-blowing than in her beginnings!
Cunni: No, sex a little tacky, confirmed vaginosis during action
Tieback: Yes
Other characteristics: Recurring almost exactly one year after "initiating" her, it is less interesting, inevitably.
She does the job (it's even sporty), but it now lacks "magic", folder closed.
And me, it ends up robotizing me...  :17:
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FLAVIOLA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2018, 14:33:20 »
==> Sixsens alias Vicky, great girl  :-P     
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vicky.ro
« Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2018, 09:50:58 »
Vr  22/6
Ik heb ze voor LellebeL uit het rokershok gehaald, ik had andere plannen maar voor deze vriendelijke man heb ik ze gezocht en gevonden.
Een lieve en leuke meid,   :laydown dat bleek nog eens toen ze met enkele beren mee kwam voor de verjaardagstaart.
De taart omschreef ze een  'funeral cake'.   :lol
Ze liet weten dat ze graag 'on top' staat van het forum.   

Dat doe ik dan ook graag.

Doc 

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vicky ex FLAVIOLA Samya (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 20 juli 2018, 15:21:35 »
In verlof vanaf ma 23 juli voor min 4 weken

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Vicky ex FLAVIOLA Samya (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2018, 16:35:42 »
Delicate little flower

Soms is het haast onmogelijk om een dame objectief te beoordelen. Vicky is er het schoolvoorbeeld van. Het is absoluut één van de liefste meisjes die ik ooit in een club ben tegengekomen. Het mooie, slimme, humorvolle maar tevens ook onschuldige buurmeisje dat je het liefst wil beschermen tegen de boze buitenwereld. Ondanks haar jeugdige leeftijd gezegend met een eigen blik op de wereld. Het was dan ook haar leeftijd wat mij in eerste instantie tegenhield om haar een sleutel te laten halen. Uiteindelijk mede door de hoge gun-factor mijn principes overboord gekieperd.

Gezien mijn voorliefde voor een rustige opbouw in een sessie meteen geopteerd voor minimaal een uurtje zodat we de tijd hadden. Na wat wederzijdse strelingen en oppervlakkige tongzoenen vroeg ze of ik een blowjob wilde. Ze sloeg het vak handenarbeid over en begon the little dude te pijpen. Dit bleek ze eindeloos te kunnen volhouden waarbij het jammer was dat ze geen aandacht voor kleine signalen had waardoor ze me helemaal gek had kunnen maken. De optie om het op deze wijze af te maken werd door haar geopperd. Schijnbaar is de gangbare prijs voor dit €50 in SS. Dan zou ik er eerder voor opteren er een halfuurtje aan vast te plakken.

We schakelden over op 69 en na een tijdje was het moment daar om over te gaan op de daad zelf. Ondanks het feit dat ze behoorlijk nat was kwam de gel tevoorschijn. De gebruikelijke varianten werden doorlopen waarbij ze het fysieke contact niet schuwde en de tongzoenen al wat intiemer werden. Uiteindelijk in de zijdelingse variant waarbij ze zich helemaal tegen me aan drukte tot een hoogtepunt gekomen. De resterende 10 minuten werden netjes volgemaakt met wat liefkozingen en napraten. Hierna samen gedoucht en in de kleedkamer namen we afscheid gezien het feit dat we beiden naar huis gingen.

Vicky is een scheetje en een meiske wat je zo mee naar huis zou willen nemen. De social time was super. Onze gesprekken waren niet de doorsnee die je normaal in een club hebt en ons gevoel voor humor sloot naadloos bij elkaar aan. Ondanks haar jeugdige leeftijd zit ze al bijna drie jaar in het vak. Dat zorgde ook voor een tweeledig gevoel. Puur sex-technisch beschouwd ontbreekt er nog het een en ander aan. Heeft waarschijnlijk ook te maken met haar wijze waarop ze in dit wereldje staat. Toch kan ik me voorstellen dat ze populair is bij de beren die zichzelf als Sugar Daddy zien. Ergens hoop ik dat ze snel haar doel bereikt en het p6 gebeuren achter zich kan laten.