Auteur Topic: Raisa (Roemeense)  (gelezen 6160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Raisa (Roemeense)
« Gepost op: 22 augustus 2016, 11:12:40 »


[box title=RAISA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels en Duits
Leeftijd:         27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 75A
Kontje:          lekker hard
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Erotische Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Spontaan type
+ Houdt van lol
+ Goede Service
+ Neemt de tijd voor presales
[/box]
[box title=extra info]
Zie verder
[/box]

Recensie behorende bij clubverslag 16-08-16
Op 16 augustus met de Romeense Raisa een uurtje gerollebold. Rollebollen is wel het juiste woord.
Tijdens de presales was er meteen een klik. Dat kwam voornamelijk door haar spontane karakter. Raisa zit al jaren in 'het vak' en weet precies hoe ze een date moet aanpakken. Tongzoenen tijdens de presales was geen probleem en dat deed ze ook nog eens op een zwoele wijze. Kortom Sjeuf twijfelde geen moment om  met Raisa te kameren.

Op de kamer bleek Raisa ook nog eens een knuffeldier te zijn. Een van de weinige dames die haar bos haren niet in een staart bindt tijdens het pijpen. Zo kriebelden die haren lekker over mijn lijf. Geeft toch een extra dimensie. Blasen goed. GOSP = 0,8M met zo nu en dan DT. De levensappels werden goed onderhanden genomen en ze was niet te beroerd om ook nog een straatje verder te gaan met haar tong en vinger(s). Ze smeerde de hele handel in met olie en begon aan een erotische massage. Dat deed ze voortreffelijk. Ze deed niet onder voor Delia in Sixsens waar ik tijdens mijn laatste bezoek een gelijke ervaring mee had.
Ik moest een paar keer de rem er op gooien. Afwisselend knuffelen/TZ en erotisch masseren. Tussendoor een flinke befbeurt gegeven, waarbij ze goed mee deed. Niet aan neuken toegekomen. Uiteindelijk ben ik tijdens de massage ontploft. Eens een keer wat anders.

Herhalingsgevaar 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke