Auteur Topic: GINA (Bul) vh Sonja SS  (gelezen 143145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #105 Gepost op: 6 december 2017, 20:02:43 »
Hallo Rakkers!
Ist Sie zurück? Auf der AWL ist Sie wieder gelistet. Nicht mein Typ aber ich kenne einige die sich jetzt demnächst auf den Weg nach Elsdorf machen werden.
Veel plezier.

vanKees
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #106 Gepost op: 20 januari 2018, 12:51:56 »
Hallo Rakkers!
Ist Sie zurück? Auf der AWL ist Sie wieder gelistet. Nicht mein Typ aber ich kenne einige die sich jetzt demnächst auf den Weg nach Elsdorf machen werden.
Veel plezier.

vanKees

Nee , de AWL is al de hele maand januari onjuist, want Gina is dit jaar nog niet in Babylon geweest en zij zal er volgens haar schrijven ook niet meer naar toe gaan.
Of zij ooit elders weer opduikt en start... wie zal het zeggen, maar volgens haar voorlopig niet.
Zij gaat liever haar hobby verder ontwikkelen en met paaldansen proberen om in haar levensonderhoud te voorzien.

  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #107 Gepost op: 24 januari 2018, 18:03:15 »
Gina (Babylon) - de 70ste kamergang  :pica
Bij deze recensie
 
 
DVP-Cataloog: #paaldansboskonijntje


[attachimg=1]
 
 
Bijzonderheden
 

Het heeft lang mogen duren eer ik deze dame eens mocht kameren. Steeds hingen 2 bepaalde beren om haar heen. Beide heerschappen waren er niet en zij wel. De kust was vrij...
 
Gina is volleerd paaldanseres, zo blijkt uit haar kunstjes aan de danspaal dat voor veel bekijks zorgt. IK heb er van verschillende genoten. Ze heeft een mooi bruin zacht velletje en uitstekende oortjes. Ze was een vrolijke meid maar niet dusdanig als Julia. Ik nam Vrijdag de gelegenheid waar haar te strikken toen ze met een klant ging en we spraken af voor een kamergang. Toen ze terug was gingen we ons apart zetten.
 
 
Presales
 

Kort, wat gepalaverd over wat ik graag had op kamer en daarop naar boven getogen.
 
 
Kamer
 
Kamer 3, deze is geen goede keuze en werd later nog eens gemaakt met Julia. Ik hou niet van deze kamer: een te donker en te klein hok. Gaan ze dat later eens herwerken, die kamers in de bovenverdieping? Behalve nr. 1 zijn het niet de beste kamers die ze daar hebben.
 
Kamerscore voor kamer 3: is nauwelijks 2 sterren waard!
 
 
Voorspel & Sex
 

Ik legde nog verder uit wat ik graag had waarop ze daarop inspeelde. Zeker dat een tweede keer beter zou worden met haar, het is zo'n dame bij wie het alleen beter kan worden. Nu was het allemaal wat onwennig maar ze deed het verleiden niet onverdienstelijk. De seks was behoorlijk onstuiming en ze draait en kronkelt met haar lichaam. Wat een mooi lijfje en zo zacht!
 
Op communicatief niveau kon een en ander beter. Ik had wel begrepen dat ze naar andere oorden zou gaan bij de buren in Nederland, m.a.w. een regsitratievluchtelinge. We zullen zien hoelang ze dat zal blijven.
 
Er was nog wat tijd over na de seks t.t.z. de helft van de kamertijd om wat na te praten en een muziekje op te zetten van Bulgaarse origine. De klik met haar was best goed te noemen.
 
 
Afsluiten
 
We sloten rustig af en gingen naar beneden. In de lockers overhandigde ik haar de 50€ waarvan ik dacht dat die de laatste was. Ik ging de volgende dag nog blijven en er nog zo 4 wegschenken. Wist ik veel dat ik zo verslaafd was aan dit soort wellnesskuren. Zuster Gina gaf anders wel genoeg voldoening voor een afsluiter.
 
 
Aftersales
 
Geen. Merkwaardig was dat een dame in de wellness die ik nooit aansprak me ineens meldde dat Gina gearriveerd was alsof ze mijn vaste dame was. Later verscheen ze in de wellness en begroette ze me.
 
 
Fazit en Score
 

Ik ben best tevreden van haar service en ik ben zeker dat het later nog beter zou worden mocht ik de kans krijgen haar terug tegen te komen. We'll see!
 
Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2018, 18:20:18 door Vazkor »
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SUNY (Bulg.)
« Reactie #108 Gepost op: 11 augustus 2018, 14:46:37 »
Sollte mit Suny eine uns wohlbekannte TOPP-Frau wieder in den
Sündenpfuhl 'verirrt' haben?
Dieser Body, dieses Gesicht, (mein Kumpel war diese Woche da und schwärmte
von ihrer Performance an der Stange) kommt mir soooo bekannt vor.
Ist es etwa G...?

vanKees
  
  

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #109 Gepost op: 12 augustus 2018, 07:50:04 »
Gina is terug in Babylon .
Dat beloofd voor vlgd week om ze weer te zien kronkelen rond die paal .
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #110 Gepost op: 16 augustus 2018, 13:17:25 »
'Sunny' staat nu weer onder haar bekende naam 'GINA' op de AWL van Bab.
We passen het maar weer aan.
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #111 Gepost op: 16 augustus 2018, 19:33:26 »
Eieren of joeng, zei mijn oma destijds ... dames veranderen normaal meer van slip dan van naam, bij Gina Lola is het net andersom  :lol :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #112 Gepost op: 22 augustus 2018, 23:06:16 »
Gina zat aan dezelfde tafel te eten als Partycrasher en ik begon een gesprek met haar. Na het eten hebben we het gesprek buiten voortgezet. Wel een leuke meid in de omgang, Gina. Na ruim een half uur met elkaar gesproken te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer een leuke sessie met haar gehad. Ze deed haar brilletje af en dan vind ik haar er toch wat beter uitzien. Dames met brilletjes trekken me eigenlijk niet zo, een enkele uitzondering daargelaten. Het (tong)zoenen was niet heel overtuigend, maar pijpen en vooral neuken was zeer goed. Gina wist me in cowgirl klaar te laten komen en dat lukt maar zeer weinig dames, zeker als ik zelf niets doe. Ik kan me niet herinneren dat een andere dame in een saunaclub dat voor elkaar heeft gekregen. In mijn Pauschalclubverleden lukte dat tot 2 keer toe wel Daniela (Pauschalclub Münster), een meid met een werkelijk heerlijk wulps kontje. Gina is dus de eerste saunaclubdame die dat lukt, top!



Ik hoop overigens wel, dat Gina haar oude figuurtje weer terugkrijgt, want ze is wel een paar pondjes aangekomen. Wel heeft ze haar kracht behouden, wat ze nog over heeft gehouden uit haar tijd waarin ze professioneel gewichtheffen deed.



Een potig meisje dus, maar toch met vrouwelijk vormen.



Naam: Gina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: zwart
Lengte dame: 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup

« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2018, 23:15:18 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #113 Gepost op: 30 augustus 2018, 22:36:18 »
GINA (Babylon) - Seks met de paaldanseres
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:   #paaldanseres #secretaressegirl


Bijzonderheden en karakterschets

GINA droeg die dag een mooi modieus brilletje dat haar goed staat. Ze is een paar kilootjes bijgekomen en hoop werkelijk dat ze haar lijn weer in de gaten houdt in deze. Ze heeft een mooi bruin velletje en kan nog goed Engels, ik had althans geen problemen in conversatie. We weten allemaal dat ze een goede paaldanseres is en die kunstjes toont ze gaarne.


Presales

Ik ging naar het zwembad toe en werd opgehouden door de verleidelijke GINA. Ze streelde me en praatte zachtjes op me in. Ik kon haar intieme subtielere benadering erg appreciëren, zo'n verademing vergeleken bij de technieken van de jaagsters met hun beperkte vocabulaire en onleiners. Ze wist me snel warm te maken en omhelsden elkaar innig. Ze wachtte op me, zei ze, ze wou met deze jongen weer op kamer. Ik had er een goed gevoel bij, werd erg geil en zelfs een vervelende wesp rond ons kon de pret nauwelijks drukken. We gingen naar binnen en ik liet ze haar naam optekenen op de lijst. Dit ging goed worden!  :cheer:


Kamer

Kamer 4, de rechtse van de 2 gedeelde kamers in de bovenverdieping en het is een van de mooiere kamers die deze club rijk is. Om onverklaarbare redenen hebben ze een fitnesstoestel dat normaal in de kelder staat hier gedeponeerd. We vroegen ons beiden af waarom, het staat hier niets te doen en GINA zou er graag gebruik van willen maken in de toekomst in die extra kilo's te helpen wegwerken. Ik hoop dat ze dat verzetten.  :17:


Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Lichte vorm GFE, een goed voorspel, hele goede seks of course in een sessie waar de stoom zeker afgeblazen zal kunnen worden.

2) Duur: 30 Minuten

3) Voorspel:
Ik liet me lekker verwennen met haar body2body massage, kussen incl. TZ: ze doet dat allemaal goed. Dan gingen we geleidelijk over op wat ik graag had wat ze niet onverdienstelijk deed. Ik streelde, kuste en masseerde haar mooie lichaam en was weer zo blij een lekker wijf te hebben om samen stoute dingen mee toe doen. Een mens moet leren genieten en met GINA is dat perfect mogelijk. Ik werd meer en meer opgewonden en we schakelden over op seks.  :amazone

4) Seks:
Ze deed voorzichtig het condoom om en we seksten, alleen standje met haar boven me zoals ik dat zo graag heb. Het heeft wel wat: seks met de paaldanseres. Ze liet haar lichaam draaien, in beweging, lekker op en neer, sneller, trager. Het was lekker uitgebreid genieten en het orgasme bleef lang nazinderen.

5) Naspel:
Er was nog naspel met strelen, kussen, praten en naspelen tot de tijd om was.

6) Communicatie en klik:
Niet de meest communicatieve van vandaag, de body language primeerde boven alles. Er was een goede klik geweest doch zonder de vonken als bij bvb Beatrice in Mondial of Maria die hier destijds in deze club werkte.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
GINA was zeer betrokken in het spel en we hadden goed plezier beleefd, ik ervoer geen afstandelijkheid bij haar en het fysiek contact was zeer uitgebreid. Met GINA beleefde ik een stoeipartij!  :pica22


Afhandeling en betaling

GINA was correct met de tijd en er werd niks overhaast. Geen klokkijster en we ruimden op het laatst rustig af. 50€ overhandigt mits wat geduld wegens de drukte.


Aftersales

Geen echte aftersales helaas, ze had het druk. Ik kon later nog genieten van een mooie paaldans van haar voor een jarige en dat deed ze weer erg goed. Het heeft wel iets, een paaldans te zien van een dame waarmee je net bent geweest.




Fazit en Score

Een rakker kan echt niet gelukkiger zijn met een goede sessie, passend bij zo'n mooie dag als deze en ik kwam blij gezind en bevredigd van de kamer. Nu nog zindert het allemaal lekker na. Dan kan je niet anders dan vrolijk zijn. Met GINA wil ik zeker nog op herhaling gaan als de gelegenheid komt!

Score: 8,5 / 10
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #114 Gepost op: 4 januari 2019, 14:04:48 »
GINA (Babylon) - Crazy lady
Bij deze recensie


Uiterlijk

Gebruinde dame die duidelijk haar lichaam aftraint, van het buikje in de zomer zag ik niks meer.  Haar haren bindt ze in een staart.


Karakterschets

Beetje gekke dame die spontaan wat zots uitkraamt, soms en graag haar tongetje uitsteekt. Steeds heel vriendelijk en speels.

Presales

Nu, ik wéét wel dat ik de paaldans niet als presale mag rekenen maar toch... Ze moest lang wachten op haar nummertje. Na de mooie dans benaderde ik haar dat ik met haar op kamer wilde. Presales was nu niet iets dat je veel zag die dag overigens.


Kamer

Nr. 4 boven, nu beland ik nu dus terug in die specifieke kamer met deze Gina.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Bovengemiddeld, goede seks met vrolijke meid, wat aan de korte kant naar m'n gevoel.

2) Duur:
Half uur (nog niet toe)

3) Voorspel:
Goed voorspel, goed fysiek contact en speelt m'n kamerwensen goed uit.

4) Seks en naspel:
Prima seks: zij boven me, dan doggy lekker klaargekomen en wat napraten en spelen.

5) Communicatie en klik:
Communicatie was vlot en er was een goede klik maar niet zo sterk als bij m'n vorige dame uiteraard.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Heel hoog ambiance-level gezien al haar vrolijkheid en goede betrokkenheid

7) Extra vermeldingen:
Wou wat zeuren met de tijd of was het wat uit het oog verloren waardoor 20min plots 40 leken. Niet met mij. Dan was het ineens wat sneller voorbij.


Afhandeling en betaling

50€ voor klein half uur


Aftersales

Klein beetje, ze had het druk met verder gek doen, natuurlijk :))


Fazit en Score beleving

Het was zeker een geslaagde kamer geweest, daar niet van maar heb de indruk met haar de tijd in het oog te moeten houden.

Belevingsscore: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2019, 14:12:23 door Vazkor »
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #115 Gepost op: 12 september 2019, 08:44:33 »
Gina heeft even een klein uitstapje gemaakt naar Samya, maar zal zaterdag weer in Babylon te vinden zijn. Misschien al eerder.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #116 Gepost op: 17 september 2019, 18:05:56 »
Gina (ex Sixsens Sonja







Naam: Gina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: zwart
Lengte dame: 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 29 september 2019, 11:19:27 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
GINA (Bul) vh Sonja SS
« Reactie #117 Gepost op: 28 oktober 2019, 21:50:27 »
Gina (Babylon) - Blitzkamer
Bij deze recensie


Karakterschets

Ze was gepikeerd, ik zou waarschijnlijk elke keer alleen met haar moeten gaan om goed te zijn? Slecht begin. Ze was wat afwezig op de kamer.  ::)


Presales

Geen, direct kamer op.  :o


Kamer

Nr. 1, de meest romantische  :pica22

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Niet zo romantisch, eerder een haastsessie wat ik niet van haar gewoon was. :17:

2) Duur:
20 minuten... of zoiets...  :cry

3)Sessie:
Ze deed alles wel goed, de seks was zeer ok maar het verliep in een snelle vaart. Ineens wou ze al vlug de kamer af. Ik hield ze er even maar kon maar 5 minuten want ze lag er gestresst bij. Ik liet het er dan maar bij, niet blij.  :(

4) Afhandeling - betaling:
50€ en weg.


Aftersales

Non-existent  :banghead:


Fazit en Score beleving

Zowat de minste kamer, geen klik, wat klagen, vlug weer weg willen omdat er andere klanten wachten,...herhaling is dan ook onwaarschijnlijk. Een score op de helft omdat wat ze deed wel goed gedaan was (maar heb betere momenten gekend...). Miss McChick in SS scoort beter want ze bezit ook een hoge optick score.  :cheer:

Belevingsscore: **1/2