Auteur Topic: GINA (Bul) vh Sonja SS  (gelezen 143146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:10:00 »

                                                                                  26/08/16

Ik wil wel eens mijn eigen ervaring meegeven,niets meer en niets minder.Ik had er al een praatje mee rond de middag in de bar toen ik voor het ontbijt een koffie ging halen.Ze was echt lief en open over service en meer van dat,ik zei ik ga ontbijten we zien elkaar zeker later terug.
Toen de waterpret voorbij was,thx RB,het was super en ze had gegeten liep ik haar tegen het lijfje,ik vroeg of ze meeging naar de bar en dan op kamer om wat €'s te verdienen,was geen probleem.Op geen enkel moment zei ze dat geboekt was,zelfs niet toen we een sleutel gingen halen en ik Lellebel,ff wennen,zag viel mijn euro niet.Ik grapte nog het is voor de rappe,pas op de kamer zei ze me,die man had me gevraagd,toen was het te laat.Een gestresste meid kan ik wel missen en dat vertaalde zich naar de service,TZ zeer matig,PZC had ze me beloofd,toen wilde ze stiekem toch PMC doen,tja ik heb het condoom uit haar mond genomen.Ze PZC maar ook dat was een zware opgave,veel te vlug gestopt en hop NMC,dat ging het niet worden.Beffen ff in de rapte,dus no gellie.Ik heb zelf aangegeven dat het tijd was en we verlieten kamer 13,nee ik ben niet bijgelovig.

Moraal van het verhaal:ik ver(be)oordeel Sonja niet door dit voorval,had ze me direct moeten zeggen,ik ben niet vrij,dan wachtte ik wel,de dag was nog lang.Misschien stond er hier dan een heel andere mening,enfin no hard feelings,ik moet er met haar eens over praten of niet,we zien wel.Hopelijk heeft ze eruit geleerd,moet ze niet in de rapte nog een kamertje tussen doen als ze een afspraak heeft,is voor niemand goed.Das wars,ik hoef geen feedback,zo was het en ze krijgt nog wel een kans,leuke meid,die een tweede kans verdient.  ::)  ;D
  
  
you only live once

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #16 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:20:19 »
Pfff wat een opluchting dat ze met mij wel zou willen zeg.  :bud
Ik kan liplezen .... "ARE YOU SERIOUS", zegt ze    ;D :lol

Kan haar geen ongelijk geven dat ze mij zo graag wilt.  :lol
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #17 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:50:54 »

En nu ben ik sexmachine, een lid (en geen admin), zodat dat niet kan aangehaald worden als schrijven in functie van admin. Dat even terzijde .....
Geen feedback, hell, we zijn een forum, en voor zulke dingen dienen fora nu eenmaal, lekker onze gedachten uitwisselen, met respect voor mekaar en naar de dames toe   ;)

Toen jij van tafel vertrok zei je: "ik ga snel achter Sonja aan, want anders is Lellebel er straks mee weg" ......  ofwel heb ik dat gedroomd (ik kan ook dingen verkeerd begrijpen) of je kan het als grap bedoeld hebben ... ik houd het graag op dat laatste .... maar die grap is dan helemaal verkeerd uitgedraaid voor jezelf, want zij had wel degelijk een lopende afspraak met Lellebel, en het meisje is er helemaal van in de stress geschoten ...... (ze had je vriendelijk moeten afwijzen en zeggen dat er iemand wachtte,  volledig akkoord, maar dat wist je volgens mij zelf)  ;D
Feit is dat het 'onbewust wegkapen' van Sonja bij haar een stressfactor heeft gezet, en daarnaast het grootste feit .... jullie matchen helemaal niet wat betreft pijpen (lees mijn recensie nog eens, vooral dat stukje ..... REPLAY .... had ik echt voor jou geschreven , tot 3 maal toe  ;)    )


Wel in gedachten houden dat Sonja een hekel heeft aan pijpen zonder condoom (en dat is haar goed recht), en bij jou is dat nu eenmaal een voorwaarde voor een goede kamer .... de bekende klik ... nu ben ik zeker dat ze misschien wel eens een uitzondering zal maken .... maar hoe voel jij je daar dan bij, dat je een meid verplicht iets te doen waar ze een bloedhekel aan heeft .... is zomaar een bedenking die ik als kennis-vriend van je aan je stel .....
Bij jullie is er domweg een te groot verschil tussen haar dienstenpakket en jouw eisenpakket .... vrees ik ... en die twee zijn moeilijk bij te stellen ... jij voelt je goed bij een bepaalde service die je vereist, zij voelt zich goed bij haar servicepakket .... het is een kwestie van die meiden eruit te kiezen die matchen, waar het mee klikt .... denk ik ... ik denk maar even hardop mee met je ....




Je kan ook gewoon leuk met haar praten hoor, er zijn genoeg dames waar ik nooit mee de kamer op trek, maar wel een heel leuke babbel mee heb af en toe, wegens geen match, en ik bespaar mezelf de teleurstelling, de frustratie en de 50 euro ......   ;D


En verder spijtig dat het tussen jullie niet klikt, ach, voor jou lopen er 50 andere dames en voor haar 50 andere heren rond in SixSens ..... op naar de volgende, en bedankt om je ervaring met ons te delen   ;)


Eigenlijk zou Sonja (maar daar is ze nog te nieuw voor in SixSens) gewoon keihard moeten zeggen dat ze beter pijpt met condoom dan zonder (want dat is gewoon een waarheid als een koe).... nogmaals, daarvoor is ze momenteel te nieuw daar en ik ben zeker dat onze vriend lellebel haar wel de knepen van het aanbrengen gaat aanleren (en dan niet het aanbrengen van het condoom, doet ze feilloos met de mond   :cheer:   ) die is namelijk helemaal weg van haar ... ik ben enkel een viespeuk ... euh .... nette heer       ;D :lol


  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #18 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:58:38 »
[grapmodus aan]
Zo Lellebel, Oudebelg hebben we buitenspel gezet ..... nu nog iets vinden om pret, KP en Sjeufke te overtuigen NIET met Sonja te kameren, en ze is helemaal van ons   ;D :lol
En wij duelleren wel met een supersoacer, jij onverlaat, en ik trek een t-shirt aan met een foto van Sonja op, die durf jij toch niet nat te spuiten     :sign0151: :sign0023: :sign0098:
[grapmodus uit]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #19 Gepost op: 28 augustus 2016, 16:16:37 »

Nee SM,ik eis niets van een meid,ik vraag wat ze aanbiedt,dat is een groot verschil.Als zij me dat belooft is dat haar keuze,nog min noch meer,ik ga ook kameren zonder TZ als de meid dat aangeeft is dat geen probleem.Ik wist echt niet,niet dus dat zij een afspraak had anders had ik haar nooit gevraagd,dat komt toch niet goed


note sm: ik zal je verkeerd begrepen hebben ..... case closed .... ;)
  
  
you only live once

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #20 Gepost op: 30 augustus 2016, 17:10:02 »
[grapmodus aan]
Zo Lellebel, Oudebelg hebben we buitenspel gezet ..... nu nog iets vinden om pret, KP en Sjeufke te overtuigen NIET met Sonja te kameren, en ze is helemaal van ons   ;D :lol
En wij duelleren wel met een supersoacer, jij onverlaat, en ik trek een t-shirt aan met een foto van Sonja op, die durf jij toch niet nat te spuiten     :sign0151: :sign0023: :sign0098:
[grapmodus uit]

Ai wat een gedoe, ik had wellicht eerder op Oudebelg zijn bericht moeten reageren om de polemiek te voorkomen, want daar zit niemand op te wachten. 

Na het waterspektakel werd ik gemaand haar te volgen. Ik riep nog tegen enkele mannen waaronder Licky Luke, Talisker en Faddist dat ik er niets van begreep omdat we allebei honger hadden..we gingen naar binnen, Sonia had al handdoeken gepakt en ik liep haar naar boven achterna..
Bleek dat we gewoon samen gingen douchen op de 1e verdieping waar men wat meer privacy heeft (ware het niet dat Oohlord en Crystal daar zojuist op hetzelfde idee waren gekomen!)
Misverstandje..  :))

Het was na de bbq dat ik haar even alleen liet, terwijl zij nog aan het eten was en met enkele landgenoten aan het praten was over lingerie. Ik heb daar geen verstand van en begrijp er toch niets van in dat koeterwaalse taaltje. Was achteraf natuurlijk niet galant om haar alleen te laten..
Misverstandje..  :))

Toen zij klaar was met eten was ik in gesprek, ergens, weet niet meer waar maar op een gegeven moment liep ik maar eens naar binnen omdat zij niet meer op het terras zat. Deed een rondje door -1 en -2 maar zag haar niet (we liepen kennelijk net de andere kant op). En toen ik weer boven op terras liep, zag ik haar en daarna pas Oudebelg waarvan ik toen begreep dat zij naar kamer gingen. Had ik geen moeite mee, wenste Oudebelg nog veel plezier. Zij keek wat besmuikt en had mij kennelijk misbegrepen waardoor we elkaar misgelopen waren.
Misverstandje..  :))

En degenen die mij daarna zagen weten dat ik het helemaal niet erg vond en Oudebelg niets kwalijk neem. Ik was behoorlijk afgemat na een paar uur in het water. Heb er zo'n beetje van 15.30 tot 17.30 in gestaan, gezwommen, gedold en een 45 minuten met die kleine schat op m'n schouders rondgebanjerd. Ik voel er nog in m'n nek, ondanks de perfecte massage van Masseur.
Ben gaan liggen op een bankje met m'n pet over m'n ogen en sliep binnen no-time.
Totdat SM mij wakker maakte met de mededeling dat Sonia na 20 minuten alweer in de deuropening stond... "Huh, wat, nu al"?! Was wat ik kon mompelen terwijl ik nog half in coma lag.
Zij kwam even bij mij zitten en zijn een espresso gaan drinken om wakker te worden, waarna we een leuk en geil uurtje beleefd hebben. Had langer gemogen maar zij is nog niet zo gewend aan lange kamersessies.
Samen gedouched en ik kom in de bar Oudebelg tegen die verrast reageerde toen ik vertelde dat ik een top uurtje beleefd had.
Op dat moment viel bij mij het kwartje pas, want Sonia was zo professioneel om niets over het voorval of "mislukte" kamergang te vertellen.
Een misverstandje dus als het ware  8)

Later trof ik haar nog bij JeanK, Frits z'n Spits en die keurige viespeuk, aan een tafeltje op het terras terwijl het begon te schemeren. Groot was mijn verbazing toen zij een zweepje tevoorschijn haalde in bijpassende kleuren bij haar bodystocking !
Ik zie haar graag weer snel terug  :58:


En SM kom maar op met supersoacer: als ridders zullen we om haar strijden!!!
 :021:  :021:  :021:
Ooeps... Misverstandje  ;)
  
  

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #21 Gepost op: 9 september 2016, 20:18:19 »
Blijft telkens weer een ondeugend schatje...

Need I tell more?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #22 Gepost op: 13 september 2016, 13:28:34 »
Blijft telkens weer een ondeugend schatje...

Need I tell more?
Yesssssssssss, tell us the story of Sexy Little Red Riding Hood and The Big bad Wolf, please      :lol


[attachimg=1]




[attachimg=2]

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #23 Gepost op: 13 september 2016, 14:30:44 »
Ja ja ja jaaaaa, Sonjaaaaaaaa

Wat een lekker ding in het zwembad...
Wat een lekker kontje...
She's mine!!!!

(Tot 16.00 uur)
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #24 Gepost op: 13 september 2016, 17:38:47 »
Ben jij weer overuren aan het draaien daar, Judas4?  :lol


[attachimg=1]




Ik kan me er al iets bij voorstellen  ....  have fun Sonja   ;D :censored
[attachimg=2]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #25 Gepost op: 14 september 2016, 17:41:40 »
Ben jij weer overuren aan het draaien daar, Judas4?  :lol


Ik kan me er al iets bij voorstellen  ....  have fun Sonja   ;D :censored
[attachimg=2]

O jaaaa, waarom denk je dat ik nu pas kan reageren ?!
En waarom kreeg je geen reactie van haar op jouw smeekbedes van de afgelopen 24 uur??  :-P

Roodkapje was zondag weer naar het donkerebomenbos vertrokken, dus er was weer alle tijd voor spielerei in het zwembad en op andere plekjes (in het fraaie Sixsens pand wel te verstaan)

Om te beginnen mijn excuses voor de smerige details, maar ik was er niet over begonnen. Of toch wel?  ;D
Toen afgelopen vrijdag aan de rand van het zwembad de aap uit de mouw kwam ofwel het konijn uit de rode hoed, zag ik een deel van de dag een beetje in duigen vallen. Dat bleek echter al snel heel erg mee te vallen. De daags daarvoor ingezette stoottroepen van het rode leger bleken zodanig getemperd te worden dat de slipjes die SM hier naar voren heeft getoverd als nieuw uit de doos bleken te komen. En alle teksten bleken van toepassing !!!  t4515

Na de lunch een paar seconden in de zon gezeten maar dat was met 32 graden toch wat veel van het goede. Zo niet voor Sonia, die wilde een negerin worden...
Dat lekkere lijfje ingesmeerd (zo ben ik dan ook wel weer als gentleman) en mij vervolgens op een bankje in de schaduw genesteld. Wat gekletst met een niet schrijvende local uit de nabije omgeving die hier zijn vakantie dagen doorbracht. Geef hem eens ongelijk !
Voetjes eens in het water gestoken en het was opvallend fris tov de vorige dagen. Toch waagden enkele meisjes zich er ook in en ik ben dan ook maar kopje onder gegaan. Sonia zag het vanaf haar bankje lachend aan en draaide zich eens om, om haar rug en lekkere kontje te bruinen (en mij beter in de gaten te kunnen houden).
Toen plotseling de opblaasbal (ja BAL) van Licky Luke door Gaby de bardame gevonden werd, was het feest compleet. Niet heel veel later sprong Sonia ook het water in. 
Ehhhh nee, nu lieg ik. Sonia stapte heeeel voorzichtig het water in omdat het aan de koude kant was. Op sensuele wijze maakte zij zich nat met het zilte zwembadwater en bleef op de verhoging bij de ingang zitten. Als een ware Jaws zwom ik bloeddorstig op haar af en beet haar in haar enkels!
(Eehhh dit is eigenlijk ook weer gelogen, maar anders kan SM er geen smerige bloederige plaatjes bij toevoegen in zijn reactie die onvermijdelijk en ongetwijfeld walgelijk is)
Hoe dan ook, plotseling had ik een klein opdondertje in mijn handen die het drijven door het water toch wel weer lekker vond. Beetje knuffelen en dollen tot vreugde van de bekende (niet schrijvende mannen) en tot verbazing van enkele jonge Waalse gasten, die regelmatig met hun opa in lange onderbroek Sixsens bezoeken.
Zo dreven we en ronddobberden wij wat terwijl zij af en toe een kirrend vreugdegilletje gaf. Zo leuk om haar plezier te zien hebben!
De opblaasbal werd ook nog wat gebruikt om de lichamelijke oefeningen te doen: drijvend op die bal terwijl ik haar benen vasthield, kon iedereen genieten van het prachtige uitzicht op haar lekkere kontje! En dat wist zij maar al te goed "godverdomme" haha!
Na een drie kwartier vonden we het wel welletjes en legden ons weer separaat op onze bankjes alsof er niets gebeurt was. Beetje opwarmen na het frisse water, een colaatje en een sprite, even wat mailtjes doen en wat bellen op het dakterras en opnieuw naast haar gaan zitten.
Nu waren het de Walen die in het zwembad sprongen en haar uitdaagden om erbij te komen. Nou daar waren ze dan mooi te laat mee!! Het is allemaal spel, ik weet het wel, maar als dat spelletje leuk gespeeld wordt dan is het wel extra leuk om met die kleine ondeugd zo te mogen rollebollen.
Daarna maar eens naar een koele donkere kamer op -2 gegaan. Normaal gesproken bepaald niet mijn voorkeur kamer, maar op een warme dag als deze, dan is een airco kamer beneden wel erg prettig.


 
Na zondag had het rode leger zich volledig teruggetrokken, zodat er gisteren (dinsdag) weer naar hartelust aan de poes gesnuffeld kon worden.
Hierover verder geen details om anderen niet nodeloos jaloers te maken danwel op het verkeerde spoor te zetten, alsmede om mijzelf niet verder wat wijs te maken.
Hoewel dat laatste...de vochtvlekken op het matras waren echt niet van mij afkomstig  :swim

Ik zal wel mazzel hebben of is dat dan die veelbesproken en soms misplaatste term "de klik" ?
Daarmee is denk ik alles gezegd over een heerlijke kamergang (en alles wat daaraan vooraf ging) waarbij de meeste van mijn vorige kamertjes in de afgelopen >25 jaar verbleken.
En alles in het nette op het pzc na, voordat daar weer onterecht op geïnsinueerd wordt!!!

De rest van de woensdag en de gehele donderdag zal zij gebruiken om tot rust te komen en tijd te besteden aan de verzorging van haar heerlijke, lekkere, prachtige uiterlijk.
Vrijdag is Sonia dus weer terug in Sixsens, helemaal uitgerust en fris voor het weekend!
Ik kan niet anders zeggen tegen de liefhebbers van pocket bulgaartjes: go for it!
(Of beter gezegd Go for her!  :lol_hitting: )

Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, maar als je eenmaal beet hebt...
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #26 Gepost op: 14 september 2016, 17:48:46 »
Ben jij weer overuren aan het draaien daar, Judas4?  :lol


Ik kan me er al iets bij voorstellen  ....  have fun Sonja   ;D :censored
[attachimg=2]

Hoewel dat laatste...de vochtvlekken op het matras waren echt niet van mij afkomstig  :swim

Dat kan wel kloppen.
De ene vochtvlek is de overigens de andere niet...... .
Tijdens mijn kamer met Delia heeft 'ze' een vol glas Whiskey-cola omgedonderd.
Dus maak je geen zorgen, het is maar drank  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #27 Gepost op: 14 september 2016, 18:14:52 »
Ben jij weer overuren aan het draaien daar, Judas4?  :lol


Ik kan me er al iets bij voorstellen  ....  have fun Sonja   ;D :censored
[attachimg=2]


Hoewel dat laatste...de vochtvlekken op het matras waren echt niet van mij afkomstig  :swim

Dat kan wel kloppen.
De ene vochtvlek is de overigens de andere niet...... .
Tijdens mijn kamer met Delia heeft 'ze' een vol glas Whiskey-cola omgedonderd.
Dus maak je geen zorgen, het is maar drank  :lol

Ja ja trek het maar weer in het belachelijke!
Dat jij nou te bezopen was om nog wat klaar te maken (of te laten komen).... :party0036:
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #28 Gepost op: 14 september 2016, 18:30:57 »


Ja ja trek het maar weer in het belachelijke!
Dat jij nou te bezopen was om nog wat klaar te maken (of te laten komen).... :party0036:


Ik geloof je Judas4, en ik geef de strijd om Sonja op (lekker niet, maar je mag gerust denken dat ik me gewonnen geef)  :lol
Ik kap ook altijd wat drank op de matras, zoals sjeufke, maar houd het wel bij plat water .... scheelt ons 8 euro per natte plek  :-\ ;D ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #29 Gepost op: 14 september 2016, 23:29:12 »


Ja ja trek het maar weer in het belachelijke!
Dat jij nou te bezopen was om nog wat klaar te maken (of te laten komen).... :party0036:


Ik geloof je Judas4, en ik geef de strijd om Sonja op (lekker niet, maar je mag gerust denken dat ik me gewonnen geef)  :lol
Ik kap ook altijd wat drank op de matras, zoals sjeufke, maar houd het wel bij plat water .... scheelt ons 8 euro per natte plek  :-\ ;D ;)

Ik ga hier verder niet op in, het is puur de kift.
Jullie zijn stik, stik, stik, stik, stik, stik, stikjaloers.
Het idee alleen al om met een glas drank de kamer op te gaan, is belachelijk!
Het zalige zilte vocht van Sonia lest mijn dorst voor uuuuuuren!!!

Of zou dat nog een restant van het water uit het zwembad zijn geweest dat in het sponsje was opgenomen??

 :lol