Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Melissa 3 (Bulgaarse)

(1/2) > >>

pret:
Leeftijd : 18-21 jaar    
Taal : Engels (matig)
Haar   : Roodbruin Kort
Lengte:    1.45 m - 1.50 m    
Postuur :    Normaal
Tatoeage : Ja    Arm
Piercing :    Ja    Neus
Cup-maat : A    
Kleur ogen : Groen    
Prijs    : 50 euro per 30 minuten
Service: NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info : Toppertje

Sjeufke:


[box title=MELISSA 3]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels (zeer matig)
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            slank
BH:                 75A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      roodbruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Voor GFE'rs een ideale dame
+ Uitstekende blowjob (GOSP=0,8M)
+ Knuffelig type
+ TZ met passie
- communicatie is erg moeilijk. Spreek geen Duits. Engels moeilijk
[/box]
[box title=extra info]
info: zie hieronder
[/box]

De laatste dag van september mijzelf weer getrakteerd op een dagje Sixsens.
De eerste kamer was met Melissa 3.
Zoals Licky Luke al schreef (http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20897.msg83604.html#msg83604), er zijn 3 Melissa's.
Dit betreft Melissa 3! Met roodbruin haar tot op de schouder. Erg ingetogen. Dat kan ook bijna niet anders, want haar talenkennis is nagenoeg nihil op de Bulgaarse taal na. Deze Melissa heeft ook een aantal tattoos.

Melissa trok mijn aandacht al een aantal bezoeken. Zo op het eerste gezicht een GND, maar ze heeft iets dat ik zo één twee drie niet goed kan beschrijven. 30 September was het moment daar en ben ik naast Melissa gaan zitten. Deze Melissa jaagt niet. Als ze niet bezet is, zit ze meestal alleen aan de bar.
Tijdens de presales wil ik wel een babbeltje maken, maar dan ging erg moeilijk in het Engels. Duits is sowieso geen optie. Een paar keer moest ik een vraag anders formuleren, omdat ze me niet begreep. Zo ook haar antwoorden, die ik regelmatig niet begreep. Zoals gezegd, de communicatie is beperkt.
Daarentegen zijn haar kamerkwaliteiten bovengemiddeld. Op de kamer ontspon zich een volwaardige GFE sessie, zoals Sjeuf en zijn vriend 'petite Sjeuf' graag ziet.

TZ is met veel passie en zwoel. Haar blaaskwaliteiten mogen er zijn. Gevarieerd en met stevige zuigkracht. Van de wasbeurt lijkt ze innig te genieten. Ze sloeg me toen ze haar hoogtepunt bereikte (gespeeld of niet?!). Engtevrees opgelopen tijdens NMC in missio.
Kortom een zalige en lieve dame. En vooral een onopvallende dame. Daar doet ze zich mee tekort. Ik vermoed dat dat onopvallend vooral voort komt uit haar beperkte communicatie. Een weekje naar de nonnen in Vught om haar Engels of Duits te leren zou een pre zijn. Maar.....de 'liefde' kan ook heel goed worden bedreven met gebarentaal.  ;)

HHG 100%

pret:
Deze kan samengevoegd worden met http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20904.0.html  :039:

KanariePiet:

--- Citaat van: pret op 11 oktober 2016, 18:32:33 ---Deze kan samengevoegd worden met http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20904.0.html  :039:

--- Einde van citaat ---

Done! 8)

KanariePiet:

--- Citaat van: Sjeufke op 20 april 2017, 22:22:47 ---
--- Citaat van: pret op  8 januari 2017, 21:00:08 ---Melissa 3 levert wel topservice.  :bud

--- Einde van citaat ---
Klopt! Toppie Wijffie! Ik hoop dat ze inmiddels wel wat Engelse woordjes heeft bijgeleerd. Haar taalgebrek is dan ook haar enige negatieve punt. Maar in de 'liefde' hoeft dat geen barrière ten zijn  ;D

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie