Auteur Topic: LELLEBEL  (gelezen 27811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Gepost op: 5 september 2016, 16:57:52 »
Ik stel graag voor ..... LellebeL aka Johannes de Doper aka 69 aka Samson ....  ;D ;)
Uiteraard hoort daarbij de bruid ...... achter iedere held staat een sterke vrouw .... of zoiets van die orde ...  :dance2






Wat Lellebel nog niet weet is dat de liefde van deze wonderbaarlijke meid niet door de maag gaat, maar over Bling Bling .....   ;D


Ik citeer .... "I love Bling Bling" ..... bij het woord Swarovski gingen die kapoenenoogjes pas echt schitteren .......... zoals het mooiste geslepen kristallen hebbeding uit de ... jawel ... Swarovski-collectie  :lol



Even oefenen hoe je het moet uitspreken, LellebeL .... be prepared .....


/swôr-off-ski / lalalalala  ::) :-P 8)










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2016, 00:04:39 »
Ik stel graag voor ..... LellebeL aka Johannes de Doper aka 69 aka Samson ....  ;D ;)
Uiteraard hoort daarbij de bruid ......




Wat Lellebel nog niet weet is dat de liefde van deze wonderbaarlijke meid niet door de maag gaat, maar over Bling Bling .....   ;D


Ik citeer .... "I love Bling Bling" ..... bij het woord Swarovski gingen die kapoenenoogjes pas echt schitteren .......... zoals het mooiste geslepen kristallen hebbeding uit de ... jawel ... Swarovski-collectie  :lol

Even oefenen hoe je het moet uitspreken, LellebeL .... be prepared .....


/swôr-off-ski / lalalalala  ::) :-P 8)

Swarovski... Dat valt allicht nog mee!
Voor rond de 100eurotjes heb ik al eens eerder een verlovingsring geschonken aan een destijds toekomstige ex-verloofde.
Ik was mijn goudvoorraad al aan het omsmelten om 21karaats gouden kettingen, bijbehorende oorbellen en uiteraard DE ring te laten ontwerpen en smeden door de plaatselijke goudsmit.
Voorlopig dan nog maar even pas op de plaats en eerst met Ekster sieraden goede sier maken..

Of is dit weer zo'n Judas2 streek...kom ik aan met prachtige Swarovski bling bling prullaria, krijg ik de deksel op m'n kop en wordt mij door mevrouw gevraagd of zij niet iets beters waard is.... Aarrgghhhh  :-[
Om gek van te worden!!!

Er zit maar één ding op: zsm (in dit geval over 13uur) naar de kleine schat toegaan, een gezamenlijke duik ik het zwembad en daarna ruige sex waarbij de stoom uit haar oren komt tijdens het 3e orgasme in het uur.

Dat zal SM leren om tussen mij en mijn schatje in proberen te staan...de intrigant!

En vrijdag kom ik gewoon terug en neem dan iets persoonlijks voor haar mee waardoor ik haar hart voor eeuwig gewonnen zal hebben  :pica22


Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2016, 10:30:54 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2016, 14:03:57 »
zojuist de maat van de ringvinger opgenomen

Judas2 shake it haha!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2016, 14:18:13 »
zojuist de maat van de ringvinger opgenomen

Judas2 shake it haha!!
Ze stuurde me net een foto door van je geschenk ......      ;D
[attachimg=1]


En ik heb haar toevertrouwd hoe jij vrouwen behandelt  :lol
[attachimg=2]


Je kan deze strijd nooit winnen  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2016, 15:11:33 »
Daar ligt het niet aan, het is de onderwater sex waar we beiden op kicken  bad2

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2016, 17:15:30 »
Omdat onze smeerlapperij in het zwembad toch wat begon op te vallen, hebben we de truc met de drijvende ballon voortgezet op kamer 8.

Vrijdag weer met opblaas bal in het water spelen.
Sonia kan er geen genoeg van krijgen.
Daarna komen we uitsluitend nog als koppel naar hier.
(Zolang het zwembad bij mij achter in de tuin nog niet klaar is, daarna is iedereen bij ons welkom)
 :douchen
 :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2016, 19:14:46 »
(Zolang het zwembad bij mij achter in de tuin nog niet klaar is, daarna is iedereen bij ons welkom)
 :douchen
 :lol
Iedereen?   :dance2 :douchen


Ach, ik zal mezelf troosten met haar 3 zusjes in het water, jij verrader  ;D ;)
[attachimg=1]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #8 Gepost op: 7 september 2016, 15:47:23 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Vroeger zou die 'soap' uitlopen in een ......... duel ......!!
Zal mij benieuwen wie het verste schiet .......  :pica maar laat dat de dame in kwestie maar beoordelen  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #9 Gepost op: 7 september 2016, 16:43:55 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Vroeger zou die 'soap' uitlopen in een ......... duel ......!!
Zal mij benieuwen wie het verste schiet .......  :pica maar laat dat de dame in kwestie maar beoordelen  :dance2
Ik heb die onverlaat al  uitgedaagd tot een duel, hij mag zelfs de wapens kiezen ....




De dame in kwestie heeft niet te kiezen, bij een duel huwt de dame simpelweg de winnaar voor enkele uurtjes en ze plegen wat viespeukerij in bad en uit bad  :ladyred


Kies je wapen, lafaard  :lol
[attachimg=1]


En daarna krijg ik dan de bruid ......
[attachimg=2]


Zo, dat is dan ook weer zo helder als een klontje  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #10 Gepost op: 7 september 2016, 16:56:32 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Vroeger zou die 'soap' uitlopen in een ......... duel ......!!

Dat heb je goed gezien Klatergoud !
Plaats staat vast, datum nog niet en het wapen.. SM mag het zeggen: de blanke sabel of de eigentijdse variant op de Goedendagh, te weten de Gouden Bah Wah ballen..
Maar of die vuige vieze Judas2 het aandurft..die kruipt nog liever onder de rokken van Beata!  :adult

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #11 Gepost op: 7 september 2016, 17:09:18 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Vroeger zou die 'soap' uitlopen in een ......... duel ......!!

Dat heb je goed gezien Klatergoud !
Plaats staat vast, datum nog niet en het wapen.. SM mag het zeggen: de blanke sabel of de eigentijdse variant op de Goedendagh, te weten de Gouden Bah Wah ballen..
Maar of die vuige vieze Judas2 het aandurft..die kruipt nog liever onder de rokken van Beata!  :adult
Waar ga je die Ben Wa ballen stoppen? Ik wist het wel dat jij echt een vies ventje was .....
Bling Bling ballen ..... let maar op of Sonja pakt die af en dan sta je daar zonder wapens    :-\ :cheer:
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #12 Gepost op: 7 september 2016, 17:19:01 »
Heerlijk een Soap gaande op RB.  :lol

Vroeger zou die 'soap' uitlopen in een ......... duel ......!!

Dat heb je goed gezien Klatergoud !
Plaats staat vast, datum nog niet en het wapen.. SM mag het zeggen: de blanke sabel of de eigentijdse variant op de Goedendagh, te weten de Gouden Bah Wah ballen..
Maar of die vuige vieze Judas2 het aandurft..die kruipt nog liever onder de rokken van Beata!  :adult
Waar ga je die Ben Wa ballen stoppen? Ik wist het wel dat jij echt een vies ventje was .....
Bling Bling ballen ..... let maar op of Sonja pakt die af en dan sta je daar zonder wapens    :-\ :cheer:
[attachimg=1]
Die Bah Wah ballen zal Sonia met liefde zelf in haar edele poesje schuiven..!
En probeer jij ze er dan nog maar es uit te krijgen!
Zal niet de eerste keer zijn dat een chick zo gek cq geil is om zo met me mee te lopen... Bling bling kling kling  :lol


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #13 Gepost op: 7 september 2016, 17:26:03 »
Een beetje "echte" man, geen lafaard natuurlijk, koopt 24 karaats gouden ballen, geen plaquée spul om in een poesje te duwen .....
Smelt je goudvoorraad, verkoop je brolbak en geef het kind wat ze verdient, echt gouden ballen in die lekkere .... stoot ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #14 Gepost op: 7 september 2016, 17:50:45 »
Een beetje "echte" man, geen lafaard natuurlijk, koopt 24 karaats gouden ballen, geen plaquée spul om in een poesje te duwen .....
Smelt je goudvoorraad, verkoop je brolbak en geef het kind wat ze verdient, echt gouden ballen in die lekkere .... stoot ......
Ja zo kan die wel weer!!
M'n brolbak verkopen...no way! Sonia vindt het veel te gaaf om daarmee door het Limburgse landschap te scheuren  :-P

Ik betwijfel trouwens of ze wel een rijbewijs heeft... "Hebben koeien van rechts ook voorrang"? terwijl er een camion met vee bijna op m'n motorkap zat..
"Godverdomme" wist ze nog naar de verbouwereerde chauffeur te roepen terwijl bij mij de zojuist gegeten Limburge rijstevlaai zijn weg weer naar buiten had gevonden via de uitgang die kort daarvoor nog als ingang werd gebruikt.