Auteur Topic: LELLEBEL  (gelezen 27795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2016, 08:36:57 »
Het aantal clubbezoeken en kamergangen is afgenomen de laatste maanden (je zou het misschien niet denken maar het gemiddelde ligt nu op 2,25 bezoeken per maand t.o.v. 6 in de vorige jaren)

Ben sowieso nooit iemand geweest die telkens nieuwe dames moest ontdekken en liefst 2 of 3 per clubbezoek.
Als één of twee van de dames uit een club tot mijn favorieten behoren, blijf ik ze trouw (gewoon gemakzuchtig). En als er dan een dame verschijnt die hoge ogen gooit om tot nieuwe favoriet uit te groeien, dan ben ik natuurlijk niet te beroerd om haar een kans te geven..

In ieder stadje een ander schatje maar wel dezelfde schatjes:
Sixsens: Sonia (m'n enige echte verloofde) en Carmen met Vicky in dr kielzog
Babylon: Aranca en Melody (hopelijk binnenkort hier of elders weer aanwezig)
Goch: Raisa en Madalina (maar die komt waarschijnlijk voorlopig niet meer naar Goch) plus een aantal reserves die per keer kunnen verschillen door hun houding en gedrag zoals Cader en Monika
Yin Yang: Svetlana (veel te oud en wat gemaakt maar toch lekker) en eigenlijk kom ik er alleen voor Roy de masseur!
PHG: Te weinig geweest dit jaar, voor mij geen uitschieters.
Villa Vertigo: 1 keer geweest, voor mij zinloos.
Lekker Ding: 1 keer geweest, zinloos.
Diamond: 1 keer geweest, zinloos. Maar met recente positieve verslagen toch ooit weer eens een kans geven.
Freude: Maya (wat een geil beest, stille wateren..) en Beatrix (waarvoor ik inmiddels voor de 2e keer naar PE zou kunnen rijden)
Marisol: Christina, een leuke, frisse ondeugd maar na 3 of 4 keer kreeg ik het gevoel dat ze meende dat de euro's vanzelf wel zouden komen

En nog even iets mbt masseurs in clubs.
Milenka in Babylon is top maar stop wel watjes in je oren en toch heb ik een zwak voor haar en dat is merkbaar wederzijds, zoals sommigen van jullie weten  :105:
De Indische masseur in Sixsens is waarschijnlijk nog wat beter.
Roy, de sympathieke autodidact blijft mijn favoriet, die perfect aanvoelt hoe hij zijn drukpunt massagetechnieken moet toepassen.

Een mager rijtje tov mijn oorspronkelijke plannen om deze lente en zomer een aantal clubs te bezoeken en daar de wellness en met name de masseurs te bezoeken en daarvan verslag te doen.
Druk met zakelijke activiteiten, netwerken, de vriendschap met een (vooralsnog) ex-dvp en mijn andere hobby met balletjes waardoor frequentie en intensiteit zijn afgenomen.
Het blijft een verslaving, waar ik zo nu en dan aan blijf toegeven.
Maar tegenwoordig vooral in combinatie met de aanwezigheid van gezellige en interessante medebezoekers.
Soms zie ik de dames wel eens kijken waarom wij (ik) in hemelsnaam in de club zijn als we van 11 tot 23 uur vooral zitten te kletsen of in zwembad en jacuzzi liggen te lamstralen. Lunch en koffie afspraken buiten de clubs zijn tegenwoordig dan ook geen uitzondering (met andere rakkers welteverstaan), alleen is de hoogte van de rekening wel eens hoger dan de entreeprijs van een club..dan kan je net zo goed naar Sixsens rijden als je toch de tijd hebt  :103:

De meiden die mij kennen (en in Goch en Sixsens zijn dat wel de meesten vrees ik) weten dat zij mij niet hoeven op te jagen of te blijven vragen, maar dat ze mij met een geintje en wat plezier wel in de mood kunnen krijgen. Samen beetje dollen en vozen in het zwembad zoals met Sonia.
Sonia is niet voor niets mijn favoriete dame overall en we geven elkaar wat de ander graag wil hebben...
 :sex  bad2  :littleangelx

Als het leeftijds verschil met deze kleine waterrat wat kleiner zou zijn, dan kon de SMeerlap van RB het helemaal shaken  :lol_hitting:

Minder vaak, maar wel bewuster clubben: Mindfulness voor clubgangers  8)

 :039:
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2016, 08:44:06 door LellebeL »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2016, 09:59:12 »
Citaat
Minder vaak, maar wel bewuster clubben: Mindfulness voor clubgangers

Ik weet er tegenwooordig alles van. Ik denk dat ik dit jaar maar aan 1/3 van mijn totaal aantal clubbezoeken van 2015 ga komen. Maar het moet gezegd: het bevalt me zo wel. Veel minder geld opgedaan en ik heb dit jaar eigenlijk veel meer plezier en voldoening gehaald uit mijn clubbezoeken.

En dat moet morgen uiteraard in een clubje gevierd worden ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #17 Gepost op: 14 november 2016, 00:54:08 »
Op het einde van het jaar verschijnen de SExcel lijstjes weer met opsommingen van clubs, dames, uuren op kamer, aantal omeletten en hoeveelheid genuttigde vlaaipunten.

Nu wilde ik hier net de vraag gaan stellen wat men bezielt om dit allemaal boekhoudkundig bij te houden en wat zie ik??
Precies een maand geleden heb ik zelf ook al zo'n opsomming gemaakt!! :o
Weliswaar niet zo'n systematisch SExcel lijstje maar toch.. En ik wist het al niet eens meer..
Ouwe kwaal speelt zo nu en dan weer op, dan is digitaal bewijs toch handig als extern geheugen  :-[
Ik kan melden dat er bar weinig aan het lijstje toe te voegen valt.

Misschien nog 1 keer naar Babylon voor het RB feestje. Verloofde heeft daar geen oren naar, zij vindt het juist de kick om spannend gekleed te gaan in de club (en daar kan ik mij wel in vinden). Verjaardag van KP en de aanwezigheid van vele getapte rakkers, haalt mij misschien nog over de streep, mits..... ik niet naar de sneeuw, de zon of the City ben voor een paar dagen X-Mass shopping.
Nog eens naar Sixsens en dan is het jaar gedaan. Andere clubs zitten er niet meer in dit jaar.





Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #18 Gepost op: 22 december 2016, 21:47:11 »
Het is bijna kerst, het jaar is vrijwel gedaan, kerstmarkt in de grotten van Valkenburg is bezocht, verloofdes komen en gaan.
En ik hou het ook even voor gezien en duik onder die Heimat onder het genot van spijzen en dranken.
Ergens in 2017 zal ik wel weer opduiken, somewhere, somehow.

Dank aan de dames met wie ik plezier heb gehad.
Dank aan alle rakkers voor de lol tijdens feestjes in grote en kleine gezelschappen en vooral al de rakkers met wie het leuk maar vaak ook interessant kletsen is in sauna, jacuzzi, zwembad, op serres en terrassen, in bar en restaurantjes!
 :PDT_Armataz_01_37:

Fijne kerstdagen, een gezond en gelukkig 2017 en de kerstballen !!


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #19 Gepost op: 1 april 2018, 14:04:36 »
Lijkt wel of ik nog uitsluitend tijdens feestdagen in dit topic schrijf.. ben nu eenmaal niet zo van de lijstjes.
Alle rakkers derhalve een vrolijk paasfeest gewenst en voor alle liefhebbers van de zwarte parel uit donker Afrika en voor den docteur en JeanK in het bijzonder: Pasaka njema!

 victory
« Laatst bewerkt op: 1 april 2018, 14:12:18 door LellebeL »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LELLEBEL
« Reactie #20 Gepost op: 1 april 2018, 15:48:50 »
Viel Spaß beim Skifahren.
Wenn Du auf dem Rückweg oder an dem Pausen-Tag Zeit hast (ohne deine Schi-Papas) schöne Stunden bei deiner Perle wo auch immer.

vanKees